Gå til innhold

Hvorfor ser gutter på alle andre enn meg?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Idag gikk det opp for meg at jeg er ganske så usynlig.

Jeg gikk på et kjøpesenter, og skulle til å gå forbi en dame, da jeg så en fyr komme gående mot oss og niglodde på damen.

Jeg følte at jeg ikke kunne gå forbi damen siden mannen tydeligvis likte det han så i damen, og om jeg gikk forbi damen ville denne mannen måtte se på meg istedenfor ...

Ofte ser jeg menn se på damer de liker, men det er ingen som ser på meg ...

Hvorfor er det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Løft hodet når du er ute og får, rett deg i ryggen og skyt frem brystet.

Gå med bestemte skritt, sving litt på hoftene og SMIL! Altså, du trenger ikke gå rundt og glise som en missedronning, men prøv å hele tiden tenk på noe positivt når du er ute, så vil du gjerne utstråle positivitet.

Eller, hvis du vil dra den litt lengre kan du også prøve å tenke litt seksuelle tanker :gjeiper:

Det er utrolig hvor mye holdning gjør for hvordan du fremstår for andre :)

Edit: Og selvfølgelig, det hjelper hvis du selv føler deg fin når du går ut døra. Ha på deg noe du synes er fint, men som du føler deg komfortabel ut. Ikke ta på deg noe du tenker er supersexy hvis du føler deg ubekvem i det, da vil du utstråle det du vil.

Endret av HedvigR
AnonymBruker
Skrevet

Løft hodet når du er ute og får, rett deg i ryggen og skyt frem brystet.

Gå med bestemte skritt, sving litt på hoftene og SMIL! Altså, du trenger ikke gå rundt og glise som en missedronning, men prøv å hele tiden tenk på noe positivt når du er ute, så vil du gjerne utstråle positivitet.

Eller, hvis du vil dra den litt lengre kan du også prøve å tenke litt seksuelle tanker :gjeiper:

Det er utrolig hvor mye holdning gjør for hvordan du fremstår for andre :)

Edit: Og selvfølgelig, det hjelper hvis du selv føler deg fin når du går ut døra. Ha på deg noe du synes er fint, men som du føler deg komfortabel ut. Ikke ta på deg noe du tenker er supersexy hvis du føler deg ubekvem i det, da vil du utstråle det du vil.

Ute å får, hæ? :eeeh:

Hvorfor skal jeg tenke seksuelle tanker, hva hjelper det mot?

Kan legge til at jeg er litt sjenert, og blir flau om jeg viser mine kvinnelige sider ... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, du er nok ikke den eneste som føler at menn ser på alle andre, men ikke deg. Vi er nok mange som føler det sånn, jeg inkludert. Men kjæresten min, venner osv har mange ganger kommentert at menn har sett veldig på meg uten at jeg har lagt merke til det. Det er kanskje helst da de ser på deg - når de tror du ikke legger merke til det.

Skrevet

Ute å får, hæ? :eeeh:

Hvorfor skal jeg tenke seksuelle tanker, hva hjelper det mot?

Kan legge til at jeg er litt sjenert, og blir flau om jeg viser mine kvinnelige sider ... :sjenert:

Jeg vet, det høres kjemperart ut :fnise:

Det kommer jo litt an på, men det har da litt med denne "sexye utstrålingen" å gjøre. Men det er jo bare en mulig måte å gjøre det på da, og funker sikkert ikke for alle :fnise:

Jeg kan kjenne meg igjen i at det føles litt flaut å fremheve seg selv på den måten, syntes det var det før jeg og. Jeg vet ikke helt hva som forandret seg, så er litt vanskelig å gi noen konkrete svar. Men tror veldig mye ligger i selvtilliten din? Du må få større tro på deg selv rett og slett.

Det skal jo ikke være sånn at du skal trenge å forandre hvem du er, og det er viktig å huske på! Du må bare bli komfortabel med hvem du er, og få vist dette. Det er veldig få fellesnevnere utseendemessig blant disse jentene som får masse oppmerksomhet, det er som sagt gjerne holdningen og utstrålingen som gjør at de tiltrekker seg denne. Kanskje du kan prøve å øve litt på kroppsholdning og gange først. Husk å ikke se ned i bakken når du går! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...