Gjest anonym Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 For et par måneder tilbake oppdaget jeg ved en tilfeldighet at jeg har en kul på halsen. Den er overhodet ikke vond, og den ligger slik min lege ser det, delvis ved siden av og oppå pulsåra mi på høyre side. Legen min sier at hun utelukker at det er polyppene, muskelknute og kjertelen. Men hun vil ikke gjette på hva dette er. Og det kan jeg meget godt forstå. Vi har sett det an litt i håp at den vil forsvinne av seg selv, men etter at den fortsatt ikke var gått vekk ved siste konsultasjon med henne, har jeg fått henvisning til ultralyd. Denne har jeg måttet vente ganske lenge på da det er lange ventekøer. Men på onsdag skal jeg avsted for å ta denne ultralyden. Jeg syns det er veldig skremmende med en sånn kul, er redd for at det kan være strupekreft, da dette er noe min bestemor døde av og har forøvrig veldig mange i familien som har gått bort av diverse kreftsykdommer, hyppigs gjelder det lungekreft.
Gjest Eluveitie Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har også hatt en slik som du beskriver, ble sendt til ultralyd og alt. For å være helt ærlig så trodde jeg at livet var over og at jeg var dødsdømt. Var bare en lymfeknute.. Den gikk forresten ikke vekk før etter 7 Måneder, ser du er litt bekymret for at din har sittet en stund.
Gjest Anonym Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Onsdag neste uke eller var det i dag? Håper det bare er en lymfeknute eller fettkul og at alt ordner seg:-)
Gjest anonym Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Onsdag neste uke eller var det i dag? Håper det bare er en lymfeknute eller fettkul og at alt ordner seg:-) Onsdag om en uke, syns det er uendelig lenge å vente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå