Gå til innhold

Bilverksted trøbbel..:(


Mia:)

Anbefalte innlegg

Hei

Er litt frustrert akkurat nå..hadde bestilt en time hos et verksted for å bytte støtfangeren bak på bilen etter påkjørsel..men fant noe billigere et annet sted senere...timen er på mandag..men jeg avbestilte idag...da ringer de meg opp og sier at det ikke er mulig å avbestille da de har bestilt delene og lakkert det...og at jeg må betale for det...dette ble jeg ikke informert om da jeg bestilte timen..dette sa jeg til han so, ringte at dere må jo informere om at det ikke går ann å avbestille timen eller gi en frist for avbestilling...

er dette riktig? kan de tillate seg dette?

Jeg forstår at de ikke kan sitte inne med deler...men det er jo dårlig informasjon fra deres side..dette er en annerkjent...verksted..

hva skal jeg gjøre? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske logisk at du må betale, når du har bestilt en del til DIN bil, i DIN farge. De har brukt penger på dette, må såklart ha fortjeneste på dette også.

Du kunne jo ikke kommer dit, så måtte de bestilt del og lakkert da - det skjønner vel du å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Kanskje du kan tilby deg å kjøpe delen og la det andre verkstedet gjøre jobben dersom de har lavere timepris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...