ashera Skrevet 7. juni 2012 #41 Skrevet 7. juni 2012 Smarting! Vi har alltid dolokket nede siden ene pusen drikker av doskålen om han får sjans, så vi tør ikke ta sjansen på å la den stå åpen, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #43 Skrevet 7. juni 2012 Morsomt! Katten jeg hadde dreit på dass en gang! Vi stod ihvertfall opp på morgenen, og det var noe som lignet mistenkelig på kattedrit i toalettet (uten papir eller å ha trekt ned), og det var ingen i familien som tok på seg ansvaret for det. Vanligvis pleide hun å klore vekk sluken i dusjen å gå på do nedi der. Men når hun ble gammel og senil ble skjærebrettet på kjøkkendisken en favoritt 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #45 Skrevet 7. juni 2012 Herlig! Bedre filming denne gangen også. Han har tydeligvis ikke en sky blære! 1
Gjest Badabing Skrevet 7. juni 2012 #46 Skrevet 7. juni 2012 Hahaha! Fantastisk! Må innrømme at jeg ikke trodde på deg før jeg så video. Smart katt!
Smula Skrevet 8. juni 2012 #47 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Hva med hunder? Jeg synes jo hunden vår er så smart, men på do har han ikke gått. 😜 Endret 8. juni 2012 av Smula
Gjest Yva Skrevet 10. juni 2012 #48 Skrevet 10. juni 2012 Samme med min katt. Min samboer fikk kjeft hele tiden for at han ikke trakk etter å ha vært på do. den ene natten måtte jeg på do, og der satt katten med bakbenene nede i do og tisset 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå