Gå til innhold

Sleepypod Air


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ut å reise med vovven i Juli og er på jakt etter en allsidig reiseveske eller hva man skal kalle det. Skal med to forskjellige flyselskap og tog, sliter med å finne en reiseveske som er stor nok og samtidig passer kravene til de forskjellige selskapene.

Så snublet jeg over noe som heter sleepypod air...noen som har erfarninger med denne?

Er den verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

jeg kjøpte den brukt for en stund siden til mine 2 chihuahuaer. har ikke brukt den på flyet enda, men den har jo riktige mål. Synes den er helt fantastisk og hundene trives kjempegodt i den... den er myk og behagelig. hva slags hund har du?

har tidligere brukt billige vesker på flyet... funket det også, men neste gang vi flyr bruker vi sleepypod. den er så praktisk også. kan feste den på kofferten framfor å måtte bære rundt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMCS: Er det god plass til beggge hundene dine? Er de voksne?

Jeg har også to Chi jenter og vurderer å kjøpe den vesken til å ha med i kabinen.

Er den myk/fleksibel i toppen? Har tidligere brukt Sherpa-veske, men den er så stiv og hard, så stor ulempe at den ikke er noe fleksibel øverst med tanke på at det er litt variasjon i størrelse under flysetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den runde heter bare sleepypod, sleepypod air er den som er avlang og som kan brettes i kantene, den jeg lurte på :)

Jeg har en japansk chin. Ikke store hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Bestilt den fra USA på fredag forrige uke siden den norske butikken ikke hadde inne.

Fikk den idag!

Med raskeste levering og toll så kom det på UNDER 2000 kr, istedet for 2000 pluss frakt om kjøpt i Norge. Så om andre vil ha den anbefaler å bestille direkte fra sleepypod sin side.

Anonym poster: dbc0f4bf7b7d2fe5c444a34d4c489a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...