Gå til innhold

Seksuelt frustrert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så utrolig våryr (sommeryr, blir det vel kanskje nå) for tida. Hvordan får man seg ligg uten å dra ut på byen eller få seg kjæreste?

Begge to er uaktuelt for meg (dessuten hadde jeg nok hatt sex med den personen som eventuelt hadde blitt kjæresten min FØR han hadde blitt kjæresten min).

Håper på konstruktive tilbakemeldinger, ikke bare "det er jo bare å kysse en person, da", for det er det faktisk ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan feks skrive denne posten under ditt eget nick. Eller bare melde deg inn på en datingnettside og skrive hva du ser etter der?

Forutsatt at du er ei jente da.

Endret av Mau5
AnonymBruker
Skrevet

Det er massevis av menn som er klare for sex der ute (inkludert meg). Hvor gammel er du?

Gjest EasyRider
Skrevet (endret)

C-date, Flirtfair osv. En del bruker Sukker også. Utrolig hva folk er villige til. Giftermål og dyp seriøsitet er ikke noe krav nødvendigvis. Eller bare hint litt i en diskusjonsgruppe som du gjør nå og se hvem som svarer og kontakt dem direkte :skratte:

Endret av EasyRider
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvis du er jente kan du skrive en gratis annonse på Nakenprat.com (eller var det .no). Hvis du er gutt sliter du.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag! Men tenker kanskje å gjøre det au naturel, eller hva jeg skal si. Vil helst gjøre det med noen jeg kjenner i virkeligheten.

Noen som har tips til det?

Gjest Janus
Skrevet

Vil helst gjøre det med noen jeg kjenner i virkeligheten.

Noen som har tips til det?

Har du en aktuell venn eller bekjent da?

Om du er modig, så kan det gjøres veldig enkelt.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...