AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Stemmer det at brunetter har mere hårvekst på kroppen enn blondiner?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Stemmer det at brunetter har mere hårvekst på kroppen enn blondiner? Nei ikke i utgangspunktet, men noen folkeslag som har mere hårvekst på kroppen har stort sett brunt hår.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Ekte nordiske BLONDINER (lyst hår) har mest hår her i nord (les: skandinavia). Kvinner som er ekte blondiner kan oppleve like kraftig hårvekst på armer mage, rygg og ben som menn gjerne får. De kan også få dypere stemme, dypere hårviker, hår på brystene etc. Alt skyldes en høy forekomst av mannlige hormoner, som også ligger innenfor den aksepterte grensen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Ekte nordiske BLONDINER (lyst hår) har mest hår her i nord (les: skandinavia). Kvinner som er ekte blondiner kan oppleve like kraftig hårvekst på armer mage, rygg og ben som menn gjerne får. De kan også få dypere stemme, dypere hårviker, hår på brystene etc. Alt skyldes en høy forekomst av mannlige hormoner, som også ligger innenfor den aksepterte grensen. Oki..Jeg har alltid hørt at brunetter har mest hårvekst på kroppen,så da lærte jeg noe nytt
Gjest Vettel Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Brunt hår sees jo mer på våre lyse kropper, enn lyst hår. Jeg har ekstremt lyst hår på armer, øyenbryn, øyenfranser, legger, etc. Så bruker alltid mascare på øyenvippene for ellers ser jeg hårløs ut. Mens på leggene er det jo bare deilig, ingen som ser om jeg ikke har fjernet håret på en stund.
Gjest BabyBlue Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Nei, men de har som regel tykkere hårstrå enn blondiner. Blondiner har derimot flere hårstrå, noe som sikkert gjelder på kroppen som på hodet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå