Gå til innhold

Enda en blogg jeg ikke kan lese...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er psykisk ustabile usikre jenter med for mye fritid og en stor fanskare med samme problemer.

Etter min mening, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg ikke bloggen hennes, men det innlegget der virket som en god gammeldags tull! Hun skriver i alle fall veldig ironisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun var overvektig stod i hermetegn. Det vil jo si at hun ikke mente at hun var det, og antakelig var det en referanse til BMI eller noe sånn.

Og hun skrev jo også at det bare var tull at hun slanket seg...

Skjønner ikke helt problemet ditt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.idawulff.com/?p=9037#comments

Ida Wulff skriver i kommentarfeltet at hun er overvektig.. Hengt for mye med Kristina Andersen og fotballfrue? Hvorfor er egentlig bloggere så stokk dumme? Er det pr de er ute etter?

Det virket ikke som om det var ment seriøst i det hele tatt synes jeg. Og hun skrev jo at det var tull, og som anno over her sa så står det jo at hun er overvektig i hermetegn i kommentarfeltet.

Ikke ta alt du leser seriøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er hun ikke seriøs når bloggen i det siste kun går ut på at hun vil slanke seg, at hun er tykk, at hun må få vekk magefettet and the list goes on..? Når du tuller om noe for mye, skjønner du fort at det ligger er bak det. De som leser bloggen hennes fast (som blant annet meg frem til nå), vet at dette ikke bare er en "spøk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er hun ikke seriøs når bloggen i det siste kun går ut på at hun vil slanke seg, at hun er tykk, at hun må få vekk magefettet and the list goes on..? Når du tuller om noe for mye, skjønner du fort at det ligger er bak det. De som leser bloggen hennes fast (som blant annet meg frem til nå), vet at dette ikke bare er en "spøk".

Godt mulig jeg tok feil da. Du henviste til ett innlegg, og da gikk jeg ut fra at det var det du reagerte på :)

Men så skal det sies at jeg gidder ikke å lese blogger over hodet nettop på grunn av at det virker som at alle topp-bloggene kun går ut på utseende, mat, slanking, og alt annet av overflatiske og intetsigende ting du kan tenke deg. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikke noe om sånt. Tull eller ei. Men les bloggen Ege Denne da. Ho slanker seg i hvertfall ikke :fnise: Faktisk så etterlyser ho bilder av kvinner med strekkmerker, løs hud og rynker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør ho slutte med å skrive om slanking :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikke noe om sånt. Tull eller ei. Men les bloggen Ege Denne da. Ho slanker seg i hvertfall ikke :fnise: Faktisk så etterlyser ho bilder av kvinner med strekkmerker, løs hud og rynker :fnise:

Jeg har aldri hørt om denne bloggen inntil nylig da den har blitt referert til flere ganger her inne - prøver du å reklamere for deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om denne bloggen inntil nylig da den har blitt referert til flere ganger her inne - prøver du å reklamere for deg selv?

Ikke min blogg nei, men jeg leser heller bloggen hennes enn mange andre blogger. Og så leser jeg Motionocean blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hørt om denne bloggen inntil nylig da den har blitt referert til flere ganger her inne - prøver du å reklamere for deg selv?

Det er nettopp det hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min blogg nei, men jeg leser heller bloggen hennes enn mange andre blogger. Og så leser jeg Motionocean blant annet.

Haha enten er du Siv, eller så prøver du å reklamere. Tror ikke så mange som ikke kjenner henne eller er i "mcfly-miljøet" leser bloggen hennes desverre.

Dette skriker reklame.

hilsen ex-mcflyhekta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha enten er du Siv, eller så prøver du å reklamere. Tror ikke så mange som ikke kjenner henne eller er i "mcfly-miljøet" leser bloggen hennes desverre.

Dette skriker reklame.

hilsen ex-mcflyhekta

Haha, nei nå må dere slutte :fnise: . Kan ingen nevne noen av sine favoritt-blogger her på KG lenger? Det kan like gjerne være Ida Wulf som annonserer for seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, nei nå må dere slutte :fnise: . Kan ingen nevne noen av sine favoritt-blogger her på KG lenger? Det kan like gjerne være Ida Wulf som annonserer for seg?

Folk her på Kvinneguiden er dessverre rene moralpolitiet, dessverre :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei nå må dere slutte :fnise: . Kan ingen nevne noen av sine favoritt-blogger her på KG lenger? Det kan like gjerne være Ida Wulf som annonserer for seg?

Fordi du går inn og reklamerer "tilfeldig" for denne blogger i hytt og vær, og det begynner å bli litt irriterende. Det er grenser for hvor tilfeldig det kan være at en ikke så veldig kjent blogg "tilfeldigvis" alltid blir nevnt av en AB over hele forumet, i tråder som ikke har noe med saken å gjøre. Merkelig nok har disse AB-ene helt lik skrivestil, selv om h*n påstår å være forskjellige folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...