Gå til innhold

Bittsår katt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Såret er på bedringens vei:) ting går rett vei!

Pus syter og maser som en gal for å gå gå ut, så i dag morges valgte vi å slippe han ut! Da har han vært inne i 14 dager! Han har allerede vært hjemme for en matbit, så han stortrives:) han elsker å være ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såret har krympet ca 70%. Fra å være på str med en stor mandarin er det nå på str med en 1 kroning! Han har hatt en fantastisk utvikling:) han har nå fått vært ute nesten en uke, og han koser seg! Det er tydelig å se at han er blitt kastrert og hvordan det har påvirket han. Han er mye mer hjemmekjær-> er her masse, han vil gjerne være inne, han spiser mye mer( her prøver vi å være flink å posjonere maten, vil ikke at han skal bli tykk), og han er helt utrolig kosete(har han vel forsåvidt alltid vært). Føler han har mer roen over seg:) vi kunne ikke vært mer fornøyd:)

Pus er en fantastisk pus med en flott personlighet:) vi har en Pus til ( sjefen) og det er hun som styrer her! Det er tydelig at han har total respekt for hun! Veldig fasinerende å oppservere! Hvis han ville kunne han lett tatt hun, men jeg tror han vet at hun har vært her lengst og at de eldste er sjefen! Hun er 15 år!

Jeg er så heldig som har verdens flotteste puser:) de er gull verdt!! Måtte få inn litt skryt:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! :) Heldigvis er pusene våre utstyrt med eksepsjonelt godt 'grokjøtt', så hvis bare alt blir lagt til rette for det, leger sånne ting seg som oftest fort. Fint å høre at du har fått en mer harmonisk og hjemmekjær pus i tillegg. Sikkert befriende å få slippe og stresse rundt og sloss om damer 24/7! :fnise:

Endret av Aurora M.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Så fine nyheter :)

Ja det er hunkatten som er 'sjefa' ho deg/dere også ja :fnise:

- det er slik her også.

Praktfulle nyheter om såret hans, og om resultatet av en vellykket kastrering.

Han har jo en 'mor' som har tatt veldig godt vare på han også da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

enda en oppdatering!

Såret var blitt helt bra igjen, grodd helt sammen og var kun ett arr igjen! Tom hårene var på vei tilbake! Vi kunne ikke vært mer fornøyd!! :) Inntil i dag... da kommer han hjem med et sår på nøyaktig samme sted! det ser ut som at han har fått en klo der arret har vært, det er liksom der det har åpnet seg. ufattelig frustrerende!! Heldigvis er det ca kun 1 cm langt og ikke i nærheten av hva det har vært. Heldigvis:) Men det er kjedelig fordi om. Jeg har smørt han med sårsalven jeg brukte sist, og skal holde han inne i natt så jeg kan følge med. Jeg tror det skal gå bra, slik at jeg slipper å ta han med til dyrelegen!

Da var det på ann igjen med rensing og smøring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. Er det ikke typisk? :forvirret: Men enda bra det ikke er like stort da! Jeg ville ha vært streng denne gangen og jeg, og holdt han inne til det har grodd helt. Bedre det enn at det blir betennelse og styr, for da kan det virkelig trekke i langdrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er så typisk! Kjenner jeg blir skikkelig frustrert! Det hadde grodd helt, og hår var tilbake, kun et arr igjen.. Men det skal ikke komme noe betennelse i dette nei, jeg vil ikke igjennom det igjen! Så jeg gjør det som må gjøres!:) det er stor forskjell fra forrige gang, heldigvis! da var det på str med en stor mandari + betent (i beg. av juni). Nå er det ca 1 cm langt og ikke betent.

nå ligger han på sengen helt utstrakt og koser seg :) Han er den koseklumpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...