Gå til innhold

Hat-tråden


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hateren

Det er enkelte mennesker jeg hater og det med god grunn.....

Noen er fordomsfulle ,noen er direkte psykopater og noen av de er direkte dumme.

Vis meg sympati og støtte ved og hate disse "menneskene" du også.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hateren

Har fortsatt ikke fått tømt meg for hat mot disse personene og må bare ha en utblåsning til: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Det er vel ei og anna kjerringa her inne han har ergret seg over igjen.

Slik er bare livet må han/hun lære seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hateren

Jeg kjenner at aggresjonen i meg bare blir sterkere og sterkere......

kom og hat sammen med meg ...........:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :x :hoho: :evil: :hoho: :evil: :hoho: :evil: :hoho: :evil: :hoho: :evil: :hoho: :evil: :hoho: :evil: :hoho: :evil: :hoho: :evil: :x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateren' date=' hvem er det vi liksom skal hate?[/quote']

Akkurat den vi vil vel... :roll:

Hm.. nei.. ikke i dag... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hateren

ahhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg hater egentlig ingen...

Ikke jeg heller....bortsett fra en håndfull mennesker, men ikke flere enn det da. Tror jeg!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...