Gå til innhold

Flatere mage

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har litt mage, å er generelt sett tynn ellers. Så mitt spørsmål er, vil lavkarbo være feil valg før meg ? Etter som at lavkarbo fjernert fett på HELE kroppen, å ikke bare der du vil selv.

Kan jeg evt gå på lav karbo med jogging ved siden av, uten at det går utover resten av kroppen som er slank.. Merkelig, men det legger seg BARE på magen.

Mvh Jente 21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er det man kaller "tynnfeit", altså at du ser slank ut, men at fettprosenten din likevel er noe høyere enn den bør være.

Anbefaler en blanding av kardio (for å gå ned i fettprosent) og styrketrening (for å stramme opp).

AnonymBruker
Skrevet

Forslag til kosthold ? :)

Skrevet

Hei.

Jeg har litt mage, å er generelt sett tynn ellers. Så mitt spørsmål er, vil lavkarbo være feil valg før meg ? Etter som at lavkarbo fjernert fett på HELE kroppen, å ikke bare der du vil selv.

Kan jeg evt gå på lav karbo med jogging ved siden av, uten at det går utover resten av kroppen som er slank.. Merkelig, men det legger seg BARE på magen.

Mvh Jente 21

Du bør kombinere sunt kosthold med trening - både kardio og styrke.

Alle menneskers kropper er ulike og lagrer fett på ulike steder. Derfor har noen pærefasong, noen timeglass og noen eplefasong. Det er helt normalt for jenter å ha litt fett på rumpe/lår og mage.

Jeg vil ikke anbefale lavkarbo uten at du er innstilt på å gå for det 100%. Lavkarbo hjelper ikke bedre på magefettet enn vanlig sunt kosthold.

Nøkkelen for deg er å komme deg i aktivitet og spise sunt.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror nok mange blir oppblaast og faar mage vis de spiser stivelse og karbo,merker det veldig godt paa magen naar jeg spiser lite karbo ,men spiser meg mett paa fett ,protein og lite karbo og da av den med lav gi,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...