AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei, Jeg er en 24 år gammel mann som har funnet tonen med en 18 år gammel jente og lurte på hva dere jenter på 18 år synes om menn på 24 år ? Kunne dere datet en på 24 år hvis han så bra ut og dere kom godt overens med hverandre ? Jeg er interressert i svar fra jenter på 18-19 år helst. Vil vite hva dere jenter på 18 år synes om en slik aldersforskjell. Er det sant at jenter foretrekker eldre menn enn jevnalderende menn generelt ? Kjenner dere noen jenter som er 18 år som er sammen med eldre gutter opp i 24-26 årene ? Er dette vanlig ?
Strikkemamma Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Ja, kunne godt datet en 24-åring om jeg var 18 og vi hadde funnet tonen. Det innebærer at begge er på bølgelengde og like modne/evt umodne
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 jeg er ikke i alders gruppen(jeg er 22). men da jeg var 19 var jeg sammen med en mann på 31. 2
Bloodflowers Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Nå er jeg 20 år, men datet en fyr på 24 da jeg var 18 år. Tenkte ikke så mye på aldersforskjellen egentlig. Tror nok grunnen til det var at han selv var ganske "barnslig", til de grader at det ble litt for mye for meg. For min egen del, heves nok kravene litt til en eldre fyr. Han bør f.eks ha noen framtidsplaner og ambisjoner, eller ha nådd disse. "min fyr" bodde fortsatt hos bestemoren sin og hadde ikke noen planer om å flytte derfra, selv om han hadde en godt betalt jobb. Det var noe av grunnen til at det ikke ble noe mer. Så den aldersforskjellen du snakker om har ikke så mye å si egentlig. Det kommer an på modenheten til begge parter tror jeg..
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er ikke 18, men husker fra da jeg var 18 at jeg syntes menn i midten av tjueåra som prøvde seg var creepy. 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Jeg datet en på 24 når jeg var 18. gikk fint det. Så lenge begge to er ca like modne, har den gode kjemien og er på ca samme stadiet i forhold til etablering og evt familie. så skal ikke den alderforskjellen der være noe problem. Jenter har ulik smak når det gjelder menns alder, det finnes ikke noe fasit mal her. Fortsett å være i lag med henne, og finn litt ut om hva hennes smak i mannfolk er, så finner du for ut om dere passer fint i lag.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Ja, om kjemien hadde stemt og vi hadde kommet godt overens på de plan jeg føler er viktig i et forhold. Venninnen min på 18 flyttet akkurat inn i en leilighet sammen med kjæresten på 24 (eller 25, husker ikke i farten), og de har det veldig fint sammen Så lenge man er like umodne/modne, så ser jeg ikke på det som et problem.
Gjest lillesiren Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Hei, Jeg er en 24 år gammel mann som har funnet tonen med en 18 år gammel jente og lurte på hva dere jenter på 18 år synes om menn på 24 år ? Kunne dere datet en på 24 år hvis han så bra ut og dere kom godt overens med hverandre ? Jeg er interressert i svar fra jenter på 18-19 år helst. Vil vite hva dere jenter på 18 år synes om en slik aldersforskjell. Er det sant at jenter foretrekker eldre menn enn jevnalderende menn generelt ? Kjenner dere noen jenter som er 18 år som er sammen med eldre gutter opp i 24-26 årene ? Er dette vanlig ? Jeg datet en på 24 selv da jeg var 18, og det var null stress for min del. Tror faktisk jeg aldri har vært så betatt av noen som denne fyren;)
Gjest test123 Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Han bør f.eks ha noen framtidsplaner og ambisjoner, eller ha nådd disse. "min fyr" bodde fortsatt hos bestemoren sin Enig i at det var spesielt.
luremus Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er 19 å dater en mann som er 25, går kjempefint! Alderen har ingenting å si så lenge dere har god kjemi
Puremercy Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Så lenge man er på bølgelengde har den alderen ingenting å si synes jeg. Jeg er 19 og kjæresten min er 24. Møtte han da jeg var 18 og han var 23. Fikk bra kjemi med hverandre fordi vi rett og slett var på bølgelengde. Så ja, den aldersforskjellen er helt fin. Jeg synes det er ideal aldersforskjell for min del. Da har gutta fått opplevd litt og er litt mer klare for et fast og trygt forhold.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Ja, tror jeg kunne det. Ei venninne av meg er sammen med en som er litt over 30, og vi er 18...
Lizbeth Skrevet 6. juni 2012 #14 Skrevet 6. juni 2012 Nå er jeg jo 20 år gammel selv, men har NULL problemer med å date en som er ti år eldre enn meg selv i denne alderen. Som attenåring kunne jeg fiiint ha datet en på tjuefire.
Gjest Skrevet 6. juni 2012 #15 Skrevet 6. juni 2012 Jeg vil svare nei, men hvis det hadde dukket opp en mann som jeg hadde kommet veldig god overens med og alt hadde klaffet så vet jeg ikke lenger om dette ville vært svaret. Da jeg var 17 var jeg sammen med en på 20 år, jeg syns egentlig han var litt for gammel til og med jeg, så er veldig usikker på om jeg kunne vært sammen med en 24 åring nå, men under rette omstendigheter så kunne jeg vel det Er forøvrig sammen med en på samme alder som meg nå, føler vi er mer samme sted i livet.
Pialill Skrevet 6. juni 2012 #16 Skrevet 6. juni 2012 Var sammen med en kar på 24 og en på 26 da jeg var 18, funket en periode. Så om dere passer sammen og kommer overrens så kjør på
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #18 Skrevet 6. juni 2012 Da jeg var 17 ble jeg sammen med min nåværende samboer, som på den tiden var 25. Vi har det fortsatt dritbra, selv om de rundt trodde det bare var kortvarig tullegreier pga aldersforskjellen. Det kommer alltid an på personene, så enkelt er det. Noen er veldig barnlige til de blir godt over tjue, andre modner raskere.
strawberry Skrevet 6. juni 2012 #19 Skrevet 6. juni 2012 Er 19, og kjæresten min er 24. Det har aldri vært noe problem, så sant vi respekterer at vi har litt ulike venner og derfor gjerne vil ha tid sammen med dem alene (jeg har venner på min alder, han på sin alder). Synes egentlig det er positivt at han er såpass "gammel", for han er mye mer moden og reflektert. Så lenge kjemien er der og man er like modne, ser jeg ikke på det som noe problem. Og ja, så sant livene passer sammen angående skolegang for den som er yngst og familieplanlegging senere. Har også venninner som er sammen med menn på 28-29 (jeg synes det er litt mye, men det er jo opp til seg selv å vurdere), og der kan man heller ikke merke aldersforskjellen fordi de har felles interesser.
Fjonana Skrevet 6. juni 2012 #20 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er 19 og kjæresten min 25, og vi har det kjempebra Vi møttes da jeg var 18 og han 24. Go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå