Pasjonsblomst Skrevet 29. august 2014 Forfatter #741 Del Skrevet 29. august 2014 Huff, jeg også blir provosert av å lese hvorsan mannen din oppfører seg. Skjønner den med å bare overse og ta det srlv for å unngå krangel, det gjør jeg med husarbeid, men jeg tenker at de første ukene er unntakstilstand, og at han da må stulle ekstra opp Nå når jeg leste om store floker og sånt, så fikk jeg litt panikk for at mini i magen kanskje er jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. august 2014 Forfatter #742 Del Skrevet 31. august 2014 Økedøgn..... Ømme pupper og mor på felgen!!!! Søvn!!!!😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 31. august 2014 #743 Del Skrevet 31. august 2014 Usj, føler med deg! Trøsten er at det ihvertfall er over på et par dager - i verste fall. Be mannen ta seg av hus og storesøster så du får hvilt deg litt mellom øktene. Slapp av i senga eller på sofaen. Liggende amming er gull, synes jeg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. august 2014 Forfatter #744 Del Skrevet 31. august 2014 Usj, føler med deg! Trøsten er at det ihvertfall er over på et par dager - i verste fall. Be mannen ta seg av hus og storesøster så du får hvilt deg litt mellom øktene. Slapp av i senga eller på sofaen. Liggende amming er gull, synes jeg ihvertfall Takk.. det trengs litt støtte når det står på. Hun har sovet lite idag, og ammet utrooooolig masse. Korte amminger, men veeeldig ofte. Og vært en god del våken og kontaktsøkende innimellom. Siden det bare ble en 3-4 timers søvn i natt, og det voldsommet ammepresset fortsatte utover dagen, ble jeg tilslutt sittende å grine i sofaen med henne til brystet. Heldigvis forbarma samboeren seg over meg da. Han har også vært veldig flink med storesøster idag, samt at vi var på middag hos svigers. Så dagen ble heldigvis bedre utover.. I går følte jeg at jeg hadde fått så små pupper igjen, og lurte nesten på om jeg hadde litt lite melk. Og idag begynte økinga gitt, jaggu fint med et selvregulerende prinsipp. Svigermor sa at hun kunne se veslemor hadde vokst (siden mandag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. september 2014 Forfatter #745 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Økedøgn over nå, var roligere i går også... Men hun spiser veldig batchvis, hun vil ha masse på få timer, så sover hun ganske lenge igjen... Nå har jeg bestilt time til hot stone massasje i morgen. Jeg MÅ bare investere i litt egenpleie nå. Skulder og nakke på høyre sida er bare så stiv allerede, etter 2-3 ukers byssing og amming. Jeg klarer visst ikke slappe av (særlig ikke om nettene, når jeg er trøtt og sliten, babyen griner, må passe meg så jeg ikke vekker de andre osv osv). Gleeeeeede seg til massasje (tar med babyen da, og håper at hun sover fredfullt gjennom de 30 min). Gårsdagen var svært rolig.. tok alt i sakte tempo, mye sofakos, ligge på senga, kose med babyen..nice! Fått bestilt dato for dåp, så nå er det bare til å lage invitasjon/planlegge menyen. Har mer roen denne gang i barsel, veldig mye mer.. Ingen planer for idag heller, mulig jeg stikker og veier på helsestasjonen. I går bestilte jeg forresten litt klær fra Pomp De Lux, bare 2 bukser, en genser og en softshelljakke. Litt mørk og dyster (til de små) høstkolleksjon følte jeg. Skal handle litt mer fargerike saker fra Lindex også tenkte jeg. Hvilke bukser kjøper dere til de små? Synes det er vanskelig å finne noen som sitter ordentlig godt i livet, men ikke sklir ned. Jeans, f.eks? Har hatt lite joggebukser på henne sålangt, men kanskje de henger bedre? Endret 2. september 2014 av Pasjonsblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2014 #746 Del Skrevet 2. september 2014 Åh, massasje høres helt fantabulistisk ut! Har dere funnet navn på lille enda? Vi bruker mye jeans til jentene våre, men sånne vide med enten bomullskant øverst eller snøring. Jeans er uansett best akkurat nå synes jeg, når de ofte leker ute uten dress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 2. september 2014 #747 Del Skrevet 2. september 2014 Hot stone massasje er såååå godt! Og det fortjener du! Har et gavekort på aromaterapi som jeg fikk av Mannen, men sparer litt på det enda. Kanskje litt senere i høst når alt virker mørkt og tungt... Her blir det dåp om en måneds tid, og jeg klarer ikke å bestemme meg for menyen. Kaker er greit, men om vi skal ha koldtbord/tapas eller gryte med ris, loff og salat er jeg jammen ikke sikker på. Vi tilfredsstiller vel flest ganer med koldtbord/tapas, men gryte er enklest (må bare kjøpe en diiiger kjele først hvis vi skal ha det). Hva hadde dere sist gang? Vi hadde et enkelt koldtbord hvor vi laget noe, mamma laget noe og svigers laget noe. Hvordan synes du lillesøster er i vesen og utseende i forhold til J når hun var like gammel? Har fått flere kommentarer på at Lillesøster ligner mer og mer på Frøken Fryd, og det har vi i grunn syntes hele veien. Men i væremåte er hun nok litt roligere, og definitivt mer sovebaby enn storesøsteren var Frøken Fryd har brukt en del joggebukser fra Lindex for jeg synes det er så mykt og godt å leke i. Gir mer bevegelsesfrihet enn mange av jeansene. Men hun har også hatt et par myke, litt tynnere jeans, og tights. Nå som de er ute uten dress er det greit å ha noe det ikke er så farlig med, tenker jeg. Har vært veldig fornøyd med Lindex i str. 50-86, men nå som hun er over i ny "avdeling" fra str. 92 så synes jeg ikke det er like mye fint. Men de skal ha et stort pluss for at ikke alt er enten blått eller rosa! Kappahl synes jeg har en del fint til den alderen hun er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. september 2014 Forfatter #748 Del Skrevet 2. september 2014 Åh, massasje høres helt fantabulistisk ut! Har dere funnet navn på lille enda? Vi bruker mye jeans til jentene våre, men sånne vide med enten bomullskant øverst eller snøring. Jeans er uansett best akkurat nå synes jeg, når de ofte leker ute uten dress. Jeg har aldri prøvd hot stone massasje, men kan jo absolutt seg for meg at det er bra! gleeeder meg. skal unne meg noen timer fremover rett og slett, før jeg kommer inn i en god rytme med trening og søvn osv igjen. Vi har ikke landet offisielt på navn enda, men det går mot V. tror vi snart er klar til å dele nyheten. (litt vanskelig å ta et slikt valg i ammetåka synes jeg). Vide jeans er vel både behagelig og slitesterkt, selv om de gjerne er litt tynne og myke i stoffet disse jeansene til de små. (behagelig er bra altså, orker ikke ha "normale" jeans på henne heller) Hot stone massasje er såååå godt! Og det fortjener du! Har et gavekort på aromaterapi som jeg fikk av Mannen, men sparer litt på det enda. Kanskje litt senere i høst når alt virker mørkt og tungt... Her blir det dåp om en måneds tid, og jeg klarer ikke å bestemme meg for menyen. Kaker er greit, men om vi skal ha koldtbord/tapas eller gryte med ris, loff og salat er jeg jammen ikke sikker på. Vi tilfredsstiller vel flest ganer med koldtbord/tapas, men gryte er enklest (må bare kjøpe en diiiger kjele først hvis vi skal ha det). Hva hadde dere sist gang? Vi hadde et enkelt koldtbord hvor vi laget noe, mamma laget noe og svigers laget noe. Hvordan synes du lillesøster er i vesen og utseende i forhold til J når hun var like gammel? Har fått flere kommentarer på at Lillesøster ligner mer og mer på Frøken Fryd, og det har vi i grunn syntes hele veien. Men i væremåte er hun nok litt roligere, og definitivt mer sovebaby enn storesøsteren var Frøken Fryd har brukt en del joggebukser fra Lindex for jeg synes det er så mykt og godt å leke i. Gir mer bevegelsesfrihet enn mange av jeansene. Men hun har også hatt et par myke, litt tynnere jeans, og tights. Nå som de er ute uten dress er det greit å ha noe det ikke er så farlig med, tenker jeg. Har vært veldig fornøyd med Lindex i str. 50-86, men nå som hun er over i ny "avdeling" fra str. 92 så synes jeg ikke det er like mye fint. Men de skal ha et stort pluss for at ikke alt er enten blått eller rosa! Kappahl synes jeg har en del fint til den alderen hun er nå. Litt vanskelig å vite med lillesøster... er mer som hos dere. Jeg synes iallfall hun ligner mer og mer, men hun er mindre/mindre hår, litt lysere/mer tander. Og roligere/mer sovebaby enn det storesøster var sålangt. Har ikke tenkt på dåpsmat enda... sist gang hadde vi: hmmm... *tenke tenke*. Tror det var diverse småretter, type skinke, eggerøre, laks, hjemmelaget foccaccia, god salat osv. og 2 kaker eller noe. Vi var bare en 10 gjester. Tror jeg skal lage noe enda enklere denne gang, for jeg stod litt for mye på kjøkkenet sist. Vil kunne slappe av og mingle med gjestene. Det blir nok mye ulltøy fremover i barnehagen, men greit å ha en joggebukse og to og trekker over kanskje. Og så noe litt penere tøy til besøk/byturer osv. Men ull blir nok gjengangeren.. Har tittet lite på Kappahl, men skal gjøre det om jeg får anledning en dag. Her har det NEXT butikk også, men ikke handlet mye der. Men noe fint har de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. september 2014 #749 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg skulle handle fra PdL, men synes også at det ble litt mørkt (og voksent?), så jeg får se om det blir noe senere. Handlet litt på salget, så jeg har "nye" Pomp-klær til begge barna, egentlig. Det er ekstra godt med noe finere klær til helgene på vinteren, når det blir bare ulltøy på ukedagene, synes jeg. Syntes posebuksene til Pomp var fine når hun var på den alderen. Nå er det mye leggings og tunika. Godt du tar det med ro og tar deg tid til massasje! Husker det å sitte med skuldrene under ørene og "prøve" å slappet av! Huff! Godt du legger lista lavt ang. dåpen! Maten er ikke viktigst! Og så er det jo så kjipt å feire den store dagen på kjøkkenet og bare lage fest for de andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2014 #750 Del Skrevet 2. september 2014 Massasje med steiner er dødsdigg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. september 2014 #751 Del Skrevet 2. september 2014 Tar gjerne i mot pm med navn hvis du vil dele . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. september 2014 Forfatter #752 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg skulle handle fra PdL, men synes også at det ble litt mørkt (og voksent?), så jeg får se om det blir noe senere. Handlet litt på salget, så jeg har "nye" Pomp-klær til begge barna, egentlig. Det er ekstra godt med noe finere klær til helgene på vinteren, når det blir bare ulltøy på ukedagene, synes jeg. Syntes posebuksene til Pomp var fine når hun var på den alderen. Nå er det mye leggings og tunika. Godt du tar det med ro og tar deg tid til massasje! Husker det å sitte med skuldrene under ørene og "prøve" å slappet av! Huff! Godt du legger lista lavt ang. dåpen! Maten er ikke viktigst! Og så er det jo så kjipt å feire den store dagen på kjøkkenet og bare lage fest for de andre! Jeg kjøpte også noe på Pompsalget, så har litt forskjellig. Nei, barneklærne må ikke bli for voksent og stilig. Og litt farger/lekenhet må til. (har tenkt før at jeg skulle ønske Pomp hadde klærne i voksenstørrelser Først ut i dåpsplanlegging må være å få ut invitasjoner... jeg "burde vel" lage invitasjoner, jeg er "scrappejente" og god på det også. men det å ha tid og overskudd nå. Har mest lyst å mekke noe på Mac-en:) så får matplanleggingen begynne etter det... Massasje med steiner er dødsdigg! jupp.. Tar gjerne i mot pm med navn hvis du vil dele . sendt! @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ OMG! Så fort tida flyr, og dagene også... etter at første uka og 2 var ganske innholdsrike og "omveltende" har jeg nå landa i rolig barselmodus... Jeg prioriterer minstejenta først, deretter sove mest mulig (er jo konstant trøtt... ikke dødstrøtt som regel, men litt sløv liksom) Alle disse ammehormonene altså! Etter dette er det størstejenta og så litt husarbeid, og da har jaggu dag og natt gått. rykende fort! Hot stone massage var superdigg. Hadde bare 30 min, siden jeg hadde med babyen. Hun var våken uheldigvis, og begynte å gråte litt. Massøren var veldig vant med at det var med babyer, så jeg bare tok henne på fanget/ammet litt osv underveis. Følte at massasjen hjalp også, ikke så vondt i dag. Og det beste av alt: jeg har bestilt ny time neste uke!! Til uka skal samboeren min på jobbreise... så da får jeg inn mamma som støttepartner. Ikke heeelt klart for å ha 2 unger alene i 2-3 døgn kjenner jeg. Og da har jeg barnevakt når jeg skal på massasje også, selv om det funktet å ha henne med- er det nok best uten. Babyen har vært mye våken i kveld, og ville hatt mye byssing/amming... og grått endel. Nå har hun fullstendig slokna, og jeg også gleder meg til å finne senga.... Mmmm bare elsker å legge meg i den myke, gode senga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. september 2014 #753 Del Skrevet 4. september 2014 Ahh, MASSASJE! Jeg vil også ha. Er stiv og støl i hele kroppen om dagen! Koster det mye? Hyggelig å lese om dagene deres Men dustemannen som trodde permisjon var ferie. Han minner meg om min egen til tider. Latsekker. Tror det er en selvfølge at vi mammaene skal ta barna til enhver tid.. Kan jeg også få PM med navn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. september 2014 Forfatter #754 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Ahh, MASSASJE! Jeg vil også ha. Er stiv og støl i hele kroppen om dagen! Koster det mye? Hyggelig å lese om dagene deres Men dustemannen som trodde permisjon var ferie. Han minner meg om min egen til tider. Latsekker. Tror det er en selvfølge at vi mammaene skal ta barna til enhver tid.. Kan jeg også få PM med navn?? 450 for 30 min, og 750 for en time. jeg gikk for 30 min, pga. ammende utålmodig baby, og heller gå litt oftere. Pm har jeg vel sendt ja... navn enda ikke bestemt... (litt utålmodig på det selv nå): @@@@@@@@@@@@@@@@@ puh! *puste ut* Travle helger gitt..hatt en fiiin dag da! Dagen startet i 7 tida da storesøster våknet. I 10 tida dro hele familien ut på en liten biltur, innom bilshappe og sjekka ut et par nye, lekre biler (mannen (vi) er på jakt). deretter dro vil til den "store leketøybutikken" (= toysrus) for å aktivisere storesøster litt i regnværet. Hun hadde jo IKKE tid til å se på leker, men føyk bare rundt og prøvde ut alt av sparkesykler, hoppeslott, og elektriske biler. Vi fikk handlet med et stykk puslespill og et stykk legosett (iskrembyggesett)- begge slo godt an etter hvilen. Hun liker leker bedre og bedre, og trenger jo noen inneleker også for regnværsdager og andre dager. Vi hastet litt hjem før barselbesøk.. venninna mi hadde likegodt hele familien med, så det ble litt tett med 4 barn og 4 voksne og vafler og boller og leking osv osv. Men vesle var veldig rolig da, og alt gikk bra. koselig! Etterpå var jeg skutt, og rett i seng. sov så deilig! Våknet med uthvilte batterier. taco i kveld, og masse kos og lek med storesøster. I seng nå. Og veslemor ligger og sover søtt i vogna her nede, og rolig musikk fyller huset. Fredfullt! regnet banker på ruta.. Er forresten i oppstarten med nytt strikkeprosjekt: http://www.martehelgetun.no/butikken-min/materialpakker/barnehagebarn-1-6-aar/selekjole/ strikker den i babyalpakka, i en nydelig, varm sandfarge. Til storesøster. Endret 6. september 2014 av Pasjonsblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. september 2014 Forfatter #755 Del Skrevet 8. september 2014 Mandag! Grei natt i natt.. lytt stiv i skuldera bare. Og litt trøtt, som vanlig... Mannen er stukket på jobb, og kommer ikke tilbake før onsdag kveld. I stedet for ham får jeg mamma på besøk, som stand-in. Gleder meg! Tipper også at hun hjelper til mye mer i huset enn mannen gjør, noe som er litt nice. Det er litt smårotete rundt omkring her nå, men jeg har ikke overskudd/velger å nedprioritere det. Og mannen også går for det siste tror jeg. Kanskje nå når mamma er her kan vi sammen shine bittelitt. Ikke at huset må skinne, men det er greit at det er noenlunde system på ting- for en enklere hverdag. Er ellers på jakt etter juniordyne og pute til Fløtepusen - skal kjøpe Andungen dun tenker jeg. Vurderer sommerdyne (året rundt), for hun er ganske varm av seg. Noen andre som har det, eller bytter dere mellom sesong? (ikke veldig kaldt her på vestlandet, og huset er rimelig varmt/tett). Må også kjøpe et par sengesett, så da flyr det vel ut en god del hundrelapper tenker jeg. Men det er viktig med godt sovemiljø. Hun har vokst ut av babydyna for ei god stund siden, og gikk over til ei større reservedyne i syntetisk materiale. puta er også syntetisk, og jeg vil absolutt ha dun heller. tenkte meg en tur innom jysk for sengetøy, da de har 20 % på alle varer i dag og i morgen. Men gidder ikke betale type 400 for sengetøy, prøver å finne noe rimelig og godt. Ellers ingen planer, dvs. jeg må vel innom butikken en tur. Og dusje litt.. lillesøster ligger og knirker og drar seg på sofaen nå, så jeg får vel benytte anledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. september 2014 #756 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg vet ikke helt hva O har. Dynen er hverken typisk sommertynn eller vintertjukk, kanskje en såkalt helårsdyne? Den er i dun i alle fall, og regulerer jo varmen ganske greit. Har funket vinter som sommer her i alle fall. Jeg har forresten mest joggebukser i ulike farger på O. Synes det er best når han er i bhg og skal løpe og bevege seg. Så har jeg to dongeribukser til byturer, kaffebesøk og slike ting. Siden buksene er i ulike farger, så synes jeg ikke han ser slaskete ut. De er heller ikke løse eller hengete. Kjøper både på Lindex og H&M. Dessuten billigere enn dongeribukser. Til jente ser jeg for meg at jeg kommer til å kjøpe en god blanding av joggebukser og thightser/tunikaer. Det er så lettvint å bare vrenge av tunikaen på vinteren, og vips så er ungen i bare ulltøyet klar til å hoppe i dressen. Dersom det er jente i magen, da. Men ser kanskje for meg at jeg synes det blir litt kjedligere å kle ei jente opp i joggebukse kontra gutt. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. september 2014 #757 Del Skrevet 8. september 2014 Frøkna vår har for det meste joggebukser fra Lindex som brukes i barnehagen. I helger og andre fridager går hun gjerne med løse dongeri bukser. Ellers er hun veldig glad i skjørt, kjoler og tights, så får hun velge selv blir det dette når været tillater det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 8. september 2014 #758 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Neeei! Hadde skrevet masse om dyner og greier, og så presterte jeg å trykke ctrl+r i stedet for ctrl+t... :gaah: Nåja, kortversjonen - vi bruker syntet (Høie Allergo) siden mannen reagerer på dun, har sommerdyner nå som de har fått voksendyner, men har ikke hatt det i de mindre størrelsene. Begge jentene sparker av seg dyna, Turnerose sover i bare truse stort sett hele året, mens Snorkfrøken nå har fått på tynn ullpysj fordi hun blir litt kald når hun sparker av seg (og for varm med dyne, så hun har ullteppe liggende i senga nå). Sengetøy til juniordyne har vi fra Turiform og Åhlens. Begge deler funker greit, den største forskjellen er vel at Turiform-sengetøyet er bomullssateng, mens Åhlens er "vanlig" bomull, som dermed føles litt grovere. Men vi er snobber og har nesten utelukkende sengetøy av bomullssateng. Likevel foretrekkes det fra Åhlens, for det er så fint, rosa med kaniner på. Den svart-hvite kua på Turiform-sengetøyet fenger ikke like mye, merkelig nok... Turnerose har ikke likt å ha joggebukser over ulltights (av samme årsak som at jeg ikke liker å ha strømpebukse under bukser, antar jeg), og de har heller ikke villet ha det i barnehagen, da det har blitt for varmt inne, og uansett har blitt tatt av når de har gått ut og blitt erstattet med mellomlag av ull. De har spesifikt bedt om at barna blir levert i ett lag tynn ull (eller annet materiale for de som vil, men de ber om ull for de som tåler det). Vinterhabitten hos oss har hele tiden vært ulltights/ullstrømpebukse + genser/body, og kjole, tunika eller skjørt over. Har også noen selebukser som har blitt brukt litt, men ikke så mye i bhg, av samme grunner som over. Kjøpeolabukser synes jeg uten unntak at blir for stive og trange, men det er nok litt pga tøybleier også. Har sydd noen ballongvarianter selv. Har leggvarmere til dem som kan brukes over ulltights til og fra bhg. Ah, kjenner igjen ryddetrangen! Mamma passet jentene på fredag (planleggingsdag), og da hadde hun ryddet og ordnet litt. Det ER deilig når det skjer "av seg selv", uten at jeg må mase eller hinte. Mamma kommenterte faktisk at hun er heldig (en sjelden innrømmelse fra hennes side) som har en mann som rydder. Pappa er nemlig mye mer ryddig av seg enn mamma er, så hos dem er det han som står for rydding, støvtørking og støvsuging. Det gjør han av seg selv hver fredag ettermiddag, og har gjort det i ihvertfall de 25+ årene jeg kan huske. Det kjennes som en drøm nå, lite sånt fra min gubbe, gitt... Håper du får noen fine dager med mamma'n din! Endret 8. september 2014 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. september 2014 #759 Del Skrevet 10. september 2014 Så koselig med mammabesøk! Til A har vi bare billig syntet fra Jysk. Hun sover uansett stort sett uten dyne, så vi orket ikke å legge så mye penger i det. Det er jo heller ikke så kaldt eller varmt her, og hun har aldri frosset om natten til nå ihvertfall. Så lenge hun får fine dynetrekk er hun fornøyd. Jeg er forresten også glad for at vi har billigdyne når jeg tenker over hvor mange ganger vi har måttet vaske den. Bleieavvenning er ikke alltid like lett, for å si det mildt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 10. september 2014 #760 Del Skrevet 10. september 2014 Vi har fiberdyne fra Kid til begge jentene og har brukt det hele tiden. Frøken Fryd har først de siste 2-3 ukene begynt å ville ha dyne på seg om natta, men den havner ofte i en ball i løpet av natta, så hun har liggende hjemmestrikkede tepper i både bomullsgarn og i merinoull nederst i sengeenden. Pleier å liste meg inn til henne før jeg legger meg og legge over enten dyne eller teppe, alt etter temperaturen. Jeg er selv veldig glad i dun og liker at dynene er litt "tunge" men enn så lenge investerer vi ikke i noen dyre dyner til jentene (bleieavvenning var et veldig godt argument for å ikke gjøre det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå