Pasjonsblomst Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #621 Del Skrevet 4. juli 2014 Fikk skoene idag, de var sååå fine utrolige stilige farger, og mye lettere og annerledes enn jeg hadde sett for meg. De heter Nike free, og passer bra til type styrketrening, intervalltrening inne osv. Passet perfekt på foten, de var så lette på. skikkelig pustende og gode! Fikk også en treningstights jeg bestilte.. var veldig usikker på om den passet, bestilte S. Fikk den faktisk OVER gravidmagen, men det var ikke behagelig altså. satser på at den sitter godt som ugravid, uten å stramme. Happy med dagens nyheter! akkurat nå føler jeg meg iallfall veldig motivert til å starte treningen utpå høsten, og det hjelper absolutt med noe nye treningstøy som ligger og venter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. juli 2014 #622 Del Skrevet 7. juli 2014 Ingenting er som nytt treningstøy! Skoene var veldig fine! Blir godt humør av fargerikt treningstøy! Under 2 mnd igjen for deg nå Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #623 Del Skrevet 8. juli 2014 Ingenting er som nytt treningstøy! Skoene var veldig fine! Blir godt humør av fargerikt treningstøy! Under 2 mnd igjen for deg nå Så spennende! Det er faktisk bare 29 dager til fullgått! Wow liksom Enda fin form og med en liten fotball på magen.. gleder meg masse til å hilse på henne nå da, blir mer og mer mentalt forberedt nå! Gleder meg til å bruke skoene også, enig at det gjør seg med skikkelig freshe farger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. juli 2014 #624 Del Skrevet 8. juli 2014 Sinnsykt fine sko! Den treningsbuksen har jeg også lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #625 Del Skrevet 8. juli 2014 Sinnsykt fine sko! Den treningsbuksen har jeg også lyst på. hjelper bra på treningsmotivasjonen med gode og spreke klær og sko! Leste jo at du selv nevnte shaping tights i innlegget ditt.. sikkert gode greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. juli 2014 #626 Del Skrevet 9. juli 2014 hjelper bra på treningsmotivasjonen med gode og spreke klær og sko! Leste jo at du selv nevnte shaping tights i innlegget ditt.. sikkert gode greier Jeg har shapingtights fra Casall og den er virkelig helt fantastisk! Rumpa blir løftet i stedet for skvist, og det liker vi. Den er dessverre SINNSYKT gjennomsiktig (type jeg så Minnie på trusa mi gjennom, liksom... ), men den er så god at jeg bruker den allikevel. Har bare en lang singlet under t-skjorta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #627 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg har shapingtights fra Casall og den er virkelig helt fantastisk! Rumpa blir løftet i stedet for skvist, og det liker vi. Den er dessverre SINNSYKT gjennomsiktig (type jeg så Minnie på trusa mi gjennom, liksom... ), men den er så god at jeg bruker den allikevel. Har bare en lang singlet under t-skjorta. Tror jeg leste en anmeldelse av Casalltighsen som gjennomsiktig-- og styrte unna. Skal gi referat av Røhnisch tightsen etter bruk- må bare vente en 2 måneders tid.. Men den både ser og kjennes veldig god ut, prøvde den jo på uttapå magen til og med. Go Minnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #628 Del Skrevet 11. juli 2014 NArrgg... jobbmotivasjonen har bare HELT forsvunnet om dagen- med sol, sommer og 3-4 uker igjen før permisjon... stille og rolig på jobb, for stille. Jeg har falt helt inn i "surf" halve dagen greia.. *litt dårlig samvittighet* Tror jeg liksågreit drar hjem litt tidlig idag; Hvis jeg jobber nå effektivt 1 time! Kom igjen Planer om å stikke og handle litt treolje, og bolje de preppa hagemøblene (sitter ikke for mye på latsida selv i 3.trimester). Får forøvrig så mye fint skryt for den nette, lille magen min- føler meg veldig flott faktisk!. Har vel lagt på meg 8 kg sålangt, og jeg spiser masse is osv osv for å få mest mulig å gå på i ammingen. Skal se om jeg får til et bilde etterhvert (tror jeg må sambo til å ta- closeup med mobilen - så ser jeg alt annet enn nett ut) hehe. NÅ: en kroneis sjokolade - JA jeg har is liggende på jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #629 Del Skrevet 12. juli 2014 For en fantastisk dag!!! En lang deilig dag full av varme, sol og glede... sommer på sitt beste! Var ganske varm fra starten av, så jeg satt mye ute i skyggen og drakk masse vann. Lærte av gårsdagen da jeg var helt kokt, og ikke orka å spise noe... dermed endte opp skikkelig HANGRY og med vondt i hodet. Jeg var helt vrak i går, type trøtt, klødde over alt, sur og irritert og attpåtil veldig lettrørt. La meg 22 og sov til nesten 08 idag... ganske godt til og med. med bare dynetrekket og vifte på. bliss! Idag har vi stort sett kost oss hjemme... FP var sååå skjønn rett etter lunsj, hun tok begge hendene på sida av hodet og la hodet ned på og lot som hun sov... hun sa hun ville sove altså! da bar det i seng og hun sovna straks- sov i hele 2,5 timer. (var vel utslått av varmen). Da stakk jeg en tur til et svært fredelig bysentrum for å kikke litt/handle litt mat. Jeg kjøpte meg også nye bling til ørene (type stor krystallsak) og denne lekre saken her: roomspray. superlekker flaske, på tilbud (men dyr) og selvfølgelig med en skikkelig eksklusiv og utrolig herlig lukt. gjett om jeg fikk lyst å gå tilbake dit og handle litt mer. Nå må jeg ut og olje litt mer på hagemøblene... herlig vær å jobbe litt i! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 12. juli 2014 #630 Del Skrevet 12. juli 2014 Høres ut som en herlig dag! Likte "hangry"-uttrykket! Kjenner meg særdeles godt igjen... Håper morgendagen blir like bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 13. juli 2014 #631 Del Skrevet 13. juli 2014 Så deilig at du har overskudd til å holde på hjemme! Håper snart jeg får litt av det også… er "latere" enn noen gang... Og så moro med nett mage - deilig når en kan føle seg fin! Gleder meg til bildeoppdatering her inne snart Håper neste uke går bedre på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #632 Del Skrevet 15. juli 2014 Høres ut som en herlig dag! Likte "hangry"-uttrykket! Kjenner meg særdeles godt igjen... Håper morgendagen blir like bra! Her er hangry et mye benyttet uttrykk... passer perfekt! Blir som en løvemor! *fres* Så deilig at du har overskudd til å holde på hjemme! Håper snart jeg får litt av det også… er "latere" enn noen gang... Og så moro med nett mage - deilig når en kan føle seg fin! Gleder meg til bildeoppdatering her inne snart Håper neste uke går bedre på jobb! Var bare det å få sambo til å ta bilder da... skikkelig dårlige til å memorere magen denne gang. .... Stadig vekk like daff på jobb... det er bare såå kjedelig og rolig her, viftene suser og jeg er tung i øynene. Er i fin form enda, men absolutt trøttere og med mindre energi enn før. Jeg klarer mye, men orker ikke så mye. men er jo tross alt i uke 35 da, er vel høygravid nå Idag skal jeg på mammografi.. går til årlig kontroll da det er mye brystkreft i familien. blir jo stas å få gravidpuppene skvist helt sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #633 Del Skrevet 17. juli 2014 Mammografi ok! Dvs. puppene var helt normale! Ble skvisa så hardt at det kom litt melk ut.. men overlevde veldig fint! Trøtt på morgenen idag, men tok livet med ro. Sunne vafler til frokost, alltid en hit. Mangler konsentrasjon på jobb igjen, som hver dag nå om dagen.. eller mangler motivasjon rettere sagt! Ser frem til helg og sol og sommer (grått her idag). Hjemme har vi intensivert pottetrening litt.. dvs. hun har fått truser- og vil svært gjerne ha disse på. Søøøte, pastellfargede truser med blomster på lar henne gå endel uten bleie hjemme, da holder hun seg. Og så må vi voksne passe på at hun går på potte eller do (hun foretrekker doring) ofte nok. Ikke alltid hun vil, hun sier bare: tomt (for) tiss!", og har det nok litt for travelt. Men hun setter seg ofte opp også, og da kommer det endel tiss. Bæsjinga har hun vært mer tilbakeholden med- men uten bleie så må det enten bli på golvet eller i do...men 2 ganger er det kommet i do også, stor stas! Håper det blir mest i do. Og noen morgener er bleiene ganske tørre etter natta, det må jo være et godt tegn. Vi stresser overhodet ikke, vi bare lar henne få øve seg mest mulig- helt uten press. Ja det var siste nytt på dofronten! Fikk forresten bestilt litt klær fra Pomp delux idag, 50 %.. kjøpte 98- til neste sommer. Bra deal Og for et par dager siden handlet jeg meg en korallrosa treningstopp fra Røhnisch på obs, på salg til 149 Ja, jeg gleder meg til å trene igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. juli 2014 #634 Del Skrevet 17. juli 2014 Skvising av ømme gravidpupper høres ikke særlig greit ut. Men godt at alt så bra ut! Så flink hun er! Det er aldri for tidlig å starte tenker jeg. Vi har jo holdt på en god stund og føler enda ikke at vi er helt DER enda. Hun har fremdeles bæsjeuhell i trusa, mest fordi hun har det for travelt, kniper igjen noen ganger og plutselig kommer det så raskt at hun ikke klarer å holde seg lenger. Men det går fremover for hver dag. Tissingen har hun stålkontroll på, og stort sett går det bra på natten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #635 Del Skrevet 21. juli 2014 Skvising av ømme gravidpupper høres ikke særlig greit ut. Men godt at alt så bra ut! Så flink hun er! Det er aldri for tidlig å starte tenker jeg. Vi har jo holdt på en god stund og føler enda ikke at vi er helt DER enda. Hun har fremdeles bæsjeuhell i trusa, mest fordi hun har det for travelt, kniper igjen noen ganger og plutselig kommer det så raskt at hun ikke klarer å holde seg lenger. Men det går fremover for hver dag. Tissingen har hun stålkontroll på, og stort sett går det bra på natten også. Det SKJER iallfall noe på dofronten- og det er jo godt. Stresser ikke, men håper vi kan få henne til å gå på do morgen, kveld, etter måltider osv osv. så venner hun seg til det og gradvis går mer og mer på do, og mindre i bleia. Og endel prat om bleier og truser osv så hun skjønner at vi forventer dobruk osv. Det er vel vanlig med uhell når man er 3, skjønner jo at det kan bli litt travelt for henne stakkars liten.. men bra med tissinga da! ------- Nydelig helg i barndomsbyen tilbakelagt. For et vær!! Fløtepusen stoooorkoste seg med mormor og morfar, is, bading, grilling, og masse leking. Koste meg jeg også, veldig avslappende dager. Jobb igjen idag, nesten like greit med den tempen som er ute... I går kveld var jeg bare helt MØDD.. må visst ut og handle mer is idag. (avhengig!) Legger forøvrig med bilde fra idag, 35+1 dager. Har dratt tilbake kjolen for å vise kulen. Kjolen henger jo mer rett ned normalt, så da synes ikke kulen sågodt. Føler meg veldig fin, både i form og utseende enda. Jobbmotivasjonen er jo fremdeles på bunn da, nå må jeg bare få ferdigsstillt de greiene jeg holder på med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. juli 2014 #636 Del Skrevet 22. juli 2014 Fiiine magen! Tviler på at magen min er like nett og fin når jeg er 35 uker på vei, men det er nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #637 Del Skrevet 23. juli 2014 Fiiine magen! Tviler på at magen min er like nett og fin når jeg er 35 uker på vei, men det er nå så. Takk for det! Vet aldri hvordan magen blir, jeg ble selv overraska. (leser jo at magen bruker å bli raskere større, og gjerne større i det hele? med nr.2- men ikke her). ----------------------------------------- Jeg er jo høygravid nå... men enda superfin form! Dvs. denne varmen som har vært nå, type rett under 30 de siste dagene- det har vært litt drøyt! *pust pes* sitter i liten sommerkjole på jobb, heldigvis få folk her nå. Orker ikke å være noe særlig ute på terrassen, dvs. etter kl. 18 osv er det skikkelig deilig ute i skyggen- mye bedre enn inne i det tette og VARME huset vårt. Har fått sovet greit egentlig, men i natt var det utrolig varmt- og jeg våkna sikkert 4-5 ganger for å tisse/drikke osv. Heldigvis sover Fløtepusen godt selv i varmen... Idag har jeg planer om å avspasere i 13 tiden, og stikke ned til byen for noen småærend. ta meg en is og nyte livet før jeg henter i barnehagen, og hjem til varmt hus og middagslaging (grilling kanskje?). pluss jeg VIL stikke og handle en parasoll til hagen (skygge )- men må få med meg resten av familien da. Er så heldig å bo type 5 min unna IKEA, så det blir vel det. Nå skal jeg være litt effektiv her på jobb- så det så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. juli 2014 #638 Del Skrevet 23. juli 2014 Det høres lurt ut å avspasere kl 13 og nyte livet litt. Ja, parasoll behøvs her også! Irriterer meg at jeg ikke bor nær ikea lenger Men jeg kan jo dra på et hagesenter eller noe da. Skulle likevel gjerne hatt ikea i nærheten... Ha en fin og ueffektiv dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #639 Del Skrevet 24. juli 2014 Det høres lurt ut å avspasere kl 13 og nyte livet litt. Ja, parasoll behøvs her også! Irriterer meg at jeg ikke bor nær ikea lenger Men jeg kan jo dra på et hagesenter eller noe da. Skulle likevel gjerne hatt ikea i nærheten... Ha en fin og ueffektiv dag Godt med en kortere dag på jobb.. var egentlig FOR varmt ute, fikk helt hetetokter... ble først bra da jeg kom hjem til hagen og fant meg en skyggefull plass i hagen (i bikini og med is og masse drikke). De er utsolgt for de parasollene vi vil ha, da blir det skyggeplasser istedet enn så lenge.... ------------------ OMG! 1 varm natt med lite søvn= ok, 2 varme netter med lite søvn= full kollaps! Sitter på jobb og føler meg bare helt sjakkmatt... litt sånn småskjelven i kroppen, småkvalm, tung i hodet og øyne, varm (og klam) og i det hele tatt IKKE i den beste formen. Har planlagt en tur på matfestival i arbeidstida idag (med kollagaer)- men akkurat nå er jeg veldig skeptisk til om jeg orker eller har godt av å tråkke rundt i byen i stekende hete midt på dagen- midt i folkehavet. Det frister ikke max nå... Gi meg et mørkt og svalt rom og ei kald finne på panna! *klar for å flate ut allerede* Lurer på om jeg får gjort noe i det hele tatt idag... hvis formen ikke tar seg opp, så stikker jeg bare hjem tenker jeg. ufff æhh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. juli 2014 #640 Del Skrevet 25. juli 2014 Så flott du er Og flinke fløtepus som går på do. Herlig at du er i god form, nå er det ikke lenge igjen for deg Håper du får en flott opplevelse. Har du tenkt mye på hvordan det kommer til å bli med to? Hvordan logistikken blir når det kommer til fødselen? Sliter litt med det at vi har 2,5 time til sykehuset , akkurat det er ikke noe stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå