^^Belle^^ Skrevet 30. april 2014 #581 Del Skrevet 30. april 2014 Å herlighet, jeg glemte helt å gratulere J med dagen i dag! Gratulerer så mye med dagen! :is: Jeg har handlet fra Zalando flere ganger og har vært fornøyd alle gangene. Jeg har returnert varer én gang og det gikk smertefritt for seg. Jeg velger alltid å få faktura, da slipper jeg å stresse med å få returnert penger osv. Billig er jo relativt. Jeg er ikke så glad i H&M. Synes kvaliteten på stoffet er ''hard'' og passformen er rar. Da liker jeg bedre å kjøpe basisklær fra NameIt som man får billig på stylepit, type 3 bodyer for 100 kroner og sånn. De to Molo-genserene jeg kjøpte nå nettopp fikk jeg for 200,- per stk og det er billig, til å være Molo. Jeg har prøvd og feilet såpass mye nå at jeg vet hva jeg foretrekker, og jeg betaler heller litt mer per plagg og har de lengre enn å måtte kaste/gi bort et utvasket og stygt plagg fordi kvaliteten er så som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #582 Del Skrevet 1. mai 2014 Å herlighet, jeg glemte helt å gratulere J med dagen i dag! Gratulerer så mye med dagen! :is: Jeg har handlet fra Zalando flere ganger og har vært fornøyd alle gangene. Jeg har returnert varer én gang og det gikk smertefritt for seg. Jeg velger alltid å få faktura, da slipper jeg å stresse med å få returnert penger osv. Billig er jo relativt. Jeg er ikke så glad i H&M. Synes kvaliteten på stoffet er ''hard'' og passformen er rar. Da liker jeg bedre å kjøpe basisklær fra NameIt som man får billig på stylepit, type 3 bodyer for 100 kroner og sånn. De to Molo-genserene jeg kjøpte nå nettopp fikk jeg for 200,- per stk og det er billig, til å være Molo. Jeg har prøvd og feilet såpass mye nå at jeg vet hva jeg foretrekker, og jeg betaler heller litt mer per plagg og har de lengre enn å måtte kaste/gi bort et utvasket og stygt plagg fordi kvaliteten er så som så. takk for gratulasjon;) Har handlet lite på HM jeg også, små og smale størrelser, og ikke så mykt og godt alltid. Når jeg var der sist måtte jeg kikke lenge, og fant noen "gullkorn" innimellom mye vræl..fant det på babyavd da, siste str i 92. fra 92 og opp var langtifra så fin kolleksjon som babyavdelingen sin. Da kan jeg jo kikke på Zalando også en gang... Og enig at 200 kr for en genser ikke dyrt, ikke når det er en fin kvalitetsgenser nei! Men 400 er dyrt, da bør det være kun enkeltplagg av og til tenker jeg. Kjøper også heller bittelitt dyrere og noe jeg liker/bra for Fløtepusen.. @@@@@@@@@@ Bursdagsfeiring overstått! En nydelig og solfullt dag.. opp 6 og holdt det gående til 14-15 tida. Alltids mye som må gjøres. Jeg begynte å planlegge bursdagen hennes for 2-3 uker siden for å slippe stress, men fikk aldri mannen med verken i avgjørelser eller forberedelser. så ble til at ting ble utsatt til siste liten. type finne meny og handle i går ettermiddag etter jobb og barnehage, lage kake i dag, fikse maten, selv rydde og vaske idag... sinnsykt unødvendig! gikk rundt hele formiddagen pottesur og sliten og stressa, og sint på mannen. Han vet jo jeg blir stressa. Neste år gidder jeg *%#/(&W ikke spørre ham om råd engang, jeg bare handler gaver og mat og lager ting på forhånd. Han gjorde forøvrig heller ikke så veldig mye idag... og da jeg ba han også stille opp, sa han (som forventet), men jeg støvsuget jo og vasket bittelitt...... " jeg var jo flink heeee??? gjorde mitt beste???" Men da alt var ferdig, et feiende flott festbord dekket, gjestene på plass, mor hadde fått hvilt seg med varmepute på korsryggen og tatt seg en paracet (tett i bihulene med masse gørr og greier- og hodepine) ble det en fiiiiiiiin bursdagsfeiring. deilig sommermat, 2 fine kaker (og min fikk masse skryt..) mandelkake med vaniljekrem og jordbær. Fløtepusen fikk flotte gaver, best var trehjulssykkel og en ball. Hun var helt i hundre og oj oj oj.... strålende fornøyd! Heldigvis ryddet vi bort og vasket underveis (og fikk hjelp av gjestene) så alt var strøkent i 18 tida. Godt å være i mål tenker jeg. (nei barnebursdag trenger jo ikke være stress... er jo bare nærmeste familie) Jeg holdt på å skrike til mannen da han sa: "sehhhh det ble jo så vellykket- du trenger ikke stresse sånt!" det er jo @3@453u meg fordi jeg stresset at det ble bra! og hvorfor stresset jeg, fordi jeg var så respektfull overfor han å spørre og involvere (uten at han ga meg nødvendig respekt tilbake) altså happy med dagen og ungen, ikke mannen. godt meg en aldri så liten utblåsning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 2. mai 2014 #583 Del Skrevet 2. mai 2014 Hipp hurra, for Fløtepusen! Uff, sånn er Mannen innimellom også. Har funnet ut at det tross alt er jeg som bryr meg mest om sånne forberedelser og hvordan ting skal være, så jeg tar en del avgjørelser uten å spørre han... Men det høres ut som om det var en vellykket feiring tross alt! Og at Fløtepusen koste seg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. mai 2014 #584 Del Skrevet 3. mai 2014 Hurra for fløtepus 🎉🎈😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #585 Del Skrevet 4. mai 2014 Hipp hipp hurra for J! Gratulerer med dagen! (Og hipp hipp hurra for deg også, fordi du er så god!) Hadde oversett denne ja!! tusen takk for gratulasjon og hurraee! Tenk, de små er store og blitt 2 år!!! herlig tid.. Snorkfrøken høres ut som fløtepusen om dagen.. Propell delux:) og veldig sjarmerende/ viljesterk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #586 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Hipp hurra, for Fløtepusen! Uff, sånn er Mannen innimellom også. Har funnet ut at det tross alt er jeg som bryr meg mest om sånne forberedelser og hvordan ting skal være, så jeg tar en del avgjørelser uten å spørre han... Men det høres ut som om det var en vellykket feiring tross alt! Og at Fløtepusen koste seg masse tusen takk! :)hehe, jeg lærte som sagt endel ting av bursdagsplanlegging og gjennomføring denne gang. Jeg får heller tenke på meg selv og mitt stressnivå, enn han underveis. Iallfall så lenge han bare lener seg tilbake og avventer det hele. jepp, svært vellykket! Hurra for fløtepus tusen takk hurra! ............ Idag hadde jeg tenkt å skrive en melding her om at wow, Fløtepusen la seg klokka 19 uten å blunke. Mot normalt- hun har vært i seng 20-20.30 tida om dagen, full av energi og lite lyst til å sove. Ble jo helt overraska. sov 2,5 timer på dagen også. Men så våkna hun ganske raskt da, gråt og ville bare bli holdt... litt varm og pjusk. Og vips, der kom oppkast gitt. Hennes første skikkelig oppkast. Hadde litt feber også. Så da ble det litt vasking og masse kosing, før hun kom seg i seng igjen. Og jeg blir hjemme med henne i morgen. (minus jordmortime tidlig på dagen). Dakas lille pusen vår... Ellers så handlet vi både doring og en pottebok på fredag. Hun har begynt å bli litt mer opptatt av tiss og bæsj nå, følger veldig med når vi går på do osv. Men har ikke hatt noen interesse for å gå på potte, og å sitte på doen uten ringen var jo skummelt. (skjønner det, man detter jo ned i hullet). Nyheter fra dotreningsfronten: Først tørrtrente vi bittelitt på doringen med bukse og bleie på. bare satt på den på. Vi leste potteboka, om store jenter med truser som gikk på potte eller stor do, osv osv. Og da siste side var lest, slamra Fløtepusen boka resolutt boka igjen med et smil- og føyk avgårde mot do. Veldig villig til å ta av seg alle klærne og bleia- og klatra fint opp på doringen og satt seg ned. Og tissa!! Dette har hun gjentatt nå morgen og kveld hver gang vi har satt henne oppå. Imponert!! Hun var tydelig klar for det, vi hadde egentlig ikke sett det. (siden potta var så uinteressant). Hun vil gjerne bæsje også, men har nok vært "tom for bæsj" som jeg bruker si til henne. Men altså ikke redd eller noe, bare superengasjert og kjempeflink! wow wow. Håper fortsettelsen går like godt! Har forøvrig hatt en kjempefin helg, Fløtepusen er en fryd om dagen! Var på ny lekeplass idag, og hun koste seg sånt. utrolig flink motorisk, hun hopper og klatrer og klarer seg ofte bedre enn andre tydelig større barn. Og så kjekt å se at hun er blitt så mye mer sosial, og trives rundt andre barn. Ikke sånn superutadvendt eller noe, men åpen og smilende og tar hensyn. Og liker bedre å leke når det er andre barn rundt, enn alene. Forøvrig mistenker jeg at jeg har bihulebetennelse, mye gørr og trykk over øynene... skyller masse med saltvann/nesehorn og har tatt et par paracet gjennom helga. Og hvilt meg 2 timers tid på dagen- så det går tålig godt lell. Håper jeg er litt bedre nå- kjennes slik ut. Endret 4. mai 2014 av Pasjonsblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #587 Del Skrevet 5. mai 2014 I dag har jeg vært hos jordmor! Alt står meget bra til med både meg og pasjonen i magen. Deilig å ha et friskt og normalt svangerskap. Magemålet mitt ligger litt under snitt. Jeg tenker det er helt greit, magen blir fort nok ganske stor. Ellers har det vært en grå og kjip sykt barn dag... hun var rimelig matt og slakk på formiddagen, og ville sove luren oppå meg! etter at hun våkna var hun varm og bare grein og grein... fortvilende! Jeg putta i henne en svak paracet og litt iskrem, og derfra gikk form og humør oppover. Mmmm gåen i nakken osv etter mye løfting osv osv nå. Blir tidlig seng på meg idag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #588 Del Skrevet 10. mai 2014 Lørdag kveld! Kl. er passert 23, og jeg føler meg ikke helt daukjørt? sikkert fordi jeg sov 1,5 time på dagen, pluss tok en paracet tidligere.. (hodepine etc etc,.) I går ble jeg plutselig så sliten og uttafor, vondt i hode, småsvimmel, småkvalm, generelt litt uggen..vond i rygg og nakke, og bekken med stråling nedover lårene. Fortsatte utover dagen idag, måtte som sagt ta meg en paracet på ettermiddagen. Tror det er litt generelt svangerskapet, men så har jeg også fått en skikkelig muskelknute i nakken- og det kan jo gi både hodepine, svimmelhet og kvalme når det er ille. og denne er vond og øm. Nei, jeg får vel svi av litt penger hos naprapaten min snart igjen... Og idag gjorde jeg noe DUMT: Jeg kom over en blogg på nett, og begynte å lese. Jada, den handla seff om ei ung jente som mista barnet i magen dagen før fødsel. Og det var allverdens av bilder der av fødselen og babyen og KISTA osv... jeg leste litt, leste litt mer.. og det var greit. så leste jeg bittelitt til og kom til kistedelen- og så brøt jeg ut i hulkegråt delux. :cry: Og så etterpå: tenkte masse på dødsfødsel- og særlig dette med barn som dør over termin. Ble engstelig for at jeg skulle gå over termin og at det skulle ende katastrofalt. Tenkte på hvor sinnsykt unødvendig og teit det er, og hvor sykt bittert man må bli hvis det skulle skje. surfa litt rundt på statistikk osv, før jeg heldigvis slo det fra meg. Egentlig er jeg ikke engstelig i det hele tatt, jeg føler at barnet i magen er veldig friskt og normalt, og at jeg er en meget sunn med god "gravidkropp".. Men sånne "dumme blogger" er unødvendig å lese kjenner jeg. Roa meg litt nå kjenner jeg, men nyter hvert spark fra min levende lille baby i magen der Og håper ikke at jeg går over termin, av flere grunner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. mai 2014 #589 Del Skrevet 11. mai 2014 Virkelig ikke sunt å lese sånne blogger nei!! Helt grusomt trist for de som opplever sånt, men det holder å vite at det skjer med noen kjenner jeg for min del, jeg takler ikke å lese sånt, og med ekstra tanker, hormoner og bekymringer som gravid så er det ikke bra i det hele tatt. Nyt alle sparkene du, og sjansen er minimal for at noe sånt skjer med deg. Man må virkelig ta vare på det man har hvertfall, det er det ingen tvil om Høres ut som at det er på høy tide å komme seg til naprapat ja. Finnes det muligheter for bekkentrening med fysioterapeut i nærheten av deg, og at du kan få henvisning av legen din til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2014 #590 Del Skrevet 12. mai 2014 Huff, sånne ting holder jeg meg unna til og med som u-gravid. Klarer bare ikke å lese sånt. Godt at du slo det fra deg. Du går til naprapat, ja! Hvordan funker det egentlig? Vet du hvordan naprapati er i forhold til kiropraktikk? Jeg har fått musearm ( skikkelig barnslig av meg å ikke klare å la være å fnise hver gang jeg sier det) og trenger å få litt behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #591 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Virkelig ikke sunt å lese sånne blogger nei!! Helt grusomt trist for de som opplever sånt, men det holder å vite at det skjer med noen kjenner jeg for min del, jeg takler ikke å lese sånt, og med ekstra tanker, hormoner og bekymringer som gravid så er det ikke bra i det hele tatt. Nyt alle sparkene du, og sjansen er minimal for at noe sånt skjer med deg. Man må virkelig ta vare på det man har hvertfall, det er det ingen tvil om Høres ut som at det er på høy tide å komme seg til naprapat ja. Finnes det muligheter for bekkentrening med fysioterapeut i nærheten av deg, og at du kan få henvisning av legen din til det? Sånne historier gjør inntrykk, jeg sender hun mora noen tanker av og til merker jeg.. grusomme greier. Nyter svangerskapet ja, og vet jo at det er relativt få dette skjer med. jeg har fått henvisning av lege til fysio (mest for nakken), men synes ikke fysio er særlig bra. da betaljer jeg heller hos naprapat eller lignende. Kjenner det ikke så mye i bekken, bare av og til (som da jeg skrev sist innlegg). Det er nakken som størst problem. Huff, sånne ting holder jeg meg unna til og med som u-gravid. Klarer bare ikke å lese sånt. Godt at du slo det fra deg. Du går til naprapat, ja! Hvordan funker det egentlig? Vet du hvordan naprapati er i forhold til kiropraktikk? Jeg har fått musearm ( skikkelig barnslig av meg å ikke klare å la være å fnise hver gang jeg sier det) og trenger å få litt behandling. Lenge siden jeg har vært hos kiropraktor nå, men jeg "startet" der. Og hos fysio da. Nå foretrekker jeg helt klart naprapat. Føler jeg får en mer helheltlig behandling. Kiroprakter føles sånn: 10-15 min knekk knekk, naprapat føles sånn: 30 min og mer helthetlig, det benyttes massasje, triggerpunkt, akunpunktur og også mye knekking. det som passer. pluss at de gir tips for trening osv, kan diskutere litt årsaken til problemet osv. Har absolutt tro på at naprapati kan fungere godt for musearm, trolig bedre enn kiropraktikk. anbefales!! Egentlig bruker jeg også å unngå sånne blogger og triste greier... men denne gang så klarte jeg liksom ikke å legge fra meg. *angrer litt* det skader mer enn det "opplyser". ++++++++++++++++ skal forøvrig til naprapten min idag, om ikke så lenge! Det skal gjøre godt! Endret 12. mai 2014 av Pasjonsblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #592 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei og hopp Våkna 6.40 av Fløtepusen som klagde litt, og kom meg opp.. men så ble det helt stille gitt. Jeg stod opp for det, og nyter morgenfred for EN gangs skyld. Er koselig å stå opp med vesla, men litt vel brå start på dagen blir det alltid. Kaffe og litt surfing og fuglekvitter i bakgrunnen er ikke verst..ligger an til å bli nok en flott dag! (og søndag og fri). Planer for dagen: rydde og vaske litt hus... skal få mannen til å støvsuge og kanskje vaske litt gulv, så får jeg vaske litt annet. klær og bad osv. Har også lyst å få ting litt i orden.. type ommøblere litt hvis det trengs osv. Får vel ikke overvurdere hva man får gjort på en søndag.. vi må jo ut og nyte finværet litt også! I går var vi på grillfest på et nydelig sted, med masse god mat og kjekke aktiviteter for de små. Så kjekt å se hvordan Fløtepusen koste seg og ble tryggere og tryggere. Var ei 13 år gammel jente der som tok seg av henne, og ble litt rørt av å se hvordan FP strakk ei hånd fortrolig opp og sa kom kom... fiska krabber og grilla marsmellows og spiste is og bare koste oss masse!! (og Fløtepusen ble solbrent på armene... dumme mammaen som hadde solkrem med i sekkken, men som IKKE brukte den... jeg fulgte liksom med på armene, men solbrenten kommer jo ofte i etterkant. Jeg bruker jo å være litt nazi på solkrem egentlig.. jaja, får vel fortsette med det! Fin form er jeg i også! Ikke så lenge til 3. trimester nå, og merker jo at ting begynner å bli tyngre. Type sliten i korsrygg, og godt å sette seg ned innimellom. Får masse skryt for hvordan jeg bærer (nok engang) og at magen min er så fin og liten. Greit å ikke være for stor, det er jo bare enda tyngre. Masse herlig liv inn i magen er det også. Jeg lurer sånn på hvem lillesøster er! Før de blir født kan man ikke forestille seg hvordan de er, og ei stund etter fødsel kan man ikke forestille seg at de er noe som helst annerledes. Det blir full klaff liksom, har jeg inntrykk av! Er dere ikke enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. mai 2014 #593 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Jeg lurer sånn på hvem lillesøster er! Før de blir født kan man ikke forestille seg hvordan de er, og ei stund etter fødsel kan man ikke forestille seg at de er noe som helst annerledes. Det blir full klaff liksom, har jeg inntrykk av! Er dere ikke enig? Det var fint skrevet, det! Og så veldig sant! Godt å lese dagens innlegg, søte du. Det høres ut som en god start på dagen, håper det har fortsatt sånn! Er det fint vær hos dere, altså? Det er det ikke her, regnet siler, men det passer egentlig godt, for jentene er shippet avgårde til foreldrene mine, så her står det ommøblering på planen. Håper du får gjort litt av det du vil også! Fortsatt fin søndag til deg og dine! Endret 25. mai 2014 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #594 Del Skrevet 25. mai 2014 Det var fint skrevet, det! Og så veldig sant! Godt å lese dagens innlegg, søte du. Det høres ut som en god start på dagen, håper det har fortsatt sånn! Er det fint vær hos dere, altså? Det er det ikke her, regnet siler, men det passer egentlig godt, for jentene er shippet avgårde til foreldrene mine, så her står det ommøblering på planen. Håper du får gjort litt av det du vil også! Fortsatt fin søndag til deg og dine! God start på dagen, det varte jo ikke sååå lenge før Fløtepusen våkna 7.30. Hun sov lite på dagen i går, så var vel litt ekstra trøtt. Nå hviler hun seg, slokna når jeg la henne 12.30. Vi har vært oppe i huset her og ryddda, mannen i stua og jeg på badet. Fløtepusen som hjelper/roter/lekekompis.. Hun liker når det skjer ting! Nå var det utrolig godt med en liten matbit og en pause. Har rydda i alle skuffer og skap på badet (ganske mange), vaska og fått ting på stell. Bare litt igjen.... Og stua oppe er også mye ryddigere enn før. Stua der er er mer som en gang føler jeg, støtt rotete, fargeløs og lite hjemmekoselig. Vi må få inn et bord, noen varme tekstiler og noen bilder (av familien) tenker jeg. Og gjøre noe med belysningen. Ganske fint vær, sol/lett skyet og god temperatur. Ikke at jeg har vært utenfor idag, jeg valgte å "slappe" av inne (yeah right!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 26. mai 2014 #595 Del Skrevet 26. mai 2014 2. trimester er et godt trimester, uten tvil. Forrige gang var det ikke så stor forskjell på de ulike trimestrene synes jeg, men nå merker jeg godt at 1. og 3. har vært ganske tunge - på hver sin måte. Men prøver hele veien å nyte sparkene og funderingene rundt hvem den lille i magen er, som du sier. Veldig enig i at det blir full klaff. Rart med det, men det blir alltid perfekt Er så spent på hvem Lillesøster er, om hun ligner på Frøken Fryd i utseende og vesen, eller om hun er en helt annen type. Har dere begynt å tenke noe på navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #596 Del Skrevet 29. mai 2014 2. trimester er et godt trimester, uten tvil. Forrige gang var det ikke så stor forskjell på de ulike trimestrene synes jeg, men nå merker jeg godt at 1. og 3. har vært ganske tunge - på hver sin måte. Men prøver hele veien å nyte sparkene og funderingene rundt hvem den lille i magen er, som du sier. Veldig enig i at det blir full klaff. Rart med det, men det blir alltid perfekt Er så spent på hvem Lillesøster er, om hun ligner på Frøken Fryd i utseende og vesen, eller om hun er en helt annen type. Har dere begynt å tenke noe på navn? Navneprosessen er i gang, ja... men som med mye annet har vi ikke kommer like langt i prosessen som med førstefrøken. Men vi har en stil- og 3-4 navn som skiller seg ut. Vi vil ha et klassisk (gammelt) internasjonalt navn. Blir ikke så igjen før du får treffe Lillesøster nå, gleder meg til å høre hvordan det blir! Sikkert ganske intenst uansett.. @@@@ Vi har hatt en nydelig sommerdag her. fri og bare kost oss ute i gata/hagen. Soling og lese bøker, mens Fløtepusen lekte med vann i hagen, og vi fant frem badekaret etterhvert (dvs. badebaljen, badebassenget vårt blåste bort i en høststorm!. må handle nytt). Hun koste seg utrolig mye der ute. Og vi også. Er blitt forkjøla igjen, så jeg har ikke vært heeeelt i toppform, men har hatt en nydelig dag for det! Fri i morgen også, bare jeg og FP. Tenkte en tur til nabobyen på shopping og kos (og jippi, kom på at jeg hadde et gavekort liggende med nesten 1000 kr.. fint for ei som prøver å ikke røre brukskontoen nå, men spare!). Fløtepusen er så herlig.. Rett før hun ble 2 løsna språket, og hun har blitt mye mer snakkende nå.. mange nye ord hver dag, og flere og flere ord sammen. Og så er hun begynt å telle, men hun teller bare en, en, en... Og veldig interessert i insekter osv, vil gjerne holde maurene og sier "bia, kom!" Og kopp (edderkopper) er litt skumle.. Hun er enda veldig aktiv, og elsker å hoppe, klatre, balansere, rusje, føyse.. og sykle, det er noe av det beste! Sparkesykkelen hennes var en super investering!! Det blir jammen meg litt rart å være mamma til 2 jenter etterhvert.. men det blir jo det mest naturlige i verden. *føler meg veldig heldig* Ellers er jeg i 3. trimester nå! Og magen har vokst en del siste 2-3 ukene.. naturlig nok. Lagt på meg kanskje 6 kg. fin form, men kjenner det mer og mer i bekken og korsrygg hvis jeg går for lenge uten å hvile litt. Begynt å gå litt sakte også, kan liksom ikke "forte meg" over lange avstander etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 30. mai 2014 #597 Del Skrevet 30. mai 2014 Så koselig å lese om dagene deres. Fløtepusen høres helt herlig ut. Kos dere masse hjemme i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 12. juni 2014 #598 Del Skrevet 12. juni 2014 Hvordan går det med Pasjonsblomsten og magen? Nyter dere sommerværet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 12. juni 2014 #599 Del Skrevet 12. juni 2014 Hei! Jeg har helt glemt å skrive til deg, husker vi skrev litt i treningsdagbøkene til hverandre. Nylig dukka denne opp i mine innlegg igjen, så da måtte jeg huske å si hei! Høres ut som du har veldig aktive dager med en liten og aktiv jente både inni og utenfor magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #600 Del Skrevet 13. juni 2014 Så koselig å lese om dagene deres. Fløtepusen høres helt herlig ut. Kos dere masse hjemme i dag takk for hyggelig melding! Hvordan går det med Pasjonsblomsten og magen? Nyter dere sommerværet? Her går det så godt atte! Er i veldig fin form, og ikke veldig stor enda. Bare en liten fin kul på magen. Sommerværet nytes virkelig, jeg eeeeelsker sommer! Hei! Jeg har helt glemt å skrive til deg, husker vi skrev litt i treningsdagbøkene til hverandre. Nylig dukka denne opp i mine innlegg igjen, så da måtte jeg huske å si hei! Høres ut som du har veldig aktive dager med en liten og aktiv jente både inni og utenfor magen! Hei ja.. husker deg, ja! Alt vel? Dagene er aktive..dvs. nå har vi faktisk ferie, men det er jo vel så travelt som jobbdagene- bare litt annerledes. Nei, ferie er jo mye diggere da! Iallfall når sola skinner. Jenta utenfor magen er aller mest aktiv, så jeg har jo mest fokus der. Koser mye med magen også, men jeg er på en måte "bare gravid" uten at jeg tenker for mye over det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå