Gå til innhold

hvite el. hudfargede strømper/stay-ups???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva velger dere av farge på strømpene. synes egentlig ikke hvitt er noe fint jeg, men en bør kanskje ha det til undertøyet,eller????

tror faktisk martha hadde hudfargede, det var slik jeg kom til å tenke på det iallefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ganske sikkert til å velge hudfarget. Jeg syns ikke det er noe særlig fint med hvite strømper jeg heller..

Dessuten er det jo ikke bare undertøyet vi skal vandre rundt i hele dagen icon_wink.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: meta den 2002-05-27 15:59 ]

Skrevet

Jeg skal ha strømper i samme farge som torsoletten- nemlig kremhvite. Syns det ble stiligere da liksom!!12

Skrevet

Jeg har kjøpt hvite strømper, da jeg synes dette passer best til brudekjolen. De er også i samme farge som torsoletten og det blir skikkelig fint!12

Skrevet

Jeg kommer nok til å ha hvite. Går ALDRI med det ellers, men synes det er ganske "delikat" til brudekjole. Skal kjøpe noen av god kvalitet!12

Skrevet

Glemte å si: det kan jo komme litt ann på hva slags sko en har når man skal velge strømper. Best med hudfargede hvis man har litt åpne sko foran f.eks.12

Skrevet

Hos meg går alt i kremfarget, også strømpene.

Skrevet

Enig Med Julibrud2003: best med hudfarget hvis skoene er litt åpne. Mine sko har åpen tå icon_smile.gif

Skrevet

Hvorfor ikke litt av begge deler? Jeg har kjöpt hudfargede strömper, hvor blonden oppe er kremhvit. Husker ikke merket, men har sett disse flere plasser. Passer både til undertöyet og til sko med åpen tå.

Angelina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...