Gå til innhold

Trives du med deg selv?

Fremhevede innlegg

Gjest Huhui
Skrevet

Hva får deg til å trives under din egen hud? Har du alltid vært fornøyd med deg selv? (både med utseendet og personeligheten). Og om du har hatt dårlige perioder- hva har fått deg til reise deg igjen? :)

(mange spørsmål! Du trenger ikke å svare på alle)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri trivdes helt perfekt, men har trivdes ganske bra. Går litt opp og ned både med personligheten og utseendet. Hvis jeg føler at jeg ikke trives med personligheten hvis jeg har vært mye sur eller gjort noen lei seg, bruker jeg alltid å prøve å gjøre noe jeg syntes er positivt. Besøke besteforeldre, overaske noen med noe bra, kjempe for en god sak o.s.v det hjelper.

Utsendet derimot :/ Har alltid følt meg litt tykk, og spesielt i det siste har jeg lagt på meg :sukk: Klarer ikke holde meg unna noe godt heller. Prøver å fokusere mest på det som er bra, og hver gang jeg får et kompliment egentlig. Komplimenter gjør at jeg føler meg mye bedre :gjeiper:

Skrevet

Når det gjelder utseendet. Nja, kunne vært verre ,og kunne definitivt vært bedre. Jeg er en av de hvor ting legger seg lett rundt magen omtrent uansett hva jeg gjør. Skulle vel vært skikkelig treningsfrik og supersunn, men man er ikke perfekt heller. Kunne helt klart vært flinkere der iblant. Tør ikke vise meg i bikini enda nei.

Personlighetsmessig, jeg jobber med det, og vel jeg er vel en ganske grei person. Men jeg kunne nok være litt mindre ego. Også blir jeg iblant så jævlig skuffa over at jeg klarer å være så selvdestruktiv og tiltaksløs iblant.

Skrevet (endret)

og i dårlige perioder(for å svare på det siste) så har det vel rett og slett vært er indre stemme som liksom har overbevist meg om at jeg ikke er så ille likevel, selv om jeg føler meg dritt. Vet, ikke hvor dem kommer fra, men den har reddet dagen flere ganger.

Endret av Cordelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...