Pasjonsblomst Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #461 Del Skrevet 17. juni 2013 Nå har det skikkelig "løsna" for Fløtepusen, hun er bare så med. Hun skjønner masse, og babler i vei (riktigok ganske uforståelig) men hun sier akk (takk), og en gang skikkelig tydelig hadet. Ellers har hun veldig mye på hjertet. Og ler masse. Hun er blitt veldig interessert i kosebamsene sine nå, og drar de med rundt overalt. Og koser med de i senga. Hun har likt bøker lenge, men helst selve blainga. Nå fokuserer hun masse på innholdet, og smiler og ler og peker på bildene. Og hun spiser godt og sover godt og er frisk og verdens beste! Men tankefull moment nr 1: Jeg har et helt dødt sosialt liv. Hadde ikke såå mange venner før, men hadde iallfall noen og var aktiv. Men nå kjenner jeg at det er skikkelig tiltak og finne på noe, jeg sliter med dårlig samvittighet for at det kanskje er både 1 og 2 og 5 mnd siden sist vi hadde kontakt, og så blir det ikke noe... Jeg savner et mer sosialt liv. Det handler jo om at vi flyttet til ny by også, og jeg har ingen her i umiddelbar nærhet. det beste hadde nesten vært å blitt kjent med noen i nabolaget, for lavterskelvennskap (så altså, jeg har venner - men jeg ser de heller sjelden nå om dagen). Der er sikkert et vanlig problem nå i disse travle tidene da. Tankefull moment nr 2: Jeg kjenner en økende oppbyggelse av dårlig samvittighet.... mest mot jobben tror jeg, fordi jeg stadig vekk jobber kortere dager, er umotivert osv. det er så mye mer motiverende å jobbe for familien og for fløtepusen. Men det betaler dårllig. Neida, synes det er greit på jobb.. det var jo kjipt å bare gå hjemme. Greia er vel det blir travelt med 7,5 timer jobb og henting og matlaging osv... og da kutter jeg heller litt jobb enn familie. Det blir min prioritering, Og med fleksitid og mye egetansvar har jeg anledning. Men dere vet, snille pike syndomet slår litt inn og kjefter på meg. Samt litt dårlig "samvittighet"/rastløs fordi man ikke helt klarer å levere på alle områder i livet: dette med venner igjen, husarbeid, prosjekter, trening osv. og det er kjempevanskelig å overse rot i huset, jeg bare går og rydder og rydder og rydder... ingen ende på rotet. Og mannen bare ligger ute og soler seg, og surfer og går kveldsturer. Han klarer nemlig overse! Hmm... I bunn og grunn har jeg det supert nå! Har som regel ikke tid til å tenke på evnt savn og stress uansett, det går jo i ett med Fløtepusen. Ville bare få ut litt av tenkene mine, så de ikke hoper seg opp og gjør meg til et stresset vesen... Pasjonsblomt, slapp mer av og nyt livet og familien din! Ikke tenk på det du ikke får gjort, men vær glad for det du får gjort. nei, nå MÅ jeg bare avtale en venninnedate snart og bare være meg selv og skravle litt... Hilsen ei supermamma som har jobbet, laget hjemmelaget middag, vasket badegulvet, lekt med Fløtepusen, vasket og hengt opp klær og trent! *litt selvskryt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. juni 2013 #462 Del Skrevet 17. juni 2013 Vet du, du er supermamma! Og erfaringsmessig - dessverre - så blir det ikke mindre å sjonglere etterhvert. Prøv heller å tenke at du faktisk ER på jobb i mange timer hver dag, du gjør det du skal (selv om det kanskje er mindre ekstrainnsats enn det det var før du fikk barn), og du er en ressurs for arbeidsgiver selv om du prioriterer litt annerledes enn tidligere. Det er lov, det. Du er i en veldig hektisk periode nå, for den alderen småttisene våre er i nå er veldig travel. Full rulle hele tiden og veldig liten evne til å leke alene. Sånn sett er det stor forskjell på en ettåring og en fireåring, det ser jeg tydelig hos oss for tiden. Turnerose kan ut og leke alene litt, liksom. Snorkfrøken er på/etter meg HELE tiden. Joda, hun kan sitte og leke for seg selv i ti minutter, kanskje tilogmed en halvtime - men hun er avhengig av hjelp til det aller, aller meste. Og det varer (heldigvis!) ikke evig. En nabo her kommenterte forrigedagen at hun kom på hvordan det var da hun så meg med jentene - det å alltid ha en unge rundt beina, å aldri kunne områ seg i fem minutter uten at noen kommer krabbende/gående. Og hun så på meg og sa "det BLIR bedre!" (Hennes er 6 og 10 år.) Og det sosiale, ja... Det lider også i småbarnsperioden. Jeg har også hatt mye dårlig samvittighet. Og jeg har mistet et par barnløse venner. De skjønner det bare ikke, rett og slett, og var ikke villige til å godta endringen. De fleste av de vi tilbringer noe særlig tid med nå har unger i sånn ca samme aldersgruppe. Og forøvrig har den sosiale sirkelen her vi bor nå (flyttet jo hit da Turnerose var noen få mnd gammel) blitt enormt mye større etter at Turnerose begynte i bhg og etterhvert fikk et mer sosialt liv. For vips, så ble vi sosialisert med foreldrene til de små vennene. Jeg krysser fingrene for at du etterhvert finner noen du klikker med der dere bor. Det er viktig for den mentale helsa! Vet ikke om det er så mye trøst i det jeg skriver, men du er ihvertfall ikke alene om tankene og følelsene. Og jeg synes at det må være lov å prioritere familien når man har små. De blir fort nok ivrige på å tilbringe minst mulig tid med foreldrene sine. til fine Pasjonsblomsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #463 Del Skrevet 18. juni 2013 Tusen takk, Joyce! Leste mld før jeg la meg i går, og ble skikkelig rørt. Fint sagt!! Skriver mer siden...nå må jeg jobbe litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 18. juni 2013 #464 Del Skrevet 18. juni 2013 Det Joyce skrev Kjenner meg virkelig igjen i det du skriver, og jeg jobber ikke engang! Men som Joyce skrev så blir det plutselig litt annet når Fløtepusen blir litt eldre og faktisk kan leke seg litt selv. M har akkurat begynt å gå på rommet sitt for å leke litt på ettermiddagen og jeg har fått en liten halvtime på ettermiddagen der jeg får rydde i fred, i stedet for å gå og smårydde mellom lekeøktene hele tiden = mye mer tid til å være mamma i stedet for husmor du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 18. juni 2013 #465 Del Skrevet 18. juni 2013 Enig med Joyces flotte innlegg! Den dårlige samvittigheten, ovenfor mannen, barna, jobben og vennene vil nok være der, men du må bare ikke gruble for mye over det! Sånn er det for alle i perioder. Føler meg som Vera Venneløs innimellom, men faktum er at de ER der hvis jeg bare orker, men akkurat nå orker jeg ikke så mye, og jeg må passe på å minne meg om at det skal ikke være et ork å treffe venner, så da får det bare være sånn for en stund. Jeg er sikker på at det blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. juni 2013 #466 Del Skrevet 18. juni 2013 En til enig mamma her Tror det er vanskelig å unngå å ha det sånn, periodevis har man ikke ekstra tid eller overskuddet, men det går over. Kjedelig til tider når det står på, men det er godt vi er flere i samme båt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. juni 2013 #467 Del Skrevet 19. juni 2013 Sosialt liv?? Hva er det? Satser på det blir bedre når lita blir eldre og jeg har blitt bedre kjent med folk her. Uansett vet jeg at vennene mine finnes både der jeg kommer fra og der jeg flyttet fra nå sist, godt med gode gamle som er der uansett hvor sjelden man snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #468 Del Skrevet 19. juni 2013 Vet du, du er supermamma! Og erfaringsmessig - dessverre - så blir det ikke mindre å sjonglere etterhvert. Prøv heller å tenke at du faktisk ER på jobb i mange timer hver dag, du gjør det du skal (selv om det kanskje er mindre ekstrainnsats enn det det var før du fikk barn), og du er en ressurs for arbeidsgiver selv om du prioriterer litt annerledes enn tidligere. Det er lov, det. Du er i en veldig hektisk periode nå, for den alderen småttisene våre er i nå er veldig travel. Full rulle hele tiden og veldig liten evne til å leke alene. Sånn sett er det stor forskjell på en ettåring og en fireåring, det ser jeg tydelig hos oss for tiden. Turnerose kan ut og leke alene litt, liksom. Snorkfrøken er på/etter meg HELE tiden. Joda, hun kan sitte og leke for seg selv i ti minutter, kanskje tilogmed en halvtime - men hun er avhengig av hjelp til det aller, aller meste. Og det varer (heldigvis!) ikke evig. En nabo her kommenterte forrigedagen at hun kom på hvordan det var da hun så meg med jentene - det å alltid ha en unge rundt beina, å aldri kunne områ seg i fem minutter uten at noen kommer krabbende/gående. Og hun så på meg og sa "det BLIR bedre!" (Hennes er 6 og 10 år.) Og det sosiale, ja... Det lider også i småbarnsperioden. Jeg har også hatt mye dårlig samvittighet. Og jeg har mistet et par barnløse venner. De skjønner det bare ikke, rett og slett, og var ikke villige til å godta endringen. De fleste av de vi tilbringer noe særlig tid med nå har unger i sånn ca samme aldersgruppe. Og forøvrig har den sosiale sirkelen her vi bor nå (flyttet jo hit da Turnerose var noen få mnd gammel) blitt enormt mye større etter at Turnerose begynte i bhg og etterhvert fikk et mer sosialt liv. For vips, så ble vi sosialisert med foreldrene til de små vennene. Jeg krysser fingrene for at du etterhvert finner noen du klikker med der dere bor. Det er viktig for den mentale helsa! Vet ikke om det er så mye trøst i det jeg skriver, men du er ihvertfall ikke alene om tankene og følelsene. Og jeg synes at det må være lov å prioritere familien når man har små. De blir fort nok ivrige på å tilbringe minst mulig tid med foreldrene sine. til fine Pasjonsblomsten! stor tilbake! Ordene dine varmet slik, på en kveld jeg var ganske lei meg.. Leste en artikkel om vennskap i Stella, og der stod det at man "må utnytte alle mulige venner", f.eks bare de små samtalene med naboene, slå av en vits med noen i barnehagen osv. Alle vennskap trenger ikke være like eller dype. Det er jo greit å vite. Traff på flere i barnehagen og jeg var flink og sosial og ble kjent med noen av de nye foreldrene på samme avdeling. Særlig et par/ei jente der jeg likte kjempegodt, det skal bli hyggelig å prates mer. Det Joyce skrev Kjenner meg virkelig igjen i det du skriver, og jeg jobber ikke engang! Men som Joyce skrev så blir det plutselig litt annet når Fløtepusen blir litt eldre og faktisk kan leke seg litt selv. M har akkurat begynt å gå på rommet sitt for å leke litt på ettermiddagen og jeg har fått en liten halvtime på ettermiddagen der jeg får rydde i fred, i stedet for å gå og smårydde mellom lekeøktene hele tiden = mye mer tid til å være mamma i stedet for husmor du er flink! Jeg er igrunn ikke lei meg over å bruke tida på Fløtepusen, det er en sann glede. Men travelt er det ja, og det endrer livet. Og man blir ikke kravstor heller, en god soveøkt eller en halvtimes lekeøkt alene er gull verdt hehe. Enig med Joyces flotte innlegg! Den dårlige samvittigheten, ovenfor mannen, barna, jobben og vennene vil nok være der, men du må bare ikke gruble for mye over det! Sånn er det for alle i perioder. Føler meg som Vera Venneløs innimellom, men faktum er at de ER der hvis jeg bare orker, men akkurat nå orker jeg ikke så mye, og jeg må passe på å minne meg om at det skal ikke være et ork å treffe venner, så da får det bare være sånn for en stund. Jeg er sikker på at det blir bedre! hehe... der sa du det, det ER venner der, men de er ikke HER, fordi jeg ikke orker... Men nå kjenner jeg på meg at det bobler over inni her, så nå skal jeg heller prioritere annerledes. kan ikke la husarbeid og trening og baby gå helt til hodet på meg heller. (ok, baby kanskje ). Ikke at jeg vil kalle Fløtepusen baby lenger... hun er en skikkelig liten toddler. MAX en stor baby, hun ammer og sover i sprinkelseng osv. En til enig mamma her Tror det er vanskelig å unngå å ha det sånn, periodevis har man ikke ekstra tid eller overskuddet, men det går over. Kjedelig til tider når det står på, men det er godt vi er flere i samme båt Tror jo absolutt ikke jeg er alene nei, man blir jo "advart" på forhånd om at det er supertravelt, men det er likevel greit å reflektere over tingene. Og kanskje ta noen valg og prioriteringer og gjøre endringer underveis... Sosialt liv?? Hva er det? Satser på det blir bedre når lita blir eldre og jeg har blitt bedre kjent med folk her. Uansett vet jeg at vennene mine finnes både der jeg kommer fra og der jeg flyttet fra nå sist, godt med gode gamle som er der uansett hvor sjelden man snakkes. hehe... ja si det? Noe jeg har på jobben? Gode, gamle venner er nå de beste. Men litt vanskelig å få flere sånne, dvs det går vel kanskje hvis man tar tida til hjelp. Blir vel sikkert flere venner på det etterhvert også, når tida går som du sier. @@@@@@@@@ Jobbet overtid hjemme og trent idag! Supertkjipt å jobbe igrunn, det var nemlig noe greier jeg fikk kritikk for i går... (teite dama!). Men med litt ubetalt overtid så kan jeg jo smøre meg med litt bedre samvittighet, det er good. Hadde årets garantert verste dag på jobb i går btw.... med tårer inkludert. Don`t want to talk about it... :frown: litt styr med noe greier i morgen også, men så er det fredagen!!!!! gleder meg. Sa jeg det, jeg haaaaaaater kritikk!!!! (særlig av sånne mennesker som ikke er gode på å gi konstruktiv kritikk og får en til å føle seg helt idiot, bare fordi DE er "verdensmestere".) blæhhhhhhhhhh Uansett, jeg har trent og jeg har det bra i dag og jeg er helt suuuuuper!!!!!! ))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #469 Del Skrevet 24. juni 2013 Nytrent! Nå mangler bare dusjen. Formen er stadig på vei oppover, og klart å bli avhengig av å trene nå! Det er en god ting. Ny ting til middag idag: stekte squash pletter med feta salat, det var egentlig ganske godt. Fløtepusen synes ikke særlig om det da.. Jeg eeeelsker forresten nå som hun er blitt så stor jente... og vi har tilpasse oss livet som foreldre i stor grad. Det er så mye glede og kjærlighet hver dag. Sambo og jeg snakker mye om hvor herlig hun er nå hun ikke er der, på kvelden og slikt. hehe. Hun er helskjønn nå. babler i ett sett, stort sett uforståelige og er høyt og lavt. Elsker være ute, finner frem skoene sine, begynt å gå oppi mine sko og skal plent gå med de ... elsk! Begynt å bli litt sjenert også, stikker hodet mellom beina mine ved gitte anledninger. Elsker dukkevogner, nesten så jeg tror jeg må kjøpe en til henne snart. (men hun liker det jo helst for det er kjekt å trille rundt da, ikke pga dukkebiten). Livet er meningsfullt, godt og travelt. Intenst og fint. Har nå funnet en ganske god rytme nå uansett.. og deilig nå som dagene er så lange og det er lyst ute. Må si jeg gruer meg til tunge og mørke vinterkvelder, har på følelsen av at det er verre å få gjort ting på kveldstid da. (snakk om å ta ting på forskudd). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 24. juni 2013 #470 Del Skrevet 24. juni 2013 Oh, dagbok her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #471 Del Skrevet 27. juni 2013 Oh, dagbok her også! Hei på deg, ja hverdagspjatt her, og trening i treningsdagboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. juni 2013 #472 Del Skrevet 27. juni 2013 Lita elsker dukketrillen hos mormor og morfar, og det er ikke pga dukken, hun freser rundt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #473 Del Skrevet 14. juli 2013 Ferietid! Hjemme... dårlig sommervær med tåke og regn i luften.. Idag blir det middag hos svigers og rolig innelek og kos tenker jeg.. Ellers fullt treningsfokus her om dagen, er vel en 6 -7 uker siden jeg startet med shredden og er blitt skikkelig bitt av treningsbasillen, strammere og i bedre form. Fløtepusen har begynt å teste grensene mer og mer, hun hyler og skriker når hun ikke får viljen sin og det er litt tungt å være konsekvent, og ikke gi etter for masinga hennes. Men vi øver oss. Sambo er strengene enn meg, det er godt å ha han å støtte meg på. Fløtepusen er blitt veldig flink å spise nå... hun kan spise selv med skje, men det blir jo litt søl ut av det såklart. Hun spiser litt grøt enda, kornblanding, grove vafler, middagsglass, vår middag og fruktmåltider. Litt brød spiser hun også, men hun er fæl til å bare spise pålegget. Favorittsnacks er blåbær, gojiobær og rosiner. Juice er digg! Yoghurt like så Kaster litt mat på gulvet når hun er mett og begynner å kjede seg ja, da rydder vi som regel bort maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 14. juli 2013 #474 Del Skrevet 14. juli 2013 Vi kjørte forbi deg forrige dagen (eller natta)! Tenkte på deg da. Også tenkte jeg på om vi ville rekke ferga, hehe. Gikk nok litt raskere enn det burde ha gjort til tider, men vi kom oss med! Flink du er med shredding! Jeg tror jeg skal prøve å følge i dine spor når vi kommer oss hjem igjen. Hyl og skrik blir det mer av her også. Sterk vilje, og ikke så veldig stor evne til kommunikasjon utover ja/nei/nikke/riste på hodet - ikke den beste kombinasjonen... Legg til en storesøster som ikke vil dele lekene sine, så har du oss. Vil du bytte? Så mye forskjellig hun spiser! Jeg blir rent imponert! Snorkfrøken er noe mer begrenset i matveien, og den store slageren hos oss er brødskive med leverpostei eller prim. Men det kommer etterhvert, jeg vet jo det. Håper dere får litt ut av sommeren selv om være er så som så - det er vel det samme som vi har her vi er nå. Vi droppet å ta med regnbukse til Turnerose fordi vi tenkte at DET ville det vel ikke være noe problem å få tak i her (hun trenger en litt tynnere en til sommerbruk), men tror du noen av butikkene har regntøy i hennes størrelse? Neeeida. Men støvler og regnjakke er med, så vi har våget oss litt ut, til tross for at det er skikkelig surt og kaldt. Men finværet skulle vel komme hit til uka? Sikkert når vi drar hjem - jeg tror jeg er personlig ansvarlig for at det blir regn. Det er nemlig ALLTID regn når vi er vestover. (Joda, jeg vet at det er Vestlandet, altså. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #475 Del Skrevet 15. juli 2013 Vi kjørte forbi deg forrige dagen (eller natta)! Tenkte på deg da. Også tenkte jeg på om vi ville rekke ferga, hehe. Gikk nok litt raskere enn det burde ha gjort til tider, men vi kom oss med! Flink du er med shredding! Jeg tror jeg skal prøve å følge i dine spor når vi kommer oss hjem igjen. Hyl og skrik blir det mer av her også. Sterk vilje, og ikke så veldig stor evne til kommunikasjon utover ja/nei/nikke/riste på hodet - ikke den beste kombinasjonen... Legg til en storesøster som ikke vil dele lekene sine, så har du oss. Vil du bytte? Så mye forskjellig hun spiser! Jeg blir rent imponert! Snorkfrøken er noe mer begrenset i matveien, og den store slageren hos oss er brødskive med leverpostei eller prim. Men det kommer etterhvert, jeg vet jo det. Håper dere får litt ut av sommeren selv om være er så som så - det er vel det samme som vi har her vi er nå. Vi droppet å ta med regnbukse til Turnerose fordi vi tenkte at DET ville det vel ikke være noe problem å få tak i her (hun trenger en litt tynnere en til sommerbruk), men tror du noen av butikkene har regntøy i hennes størrelse? Neeeida. Men støvler og regnjakke er med, så vi har våget oss litt ut, til tross for at det er skikkelig surt og kaldt. Men finværet skulle vel komme hit til uka? Sikkert når vi drar hjem - jeg tror jeg er personlig ansvarlig for at det blir regn. Det er nemlig ALLTID regn når vi er vestover. (Joda, jeg vet at det er Vestlandet, altså. ) Å vestland, vestland.... Og jeg som tenkte at hjemmeferie og terassekos kom til å bli så deilig... nå blir det jo helst mas og kav inne, og rydding og fiksing. Husmorferie!! right!!! Hun er vel bare litt kresen lille snorkfrøken da... var søstera også det? Håper det bedrer seg da, men det kan vel ta litt tid. Vi er gang med å øve på brødskiver nå.. hun spiser veldig sakte og er ikke sånn kjempebegeistra, og så liker hun helst å slikke av pålegget. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juli 2013 #476 Del Skrevet 16. juli 2013 Godt med ferie Håper været bedrer seg. I dag er det ikke mer enn 9 s/m og bare delvis overskyet her God avveksling fra sørvest kuling og regn som kjennes som haggel. Så flink du er med shreden Her skar alt seg på mensen i juni som var grusom, tannfrembrudd, lite søvn og det at kjære ble sengeliggende og jeg har ikke klart å komme i gang igjen.. Men de to knappe ukene jeg holdt på gjorde at jeg kom inn i flere bukser igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #477 Del Skrevet 16. juli 2013 Uff.... Her kommer et skikkelig syteinnlegg fra meg. Jeg vet ikke helt hva det er, men både humør og form uteblir nå i sommerferien. Jeg startet første feriedag med å bli forkjølt og litt slakk, men ble raskt bedre. Men det henger i enda, er nå på hostestadiet. Er ikke syk, men veldig trøtt og sliten og uopplagt. Og ualminnelig sur og grinete, jeg har NULL tålmodighet. Og denne såkalte ferien suger fullstendig, det går jo bare i husarbeid og regn og ikea og sette sammen møbler og barneskrik osv.. for ikke å glemme rydde rydde rydde og vaske klær og lage mat.... ÆSJJJJJ!!!! Jeg vil bli glad i igjen, men er skikkelig sommerdeppa og tung altså! Fælt for alle.. og jeg klarer liksom ikke være positiv. æssjjj.... Hilsen hun dumme sutremor som skal roe treningen litt og ta jern og PRØVE og smile litt mer. Og legge meg enda tidligere, sove middager og håpe på litt solskinn... please? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. juli 2013 Forfatter #478 Del Skrevet 20. juli 2013 Oj, for en ferie! Har jo da innsett at jeg har et problem, og det er at jeg ikke klarer å slappe av. Jeg rydder og ordner i huset som aldri før, og sliter meg helt ut med Fløtepusen, rydding og husprosjekter. Pluss trening da, selv om jeg har roa det litt ned nå de siste dagene. Vi har kjøpt og skrudd sammen 3 Bestå hyller, og det var ikke bare en liten jobb med ulike innsatser og lys og dører osv. Vi har holdt på hele uka, og så følger det med seg rydding og omsortering på både vaskerom og kjøkken også... *pjuh* Nå er skapene endelig oppe og utvasket, og vi har begynt innflyttingsprosessen. I går skulle jeg unne meg deilig hudpleie, og møtte opp forventningsfull. Ble sittende på venterommet 1 time, før jeg endelig fikk høre at neida, skjedd noe tull med internettbookingen min. NEDTUR!!! Det er liksom som om alt går galt denne ferien... vær, form, humør osv... Men stua blir fin da! Har en uke ferie igjen, og jeg MÅ bare prøve å gi meg selv litt slakk. Men det er vanskelig, når ting flyter litt og man så gjerne vil ha ting på stell.... *ryddemani* *sukk* Nå skal jeg trene litt rolig pilates mens Fløtepusen dupper litt, og håpe at kniven i skuldere forsvinner.... (ja, dette ble nok et klageinnlegg... men som dere skjønner sliter jeg litt denne ferien... *utmattet*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 20. juli 2013 #479 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Endret 20. juli 2013 av Aramee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 20. juli 2013 #480 Del Skrevet 20. juli 2013 Ferie skal være avslapping og litt rot! Selv om jeg forstår at du vil benytte tiden "fornuftig", men du må gi deg selv tid til å slappe av og kose deg med fri også! Håper de ordner med et realt plaster på såret når de rotet med bookingen. De burde i allefall ha ordnet med det før det har gått en time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå