Gå til innhold

Har brunetter mere hårvekst...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det at brunetter har mere hårvekst på kroppen enn blondiner?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det at brunetter har mere hårvekst på kroppen enn blondiner?

Nei ikke i utgangspunktet, men noen folkeslag som har mere hårvekst på kroppen har stort sett brunt hår.

AnonymBruker
Skrevet

Ekte nordiske BLONDINER (lyst hår) har mest hår her i nord (les: skandinavia). Kvinner som er ekte blondiner kan oppleve like kraftig hårvekst på armer mage, rygg og ben som menn gjerne får. De kan også få dypere stemme, dypere hårviker, hår på brystene etc. Alt skyldes en høy forekomst av mannlige hormoner, som også ligger innenfor den aksepterte grensen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekte nordiske BLONDINER (lyst hår) har mest hår her i nord (les: skandinavia). Kvinner som er ekte blondiner kan oppleve like kraftig hårvekst på armer mage, rygg og ben som menn gjerne får. De kan også få dypere stemme, dypere hårviker, hår på brystene etc. Alt skyldes en høy forekomst av mannlige hormoner, som også ligger innenfor den aksepterte grensen.

Oki..Jeg har alltid hørt at brunetter har mest hårvekst på kroppen,så da lærte jeg noe nytt :)

Gjest Vettel
Skrevet

Brunt hår sees jo mer på våre lyse kropper, enn lyst hår.

Jeg har ekstremt lyst hår på armer, øyenbryn, øyenfranser, legger, etc. Så bruker alltid mascare på øyenvippene for ellers ser jeg hårløs ut.

Mens på leggene er det jo bare deilig, ingen som ser om jeg ikke har fjernet håret på en stund. ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nei, men de har som regel tykkere hårstrå enn blondiner. Blondiner har derimot flere hårstrå, noe som sikkert gjelder på kroppen som på hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...