Gjest hemmelig glamourøs beundr Skrevet 5. februar 2004 #21 Skrevet 5. februar 2004 Jeg og! Løwens Ansiktskrem, Puppelotion og Proteindrikk - for kroppens og sinnets munterhet (Injeksjoner kun etter avtale.) Hvordan kan jeg få en injeksjonsavtale da, Løwe-r-boy
Gyldenløwe Skrevet 5. februar 2004 #22 Skrevet 5. februar 2004 Hvordan kan jeg få en injeksjonsavtale da' date= Løwe-r-boy Fås på blå resept for blondiner. Snakk med din fastlege
Thomas Skrevet 5. februar 2004 #23 Skrevet 5. februar 2004 Thailand eller Murmansk denne sommeren Gjest?
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #24 Skrevet 5. februar 2004 Er det vanlig å svelge spermen? Jeg synes det smaker pyton og synes det er så ekkelet at jeg er redd jeg skal brekke meg. Så hvis jeg suger typen min så tar jeg den ut akkurat rett før han kommer slik at jeg slipper å få noe i munnen. Er jeg rar?????
VesleBråka Skrevet 5. februar 2004 #25 Skrevet 5. februar 2004 Du er kjemperar. Det er nok best å bli akkurat som alle andre, ikke ta noen hensyn til egne preferanser i din streben etter å være lik. :blunke:
Nusse Skrevet 9. februar 2004 #26 Skrevet 9. februar 2004 Tja, det mest beslektede du finner på næringsmiddeltabellen er muligens egg, som inneholder 155 kcal per 100 gram? Regner vi med at en normal ladning er på 5 milliliter, eller 5 gram vekt, blir det 50 gram på en uke, omregnet til kcal 78, som gir en daglig dose på 11 kcal. Altså ikke noe vesentlig tilskudd til den daglige dietten. Skal du bli rund og trinn av dette, må du nok ta det inn på andre måter ja! Vet du forresten at mannen har en kjertel som skiller ut fructose til sædvæsken? Faktisk får de små svømmerene med seg en nistepakke som inneholder "Dr. Lindbergs sukker" Så det er bare å ta for deg og nyte gjest!
Gjest -kebolle Skrevet 13. februar 2004 #27 Skrevet 13. februar 2004 har sett dette i en spm- og svar-spalte i et blad en gang, da sto det at sæd ikke hadde noen kalorier i det hele tatt. (men det er jo litt rart?!?) uansett, skit i det du :-)
Gjest gjest! Skrevet 13. februar 2004 #28 Skrevet 13. februar 2004 Det faktisk masse kalorier i sperm! Bare ett lite tips!
Gjest -kebolle Skrevet 13. februar 2004 #29 Skrevet 13. februar 2004 hihi. ja, det høres mer logisk ut. (ikke at jeg bryr meg men..)
Lille Rosin Skrevet 13. februar 2004 #30 Skrevet 13. februar 2004 Er det vanlig å svelge spermen? Jeg synes det smaker pyton og synes det er så ekkelet at jeg er redd jeg skal brekke meg. Så hvis jeg suger typen min så tar jeg den ut akkurat rett før han kommer slik at jeg slipper å få noe i munnen. Er jeg rar????? Da er jeg også rar :-?
Felicia Femina Skrevet 14. februar 2004 #32 Skrevet 14. februar 2004 Ah..her har vi jammen santen en bulemiker iblant oss, også.
Gjest hauhau Skrevet 17. februar 2004 #33 Skrevet 17. februar 2004 Tar det det for mye vaginalt, så risikerer du å legge på deg i løpet av 9 mnd...hehe
Ladyen Skrevet 23. mars 2006 #35 Skrevet 23. mars 2006 (endret) Man forbrenner kalorier under sex, så da går det kanskje opp i opp... ← Ved orale aktiviteter er det vel kun utsikter til å få en lang og muskuløs hals ? Ikke noe større forbrenning i resten av kroppen vel ? Og hvis man inntar veldig mye av dette "sølet", ender man til slutt opp som en spermhval ! :grine2: Endret 23. mars 2006 av Elmaand
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #36 Skrevet 24. mars 2006 Tror faktisk man forbrenner flere kalorier på å få han til å komme enn man får i seg av kalorier fra spermen Omtrent som enkelte matvarer som du forbruker flere kalorier på å tygge maten enn du får i deg når du sevelger den. ...selv om man kanskje helst ikke skal tygge så mye for å få i seg spermkalorier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå