Gå til innhold

Hvorfor er kvinner så utakknemlige?


waco

Anbefalte innlegg

Når man sitter og funderer kvinners utakknemlighet så forstår man hvor lite høflige de er. Alle har lagt merke til hvordan kvinner skjærer grimaser når dem smaker mat dem er litt uvant med. Kvinner jeg selv har snakket med årsaksforklarer dette sanne ansikt med at jenter har mer mimikk og viser følelser med sine fjes.

Kan det være slik at hesligheten er jenter, og at den stramme maske kvinner kaller sminke egentlig er en karnevalsdrakt?

Man skulle tro det.

Kvinner har en dobbeltmoral få gutter kan forstå. Ingen nekter eller betviler at menn kan voldta, slå, være voldelige eller ende opp med spillegalskap.

Så hvorfor tviholder damer på sin jomfruelige fasade, at dem er så oppfyllende, så prektige, vennlige og trofaste? Kvinner har samme rett til seksualliv som gutter, hvorfor skal damer hele tiden poengtere at dem ”vanligvis ikke gjør sånt”, fraser Waco har hørt en million ganger bare for å bruke opp enda en kondom? I stedet for mascara og eyeliner foreslår jeg at vi utstyrer damer med horn og hale.

Hørte av en venn at jenter er noen engler…..

Ja engler svarte jeg, engler med flaggermusvinger……

Kvinner har en begrensing som andre kulturer vil kalle rykte. Sladder og baksnakking er kvinners garn for å oppføre seg sjofelt. Den store selvmotsigelsen iblant kvinner er at damer selv opprettholder ryktemakeriene. Når jenter skylder på at noen få idiotgutter kaller damer for horer, fraskriver dem samtidig seg selv for ansvar.

Hvorfor innrømmer ikke kvinner at dem er minst like ”eventyrlystne” som gutter?

Idioti, spør dere meg. Det ligger i menneskets natur å være en smule egoistisk…

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærig Waco. Hverken jeg eller jenter i min venninnekrets hører til denne jomfuelige kvinnen du her beskriver.

Joda, denne karnevalsdrakten er på i mange sammenheng. Helt hver dag. Til og med når jeg kaster søpla. Leppestiften sitter. Sånn i tilfelle jeg treffer en av disse kjekke mennene. Det kan jo hende de spankulerer rundt i nabolaget. Jeg vil jo for svarten se tiltrekkende ut. icon_smile.gif Forøvrig ser jeg jævlig ut når jeg skjærer grimaser. Huff og huff.

Du skal få et resyme av en sjekkekveld: Det er jeg som sjekker!!! Dersom en mann ikke har et seksuelt potensiale er han uaktuell. Bruker ingen tid på andre enn attraktive menn, annet enn å hilse høflig dersom han gjerne vil hilse. Uhøflig er jeg aldri. Enkle kriterier skal til for å skille den ene fra den andre. Øynene mine og sansene forøvrig tar fort ut et offer.

Første kriteriet. Mannen er maskulin, kler seg bra og lukter godt. Han har et frekt blikk og en høyreist kropp. Skal han kun brukes til et nummer, gir jeg egentlig bængen i om han kan snakke.

Andre kriteriet. Han skal kunne kysse. Ved kyss viser han at han har lidenskap og råhet. Et kyss er på en måte en prøvesmak.

Okey, han kan kysse. Han virker passe rå. Han er potensiell. Jeg har lyst. Da forteller jeg han ganske enkelt og direkte at jeg synes han er deilig, og at jeg kunne tenke meg å elske med ham. Verre er det jo ikke. Jeg bruker ordet elske, fordi jeg klarer ikke å presse ut av meg andre ord for å ha sex. Kunne sagt kn#### eller p###, men det høres vulgært ut. Joda, det gjør det...

Pr dags dato har jeg ikke fått nei. Pr dags dato har jeg ikke tenkt tanken på at jeg skulle underkjenne mine lyster. Pr dags dato har jeg ikke latt sjansen gå fra meg til å sjekke selv. Da slipper jeg disse patetiske og forutsigbare frasene fra menn. Sånne fraser som: "Åhhh så pene øyne du har", mens øynene egentlig faller rett på puppa. Hei du, sier jeg, puppene mine snakker ikke. Se meg inn i øynene!!!

Hva disse mennene måtte tenke om det, er overhodet ikke mitt problem. Dem om det. Om de tenker hersens frigjorte kvinnfolk, så vet jeg med meg selv at de tar fullstendig feil der også. Så det gjør ikke en fi###ns filadings.

Jeg har nemlig ikke kommet til verden for å kokketere for menn eller andre. Jeg er kommet til verden for å ta ansvar for mine egne valg og min egne kåtskap og energi, enten det går i den ene eller andre retningen.

Så det så.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco - kan du dokumentere at kvinner er utakknemlige? I så fall - mer enn hvem, menn, dyr eller Insekter?

Jeg tar utgangspunkt i at du mener at kvinner er mer utakknemlige enn menn. Mener du i alle situasjoner - eller kun når du spanderer spaghetti med ketsjup hjemme på studenthybelen? (Antar at du siden du er student ikke spanderer femretters på Bølgen og Moi - skjønt hvem vet?) Om kvinnen du har til bords skjærer utakknemlige grimaser da så kan det hjelpe om du spanderer på henne en gaffel til å spise med. Vi jenter er ofte litt nøye på sånt. Det kan muligens også hjelpe å bytte t-skjorte, fortrinnsvis med en som har færre flekker.

Og du - bitre, gamle, unge menn skal jobbe mye for at jeg skal bli takknemlig. Så da får jeg bare stå over tror jeg, for jeg har råd til å spandere på meg selv et herremåltid på mcDonalds jeg, uten at det koster en mann en krone!

Ellers - lykke til med eksamen, håper bare ikke det er menneskekjennskap du studerer. Da har du bommet. Kraftig. icon_razz.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Yatzy den 2002-05-27 19:12 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le høyt og vulgært og med en mannsfiendtlig stor grad av drøvelblotting av Ritas svar :-*hva gjemmer seg bak fi###ns mon tro? *

Kan ikke fi#te og begrape hvilke jenter du har erfaring med, waco.

Hva med å prøve noe annet enn jomfruer og enkle jenter som faller for disse ubegripelige sjekketriksene som du har skissert.

Personlig så ville jeg ha blitt tørr som et sandpapir av disse teoriene dine. Selv som 16-åring.

Innrømmer ikke jenter at de er eventyrlystne??? Hvor og hva frekventerer du? Horn og hale hørtes forresten sexy ut. Skal prøve et horn-og-hale-antrekk engang med elsklingen. Tenner sikkert på det også.

Holy smoke, hvorfor jeg gidder å legge inn et innlegg på dette vil bli for meg en gåte.

Lurer inderlig fælt på hva du egentlig vil frem til, for det jeg har sett hittil er en rekordmasse innlegg, basert på nøyaktig samme tema, samme innhold, variert med ulik tittel.

Er det urmannen i deg som dukker frem icon_wink.gif Spre sine frø over flest mulig innlegg?

I og for seg så er temaene dine interressante nok, men jeg synes personlig du bør bli litt mer god på å holde ett tema konsentrert i samme streng.

Har igrunnen lite å tilføye, da jeg ikke kjenner igjen meg selv i stigmatiseringen din icon_smile.gif

*lurer fremdeles på "fi###ns"*

med TRE (3) ###???

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

waco, når skal du lære??? du MÅ ikke skjære alle kvinner over en kam!!!

Når jeg var singel, var jeg minst like eventyrlysten på menn ,s om menn er på kvinner, og jeg har ingen problemer med å innrømme det! jeg tviholder ikke på min jomfruelige fasade?

og se på det jeg skrev om deg i innlegget om waco- en rasist? det var ikke jeg som skrev det, men jeg svarte på hvorfor du eventuelt hater å elske damer, og jeg mener du bør ta deg en tur til psykolog, fordi du skal alltid tråkke ned på oss.

Hvorfor strekker ikke menn til? hvorfor hater m enn husarbeid? hvor for er menn så utakknemelig e? kan du svare på dette, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym. Du må ikke glemme at mange av dere bruker meg som en psykolog for å lire av dere alle slags mannefiendtlig tanker. Mye av dette tror jeg kommer av seksuelle frustrasjoner eller pms, hvorfor ellers skal dere føle dere så truffet?

Menn hater husarbeid fordi vi fra naturens side ikke er disponert for den type kvinnearbeid.

At menn kommer til kort er noe jeg er fullstendig klar over. Da jeg ble ungkar var jeg først litt bekymret over at jeg ikke kunne holde det rent. Men her sto mamma behjelpelig straks. Hun støvsuger i kroker jeg overser og tømmer søpla da jeg ikke legger merke til når det er fullt.... Selv tomflasker tar min mamma med seg. Forskjellen mellom gutter og jenter, er at gutter innrømmer sine sære laster.

Er ikke menn takknemlige? Vi er kjempetakknemlige for at kvinner er som de er. Ingenting overstiger den lykke det er å ha kvinner som kjører samfunnshjulene rundt, og mye av det er gratisarbeide!! Hus hadde sett helt forferdelige ut, menn ville vært uvaskete og spist enda mer usunn mat dersom kvinner ikke hadde passet på.

Servitriser, telefondamer, garderobevakter, sekretærer og sykepleiersker er yrker vi har takket være at damer krever mindre lønn. Så mye slavearbeid ville ikke mannen gjort dersom det ikke hadde vært for kvinnen?

Mange menn har nystrøkende skjorter og et rent hjem takket være snille jenter.

Vi menn er stort sett takknemlige.

Waco

Hadde vi alle vært i generasjonen over oss hadde dere fortsått hva jeg mener....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg mener bestemt at Waco fremdeles er på bærtur *ler* Men blir sittende å lure på hvem Waco er .... Klapper deg på skulderen og håper du en dag finner en psykolog som kan hjelpe deg i den vrangforestilling av en verden du lever i icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*s*... jeg må glise litt, jeg.....

Nå har jeg virkelig vært lenge borte fra KG, skjønner jeg. Så waco er den nye "kongen" (dronningen?) her inne?

Men du, waco, ikke skriv så lange innlegg er du snill. Jeg tilhører nemlig den litt late delen av befolkningen (må være et mannlig gen som har blandet seg inn...) og gidder rett og slett ikke lese så mange ord på en gang. Kanskje jeg skal be min mannlige sekretær om høytlesning, eller be han lage en oppsumering av de lange innleggene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. jeg for min del fant plutselig ut hvorfor Waco har så dårlig erfaring med kvinner! icon_smile.gif

Waco vil ha kvinner som oppfører seg som bestemoren sin sånn i det daglige, altså; passer på at han har rene klær på morgenen, at skjortene hans er nystrøket til enhver tid, at maten alltid står på bordet, at matpakka ligger klar og fersk og bare veeenter på at han skal gå på jobb, at gulvene alltid er prikkfritt nyvaskede, gardinene alltid rene og nyluftede, at søpla blir tømt og oppvasken blir tatt til enhver tid.

Han vil også at hun, som bestemor, skal kle seg dydig og ikke syte, være mannen ( i dette tilfellet waco selvf.) underdannig og ute ham full respekt uansett om han fortjener det eller ei (for menn fortjener jo respekt fra kvinner uansett, det er jo klart..) og snakke kun når hun blir tilsnakket eller får ok for at hun får lov.

MEN, det måtte jo komme et stort men her, i tillegg så vil waco gjerne at hun skal være frigjort, selvstendig, litt egoistisk, eventyrlysten, kjenne og vedstå sine seksuallyster, slank, vakker, stolt over sin egen person, etc etc.

Tror du waco at generasjonene før oss, der kvinnen var mye mer "underdannig" og avhengig av mannen, at det var mange "vill, vakker og våt"-bestemødre som hadde småblomstrete gardiner og strøk skjørtene dine?

Og kanskje de fantes, men jeg tror du finner ganske få av dem i år 2002.

Du skjønner det, at frigjorte, selvstendige kvinner av 2002, som f.eks. rita er ett godt eksempel på icon_wink.gif finner seg ikke i å være mamma for en evt partner! Klarer han ikke å ta vare på seg selv, så kan det vel heller være. Hans problem, ikke vårt. Det finnes faktisk menn der ute som greier å ta vare på seg selv, uten å være avhengig av en kvinnes hånd for rengjøring etc.

Og siden vi "moderne" kvinner av i dag, som mer en gjerne innrømmer vår eventyrlyst og vår kåthet, er økonomisk uavhengige av dere menn, så trenger vi ikke "ta til takke" med uselvstendige og svake menn som må ha en søt lita tøtte for å føle seg mann! Vi vil ha MENN med stoooor M!!

Så kjære waco, dersom du vil møte andre kvinner en de du nå har skissert over x-antall tråder, så bør du kanskje bli litt mer moderne og med i tiden selv først? icon_wink.gif

(bare ett lite tips fra ei som aldri i verden ville funnet seg i noen mann som forventet at jeg ryddet og tok vare på ham, men som er eventyrlysten som bare det, og elsker sex og kåthet!)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Alle har lagt merke til hvordan kvinner skjærer grimaser når dem smaker mat dem er litt uvant med"

Min erfaring er at gutter/menn er tusen ganger verre! Det holder liksom å spise pizza og taco. Hvis jeg foreslår noe spennende (og godt), som for eksempel blåskjell eller tartar kommer trutmunnen frem! Jeg elsker å prøve nye ting, og tro meg, jeg er så kvinne som det går an å bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

waco, det nytter ikke å diskutere med deg! mener du at menn ikke er disponert for kvinne arbeid som husarbeid? vet du hva, det er det mest latterligste utsagnet jeg har hørt i hele mitt liv, og har du ikke noe bedre argument enn det, så gidder jeg ikke å diskutere med deg!

Det er ikke mange menn som tør å innrømme at de er lat og skyr fysisk arbeid som pesten, og mange menn er noen unnasvikere som skal prøve å legge skylden på oss.

samboeren min f. eks eier ikke sansen for å rydde, og det går igjen hos mange menn.

Menn driter oppi at huset ser falleferdig ut, jeg lurer på hvorfor det? svar meg på det du waco tulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må virkelig ha store fritidsproblemer waco.... har du ingenting annet å gjøre enn å sitte å reflektere over hvor teite vi kvinnfolk er..? Du må ha et trist liv..

Lurer på hvordan den eksamen din kommer til å gå jeg!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og som vanlig,når Waco blir konfrontert med saklige argument om spørsmål, blir han taus... icon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline, hei jeg må ha plaget deg fælt med mine innlegg eller hva? En mannsjåvenist som bare rakker ned på damer og drømmer seg bort i en fin fantasidame som vi ikke har sett siden 1950.... uff og uff... en ting er at Waco er direkte dum, en annen ting er at han ikke vil forstå hvor teit han er....

Dårlige innlegg fulle av stavefeil, umulig å diskutere med.... stakkars jenter som ikke klarer å få han Wacotullingen til å skjønne noe som helst! =)

Anonym:

Først spør du meg om hvorfor menn ikke gidder og ta husarbeid. Så svarer jeg. Men så blir du sur for svaret??????

Jammen kjære vesle frøken, du kan ikke stille spørsmål dersom du ikke takler svarene, det må du da vel forstå?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hva forventet du at "Anonym" skulle svare da når hun var uenig i påstanden den? - "Ok"?

Dette er, lille venn. et diskusjonsforum, du vet diskusjon: dele påstander og virkelighetsoppfattelse, reflektere over den andres utsagn, være litt ydmyk uten å gi seg, om en ikke er enig i det som blir sagt osv

-Kort sagt alle de egenskapene du IKKE viser i dine innlegg icon_cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siste anonym, jeg får prøve en gang til da, litt forsiktig, så kanskje dere forstår(?)

Anonym spurte meg hvorfor gutter ikke liker husarbeid, så svarte jeg at gutter flest liker ikke den type kvinnearbeid.

Helt krakilsk ble hun.

Jeg ble nesten litt redd.....

Waco

Skummelt å diskutere med damer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei waco

Neida, du har overhode ikke plaget meg du, sånn bortsett fra de gangene du drar inn selvmord, da blir jeg ganske oppgitt over hvor langt du er villig til å trekke ting det virker som du ikke har kunnskap eller viten om. Og som man faktisk BØR være forsiktig rundt, rett og slett av hensyn til andre mennesker generellt. (men det har jeg vel sagt i fra om før..) icon_wink.gif

Jeg syntes bare det var litt artig å "oppsummere" litt av de meningene jeg har fått inntrykk av at du har, selv om det fosser inn så mange motsigende innlegg fra deg, at så fort jeg hadde skrevet svaret, så har du kommet med enda en mening, som er heeelt annerledes... icon_smile.gif men jeg morer meg jeg! Og morer meg enda mer med å prøve å sette sammen en eller annen "rar" figur med sammesetning av mye av det du skrive rundt om. Tidsfordriv kaller jeg det! icon_lol.gif

Plages du med det?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei waco, du skrev ikke at mannfolk ikke liker husarbeid, du svarte at dere ikke var arvelig disponert for den slags arbeid...

nå må du gjenta deg selv korrekt da!

og det er det mest latterligste utsagnet jeg har hørt på lenge, er du dum?

Er ikke krakilsk, men folk som kommer med veldig dårlige svar, og tror de har rett, er veldig teit spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...