Miah Skrevet 6. juni 2012 #21 Skrevet 6. juni 2012 Jeg kunne godt ha gjort det, det handler jo om at man passer sammen. Om pappa hadde likt det? Haha, sikkert ikke, men men. Jeg er 19. Alt avhenger av hvem det er. Noen 24-åringer er alt for modne for meg; de er ferdig med utdanning, skal ha seg leilighet og finner seg fast jobb. FOR MEG hadde ikke det gått, men sikkert for en del andre. Er jo mange 19-åringer som er ferdig med læretiden og skal ut i full jobb. Alt går. Eller, det meste.
gullet01 Skrevet 6. juni 2012 #22 Skrevet 6. juni 2012 Alder betyr ingen ting så lenge dere har det bra sammen. DEt som kan hende er at dere er på forskjellige stadier i livet men det er noe man finne fort ut av. Er selv 18 år men er sammen med en som er 19 så er 0 forskjell på oss i forhold til alder. Men tror ikke det hadde vært noe problem om han hadde vært 24 heller
Adalin Skrevet 6. juni 2012 #23 Skrevet 6. juni 2012 Jeg kunne ha vært sammen med en på 24, men der hadde nok den øvre grensa gått.
Gjest Elyssa Skrevet 6. juni 2012 #24 Skrevet 6. juni 2012 Da jeg var 17-18, var jeg sammen med en som var 10 år eldre. Den aldersforskjellen du beskriver er ingenting
Namine Skrevet 7. juni 2012 #25 Skrevet 7. juni 2012 Når jeg var 18, var jeg sammen med en på 24.. Og vi er gift i dag. Så ja, det kan funke veldig greit det, men det kommer ann på. Det vil nok funke dårlig om 24-åringen er voksen for alderen, og 18-åringen er ung for alderen. Men det hadde også gjeldt om den ene var 18, og den andre var 19. Om den ene er klar for familie, hus, bil og hund, mens den andre gleder seg til studieår i australia med sol, strand og alkohol, blir det kræsj uansett alder. Men selvfølgelig, jo større aldersforskjellen er, jo større risiko for at man er på forskjellige plan i livet, og det kan det lønne seg å finne ut av. Men den forskjellen der er ikke så stor at det ikke kan gå. Så det jeg prøver å si, er at det kommer litt ann på dere som personer. Siden mennesker er individer, er det heller ingen fasit. Eller, selvfølgelig, de fleste evner å se at en 15-åring ikke har noe til felles med en 50-åring når det kommer til kjærlighet og diverse, men det er jo en helt annen sak igjen.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #27 Skrevet 7. juni 2012 Ja, tror jeg kunne det. Ei venninne av meg er sammen med en som er litt over 30, og vi er 18... Synes det er litt rart at en 30åring vil være sammen med en 18åring? 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #28 Skrevet 7. juni 2012 Vil anbefale deg å holde deg langt unna, hilsen storebroren til "ei på 18 år"
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #29 Skrevet 10. juni 2012 Hei, Jeg er en 24 år gammel mann som har funnet tonen med en 18 år gammel jente og lurte på hva dere jenter på 18 år synes om menn på 24 år ? Kunne dere datet en på 24 år hvis han så bra ut og dere kom godt overens med hverandre ? Jeg er interressert i svar fra jenter på 18-19 år helst. Vil vite hva dere jenter på 18 år synes om en slik aldersforskjell. Er det sant at jenter foretrekker eldre menn enn jevnalderende menn generelt ? Kjenner dere noen jenter som er 18 år som er sammen med eldre gutter opp i 24-26 årene ? Er dette vanlig ? Jeg er 18, har hatt type på 26. Jeg foretrekker eldre menn De på min egen alder virker ikke klare for forhold.. Helt vanlig etter min mening i hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #30 Skrevet 10. juni 2012 Hei, Jeg er en 24 år gammel mann som har funnet tonen med en 18 år gammel jente og lurte på hva dere jenter på 18 år synes om menn på 24 år ? Kunne dere datet en på 24 år hvis han så bra ut og dere kom godt overens med hverandre ? Hvorfor i helvete lurer du på hva vi på KG mener om det? Bør du ikke heller spørre jenta du liker? 18 og 24 er ingen aldersforskjell å bry seg om.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #32 Skrevet 10. juni 2012 Jeg er 27 og dater en på 17. Hadde du spurt meg for et år siden, ville jeg sagt at det var creepy og patetisk, men vi har det kjempebra sammen til tross for aldersforskjellen. Hun flyttet hjemmefra da hun var 15, og hun er mer voksen enn flere av mine jevnaldrende venninner.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #33 Skrevet 10. juni 2012 Jeg synes det er ideal aldersforskjell for min del. Da har gutta fått opplevd litt og er litt mer klare for et fast og trygt forhold. Men jenta da? Skal ikke hun også få pule fra seg?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #34 Skrevet 10. juni 2012 Synes det er litt rart at en 30åring vil være sammen med en 18åring? Hvis det er mer enn det fysiske som binder en sammen (som for eksempel felles interesser og verdier), så synes jeg ikke det er rart.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #35 Skrevet 10. juni 2012 Jeg er 19 og har vel egentlig vært med den aldersgruppen i et par år.. Er selv betatt av en på 25, men har dessverre innsett realiteten om at det aldri kommer til å bli noe ut av det, og det er vel fordi jeg igjen er for ung.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #36 Skrevet 11. juni 2012 Hvis du er 19 er du ikke for ung for en på 25.
Konservativ Mann Skrevet 11. juni 2012 #37 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har hatt meg med mange tenåringsjenter (og opplever til tider at de sjekker opp meg også). Jeg har passert 30; så TS kan ta det helt med ro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå