Salamandria Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 jeg har hatt ringer/søkk under øynene i mange år nå (og er bare 25), og hørte i dag at det går ann å få dette bort ved å bruke restylane. Har prøvd å google litt om dette, men spør heller her siden noen kanskje har erfaringer med det. Jeg lurer på hvor lenge det holder/hvor ofte man må fylle på, gjør det vondt?, og hvor mye det koster. Håper noen kan fortelle meg litt!
loffen Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Kanskje du kan spørre fotballfrue? Tror hun har gjort det. :gjeiper: 2
Salamandria Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2012 Kanskje du kan spørre fotballfrue? Tror hun har gjort det. :gjeiper: var jo faktisk der jeg fikk idèen fra 2
loffen Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 var jo faktisk der jeg fikk idèen fra Ja, jeg tenkte nesten det. Spørs om hun svarer om du spør henne da. Håper du får svar her.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 restylane koster mellom 2000-3000 pr milliliter (du kan måtte ha 1-2 ml) Du får bedøvende embla krem, varierende fra peron til person hvor vondt de synes stikkene gjør...hele behandlingen er veldig fort gjort,og man kan bli litt blå der stikkene er satt (pga blodårer) vikrig viktig!!- mange klinikker påstar at de selger "restylane" uten at det er det man egentlig får, se etter restylane ID-kort på din behandler (sykepleier/lege) dette kortet skal være merket restylane og tydelig vise hvilken kompetanse behandleren har. Be om å få se dette kortet når du evt en innom en klinikk for å bestille time.....varer mellom 3-6 mndr:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå