AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Har fått tilbud om å bo i et hus i denne gaten for en ganske rimelig leie, skal gå to år på HiO noe som passer godt siden jeg ser på kartet at det ikke er lange avstanden. Men er det noen som kjenner nabolaget og kan fortelle litt mer? hilsen jente
Bex Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Kjempebra nabolag. Nært Høyskolen og sentrum, og er trygt og godt. Får du rimelig bolig der, så slå til! Er litt gjennomgangstrafikk der, så om soverommet ligger rett ut mot gaten, kan det være litt støy. Men det er det eneste negative jeg kan tenke meg med den adressen 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Jeg får leie rimelig fordi eieren skal arbeide i Brasil i 2 år men som ikke vil selge huset eller ta det stå tomt. Det er en barndomsvenn av pappa dette her så derfor får jeg ganske rimelig leie. Men så kult at du anbefaler det. Tusen takk for tilbakemelding. Skal ikke bo i hele huset da, bare 1 etg. men det er mer enn nok plass.
helenaa Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Super beliggenhet på alle måter, bortsett fra at trikken kanskje bråker hvis du er nær trikkelinja. På den annen side er det kort vei til trikken... Jeg hadde ikke vært i tvil. Og ja, det er et trygt område (i den grad noe sted er trygt).
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Det ENESTE negative med å skulle bo her, vil være at du kommer til å ha store problemer med å noensinne ville flytte herfra. 3
Henkie Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Josefinesgate er et supert sted å bo i Oslo sentrum
helenaa Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Det ENESTE negative med å skulle bo her, vil være at du kommer til å ha store problemer med å noensinne ville flytte herfra. Godt sagt. (hva må du betale, egentlig? er nysgjerrig på hva som er "billig") 1
ashera Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Heldiggris! Ypperlig plassering i forhold til HiO, og vakre hus!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 TS her igjen, tusen takk for alle svar. Jeg skal leie 1 etg. som består av entre, kjøkken, et stort bad og en stor stue som også skal være arbeidsrom og et mindre soverom. Jeg er litt usikker på antall kvm. med pappa mente at det var rundt 80 eller noe deromkring. Jeg skal betale 4500 som inkl. strøm, internett og tv. Jeg skal også passe på hagen og klippe gress og rake løv etc. og ja, passe på huset.
helenaa Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 TS her igjen, tusen takk for alle svar. Jeg skal leie 1 etg. som består av entre, kjøkken, et stort bad og en stor stue som også skal være arbeidsrom og et mindre soverom. Jeg er litt usikker på antall kvm. med pappa mente at det var rundt 80 eller noe deromkring. Jeg skal betale 4500 som inkl. strøm, internett og tv. Jeg skal også passe på hagen og klippe gress og rake løv etc. og ja, passe på huset. Høres ut som den kan være verd minst 12000, så slå til! 5
juliane Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 12.000? 32 kvm i det strøket går for 10.000, jeg ville tippe minst 16.000 i markedsleie for denne, gjerne mer hadde det ikke vært for at det kun er ett skikkelig soverom. Slå til! 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 Ojojojoojoj! uansett hvor det hadde vært i Oslo er en 80 kvm leil. til 4500 MED strøm, internett og tv et KUPP! hva er det du tenker på? SLÅ TIL! 3
skrue Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 Ingen grunn til å nøle med den. Vanskelig å bo mer sentralt. Litt hagearbeid er nesten bonus midt i byen. Det betyr at det er en hage å bruke også. Prisen er ingenting mtp leiemarkedet idag.
Gjest notetur nomen Skrevet 8. juni 2012 #14 Skrevet 8. juni 2012 TS her igjen, tusen takk for alle svar. Jeg skal leie 1 etg. som består av entre, kjøkken, et stort bad og en stor stue som også skal være arbeidsrom og et mindre soverom. Jeg er litt usikker på antall kvm. med pappa mente at det var rundt 80 eller noe deromkring. Jeg skal betale 4500 som inkl. strøm, internett og tv. Jeg skal også passe på hagen og klippe gress og rake løv etc. og ja, passe på huset. Oh, my freakin gawd. Alt jeg har å si er "Flytt inn, jente!!" 1
Gjest notetur nomen Skrevet 8. juni 2012 #15 Skrevet 8. juni 2012 12.000? 32 kvm i det strøket går for 10.000, jeg ville tippe minst 16.000 i markedsleie for denne, gjerne mer hadde det ikke vært for at det kun er ett skikkelig soverom. Slå til! Jebbers. Og nabolaget= Tre centimeter fra Frogner.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #16 Skrevet 8. juni 2012 TS her igjen, jeg har takket ja og overtar fra 1. juli. Jeg bor ca. 3 timer fra Oslo så vi ble enige om at jeg skal komme ned neste uke og se på huset sammen med huseieren og gjennomgå praktiske ting og notere ned ting jeg må vite om etc. Han reiser ned til Brasil om kort tid. Tusen takk for alle innspill, har sett på gaten på Google streetview og det ser superkoselig ut der.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #17 Skrevet 8. juni 2012 Denne er bankers. Finnes knapt bedre beliggenhet. PENT er det der også
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #18 Skrevet 8. juni 2012 TS her, ser veldig grønt og fint ut der. Har funnet nærmeste matbutikk også :-)
kråkefjas Skrevet 8. juni 2012 #19 Skrevet 8. juni 2012 Bare hold deg unna slottsparken etter mørkets frembrudd så er alt topp. Perfekt sted, perfekt pris. Jeg er misunnelig. Trenger du en samboer? 1
Gjest notetur nomen Skrevet 8. juni 2012 #20 Skrevet 8. juni 2012 Bare hold deg unna slottsparken etter mørkets frembrudd så er alt topp. Eh.. Hæ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå