Gå til innhold

Katten min tisset i do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Katten min er ute katt og går på do ute, når det er kaldt får den kasse inne. På våren nå har den surret litt og bl.a. Tisset i vedkuren og på skostativet osv.

I dag gikk jeg forbi badet og da så jeg katten som Plutselig satt seg på do og tisset! Ga den masse ros og håper den gjör det igjen :-) jeg har aldri vist den toalettet eller noe som helst. Haha smarte pusen min.

Vil vel egentlig ikke så mye med dette innlegget. Ville bare dele hendelsen !

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Men å lukke døra kunne den ikke nei! makan!

Tuller. :) Flink pus ja!

Skrevet

Aww, så søtt!

Skrevet

Wow! Skulle ønske min pus var like flink :hund:

Gjest Purelove
Skrevet

hahhaha! så utrolig søt.

AnonymBruker
Skrevet

Håper den er mer sparsom med papiret enn denne:

• Liker 15
Skrevet

I dag har jeg passet på å holde katten inne for å se om han gjode det igjen (var selvfølgelig klar med kamera, filmen er seff for stor til å laste opp) og den har vært på do en gang til nå :D Håper at det fortsetter så jeg aldri mer må ha kattekasse :)

• Liker 3
Gjest kittycat
Skrevet

Du må legge ut video om du får det til, gud så tidig :D katt <3<3

Skrevet

Herlig pus :rodmer:

Jeg vurderte en periode å kjøpe sånn dotreningssett til vår, men har ikke kommet så langt.

Mannen min lurte på hva gjester kom til å tro hvis doen var opptatt. Av en katt......

• Liker 5
Skrevet

Videoen er for stor til å laste opp her. Skal få lastet den opp på youtube nå tenkte jeg :P

• Liker 1
Gjest kittycat
Skrevet

venter i spenning <3 jah fritids, but cats are my life <3

Skrevet

For en flink pus :) Det har hendt at min har gått i dusjen eller badekaret men sånn ellers så tisser den i skittentøyet om vinteren:(

Skrevet

For en flink pus :) Det har hendt at min har gått i dusjen eller badekaret men sånn ellers så tisser den i skittentøyet om vinteren:(

Samme har min gjort. Kjipt med katte tiss i skittentøyet!!

Skrevet

Driver å laster den opp på youtube nå. Det tar litt tiden selv om videoen ikke er lang : ) måtte lage en konto der også :P

Skrevet

Herlig pus :rodmer:

Jeg vurderte en periode å kjøpe sånn dotreningssett til vår, men har ikke kommet så langt.

Mannen min lurte på hva gjester kom til å tro hvis doen var opptatt. Av en katt......

Har tenkt på det selv men det ble aldri noe av. Haha så klarte han det selv :)

Skrevet (endret)
er videoen : P Endret av sajk
  • Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...