Gå til innhold

Uerfaren 27-åring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt/mann på 27 år. Jomfrudommen mistet jeg da jeg var 19 år, og etter det hadde jeg one night stands igjen da jeg var 20 og 22 år. Jeg er ikke typen som prøver å få jenter til sengs når jeg en sjelden gang er på byen og siden de 4 jentene jeg noen gang har hatt følelser for ikke følte det samme har jeg ikke vært i et forhold.

Hva tenker jenter om en gutt som dette? Det har aldri plaget meg da jeg aldri har stresset med å få meg dame, men siden jeg nå nærmer meg 30 år og er så godt som jomfru har jeg begynt å tenke på hva en eventuell kjøreste i fremtiden kan tenke om min manglende erfaring. Selvsagt en individuell ting, men hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener du skal la være å fortelle om din manglende erfaring, det angår vel ikke henne? Les deg opp på temaet og kjør på med selvtillit og la henne fortelle deg om hun vil ha det annerledes.

Mvh mann.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker en mann som ikke har gått til sengs med mange jenter og hatt mange one night stands. det blir bare ekkelt. Ikke tenk så mye på det..Alle har ikke mye erfaring. Og når alt kommer til alt, så vil ikke din manglende erfaring ha noe å si for en jente som elsker deg :)

Du trenger ikke å nevne det til henne heller. Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

det er ikke noe som er veldig problematisk.

Gjest Janus
Skrevet

Vel, det er ikke nødvendigvis slik at de som har hatt mange partnere eller jevnlig sex nødvendigvis er bedre enn de med mindre erfaring.

Lytt, spør og "ta notat" og du er raskt på et høyere nivå enn mange av de som kun praktiserer den gode gamle ut-inn uten å engang tenke over at det er noe som heter ferdigheter når det gjelder sex. Det er ikke engang alle menn som vet hva klitoris er.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt/mann på 27 år. Jomfrudommen mistet jeg da jeg var 19 år, og etter det hadde jeg one night stands igjen da jeg var 20 og 22 år. Jeg er ikke typen som prøver å få jenter til sengs når jeg en sjelden gang er på byen og siden de 4 jentene jeg noen gang har hatt følelser for ikke følte det samme har jeg ikke vært i et forhold.

Hva tenker jenter om en gutt som dette? Det har aldri plaget meg da jeg aldri har stresset med å få meg dame, men siden jeg nå nærmer meg 30 år og er så godt som jomfru har jeg begynt å tenke på hva en eventuell kjøreste i fremtiden kan tenke om min manglende erfaring. Selvsagt en individuell ting, men hva mener du?

I ditt tilfelle er det bare å holde kjeft om manglende erfaring. Bare si noe sånt som at det er veeeldig lenge siden sist e.l. Ikke la henne få den fordelen å vite om det, for det vil du i værste fall kunne få brukt mot deg en eller annen gang. Du har i det minste gjort det, og vet hvordan det fungerer. Litt verre i mitt tilfelle, da jeg er 29 år og jomfru. Så se det positive i det :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man tie om den manglende erfaringen? Vil ikke det skinne igjennom uansett?

Gjest Stronger
Skrevet

Jeg ser på det som en fordel at mannen ikke har hatt en hel skokk før meg... :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to ganger vært med menn som mangler erfaring, begge holdt kjeft om det til å begynne med. Det gjorde meg usikker, fordi jeg ikke skjønte hvorfor ting ikke fungerte helt i starten. Var det meg det var noe galt med, liksom? Hadde de vært ærlige om det ville jeg nok ha "angrepet situasjonen" litt annerledes, tatt meg bedre tid til å bli kjent med dem fysisk (og de med meg) i begynnelsen osv. Jeg ser ikke ned på menn med lite erfaring, men vil jo gjerne ha best mulig sex og da bør man tørre å være ærlig om slikt.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Stor fordel at han er uerfaren og har hatt få eller ingen sexpartnere ;) Så det skal du ikke stresse med :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen innlegg virker veldig politisk korrekte, men takk likevel :) Jeg kommer nok ikke å blåse ut med min (mangel på) erfaring med en gang, men om det skulle bli seriøst og tid for sex kommer jeg sannsynligvis til å nevne at jeg ikke er veldig erfaren. Er ikke noe jeg skammer meg over, så like greit å være ærlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da ingen som synes det er stas med rundbrennere. Jeg synes det er positivt at man er jomfru eller tilbakeholden. Jeg er også 27 og har aldri hatt noen relasjoner av denne typen. Er en slags jente (mann-til-kvinne transseksuell).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...