Gå til innhold

Veps/bier på rommet om natten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et irriterende problem! vær natt må jeg ha vinduet åpent fordi det blir så varmt om natten. noen ganger har jeg det så vidt opp men alikevell kommer en veps seg inn... Er det noe man kan ha foran vinduet slik at de ikke kommer seg inn som for eksempel myggnetting? har dere noen tips til å unngå at de kommer seg inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte netting på Jernia som du "klistrer" til vinduskarmen med en borrelåsteip. Veldig greit, kommer ingen insekter inn. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får kjøpt sånn myggnetting med borrelåstape. Man fester tapen rundt vinduet, klipper til nettingen, og fester den på borrelåsen rundt hele vinduet. Da kan man enkelt ta nettingen av for å feks åpne og lukke vinduet. Jeg vet de hadde på www.nyttig.no før, men nå fant jeg ikke. Jeg kjøpte mine på Europris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har innsektsnett foran våre vinduer fordi jeg er så redd edderkopper. Kjøpte på Clas Ohlson, 50 kr stk eller noe, funker supert. Lett å montere var det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar! da skal jeg se om jeg finner noe sånt. Utrolig irriterende med alle de små og store dyrene som skal inn på soverommet mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har innsektsnett foran våre vinduer fordi jeg er så redd edderkopper. Kjøpte på Clas Ohlson, 50 kr stk eller noe, funker supert. Lett å montere var det også :)

var det noe alla dette? insektsnett til vindu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var det noe alla dette? insektsnett til vindu :)

Jepp, den er det! Er sånn borrelås-tape på den, så lett å ta opp og ned. Og tapen er gjennomsiktig, så synes ikke hvis man vil ta nettet helt bort i perioder med lite innsekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...