Gjest notetur nomen Skrevet 8. juni 2012 #22 Skrevet 8. juni 2012 Hva lurer du på Hvorfor skulle hun rote seg ner til Slottsparken fra Josefinesgate? Og hva er det i alle tilfeller som er spesielt med den, lizm. De har andedam, med anda til statsministeren der, hvis det er den du var redd for. Men ellers... Josefinesgate ligger oppe i Homannsbyen, så det er i grunn litt avstand til Slottet uansett. Bogstadveien er nærmere. Og Bislett. Jeg kan ikke se noen grunner for å advare om Slottsparken. 1
kråkefjas Skrevet 8. juni 2012 #23 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Hvorfor skulle hun rote seg ner til Slottsparken fra Josefinesgate? Og hva er det i alle tilfeller som er spesielt med den, lizm. De har andedam, med anda til statsministeren der, hvis det er den du var redd for. Men ellers... Josefinesgate ligger oppe i Homannsbyen, så det er i grunn litt avstand til Slottet uansett. Bogstadveien er nærmere. Og Bislett. Jeg kan ikke se noen grunner for å advare om Slottsparken. Vel. I og med at slottsparken ligger et steinkast unna josefinesgate, og mellom henne og sentrum, så er det vel ikke helt utenkelig at hun blir å finne der iløpet av året. Jeg vet ikke med deg, men jeg vil ikke anbefale unge jenter å henge der på natta. Men dette var da en voldsom avsporing av deg. Endret 8. juni 2012 av kråkefjas 1
Gjest notetur nomen Skrevet 8. juni 2012 #24 Skrevet 8. juni 2012 Vel. I og med at slottsparken ligger et steinkast unna josefinesgate, og mellom henne og sentrum, så er det vel ikke helt utenkelig at hun blir å finne der iløpet av året. Jeg vet ikke med deg, men jeg vil ikke anbefale unge jenter å henge der på natta. Men dette var da en voldsom avsporing av deg. Jeg syns du skremmer for ingen grunn, det var bare det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #25 Skrevet 8. juni 2012 TS her, tipper at advarselen om Slottsparken var pga. alle voldtektene og voldteksforsøkene som har skjedd der. Men slapp av, jeg er ikke en supernaiv innflytter :-) Samboer er ikke aktuelt nei, huseieren har dårlige erfaringer med å leie ut til studenter men han stoler vel ekstra på meg pga. pappa og han har jo møtt meg før. Eller kunne har jo tjent mye mer på å leie ut huset til flere enn bare meg.
*Enigma* Skrevet 8. juni 2012 #26 Skrevet 8. juni 2012 Jeg bor i akkurat samme område, og det er heller ikke noe problem å gå gjennom Slottsparken så lenge du går hovedgaten opp til slottet og forbi vaktbua på høyre side. Der er det alltid masse folk. Det er når man roter seg inn på de uopplyste stiene osv. det ikke er trygt å gå i Slottsparken. Hvis du bor i et av husene der så får du det helt fantastisk! De husene er kjempefine! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #27 Skrevet 8. juni 2012 TS her igjen, da blir det Oslotur på tirsdag for å se huset. Gleder meg. Pappa blir med.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #28 Skrevet 9. juni 2012 Det eneste negative er vel å måtte bo i 1. etasje. Alene. Det er litt skummelt. Vet ikke om gata går rett på utsiden slik at folk kan se rett inn eller banke på ruta midt på natta, men det er vel "prisen å betale" for en ellers toppers utleiebolig.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #29 Skrevet 10. juni 2012 TS her igjen, nei slik jeg har forstått det på pappa som har vært der flere ganger så er huset omgitt av hage og ingen av vinduene ligger rett ut mot gata, da må du i så fall gå inn porten og inn i hagen. Er ikke husredd og huset har moderne innbruddsalarm.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #30 Skrevet 8. august 2012 Hei igjen, ville bare si at nå har jeg flyttet inn og trives kjempegodt. Jeg har gjort meg kjent i området, funnet bank, post og butikk og vært borte på skolen for å kikke litt. Har også gjort meg litt kjent ellers i byen (der jeg ikke var kjent fra før) og funnet ut av buss/bane og trikketilbudene. Anonym poster: c81e2b17bf2f54df6508c3414db0e38d 4
Gjest Uanonymbruker Skrevet 8. august 2012 #32 Skrevet 8. august 2012 Åh jeg er maks misunnelig, du kommer til å få det så bra :D
Medlem Skrevet 8. august 2012 #33 Skrevet 8. august 2012 Velkommen til Oslo! Flott område, med kort vei til det meste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå