AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Vet dere ikke kan diagnostisere meg akkurat, men kanskje dere kan berolige meg:) Sånn logisk sett skjønner jeg jo kanskje at det bare er et magevirus(?) men stoler liksom ikke helt på meg selv heller. Må legge til at jeg har vanvittig helseangst og blir halvveis panisk bare jeg har vondt i hodet. Symptomene mine er litt kvalme, jeg fryser noe vanvittig og skjelver litt sånn krampeaktig. Har veldig vondt i magen sånn rett over navlen, men det kommer og går sånn hvert 20 minutt, så det er ikke konstant, og de siste fem timene har jeg hatt veldig vannete diarè Det høres ut som et vanlig lite magevirus ikke sant, ikke noe jeg må på sykehus for?
Hirondelle Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Magevirus Du kan ta det med ro. Hvis det ikke går over i løpet av to-tre dager kan du ringe legen din, magevirus går jo som regel over ganske så raskt. Det kan jo være noe du har spist også. Ikke noe å bekymre seg for. Men å trenge beroligende ord pga helseangst kan fort føre til at angsten blir verre om du IKKE får beroligende ord. Anbefaler å ta en tur til legen allikevel så du kan få snakket om helseangsten din, den er ikke noe morsom å gå rundt å bære på. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå