AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hei. Jeg er 1,70 m høy og veier 60 kg. Vil dere si at det er mye og chubby/på grensen til chubby? Eller er det normalvektig?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Du er helt normal! Men seriøst, hva skjer med disse trådene for tiden? Du ser vel i speilet om du er tjukk eller ikke? Mål bmi, hva som helst..... 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Ja, jo, jeg forstår svaret ditt.. Men om man er litt usikker på seg selv så nytter det ikke hva man selv føler at man ser i speilet.. Så lurte bare på hva andre synes..
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Hvordan skal vi vite det egentlig? Legg ut bilde så får vi se!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Hva med å slutte å tenke vekt og istedet tenke gjennom om du spiser riktig og trener nok? Vekt er bare et tall, så hvis du føler deg frisk og normalvektig og synes kroppen din fungerer greit er alt i orden. Og for all del ikke legg ut bilde av kroppen din, for da kan du få mange rare kommentarer som ikke hjelper på selvtilliten. Noen troller og noen har forvridde syn på hva som er normalvektig, så KG er ikke rette stedet å få råd fra.
Gjest Wei Wei Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Det er helt normalt. Tro meg, mange drømmer om denne vekta i forhold til høyden. 1
Gjest kittycat Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Eg e 1.60 og då eg var 60 kg hadde eg bra med former. Men ikkje på grensen til chubby. Om du med 10 kg til veier det samme er ikkje du i nærheten av chubby!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Du er helt normalvektig. Jeg er et par cm lavere og noen kilo lettere. Jeg kunne garantert ha veid noen kilo til og fortsatt vært slank. Det jeg ser mer på er om du har en sunn og trent kropp i tillegg til et godt kosthold. Det er nemlig mye viktigere enn antall kilo.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 jeg er 168 høy og veier 61 kg,kjæresten min sier jeg har helt perfekt kropp! ER ganske fornøyd selv:)
Tinelise Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 167 og 58 kilo. Synes jeg ser på grensen til undervektig ut om jeg er 2 kilo mindre. Begynner å bli misfornøyd om jeg legger på meg 6 kilo. Det burde du jo se selv i speilet, men jeg er ganske sikker på at det er normalt eller bedre.
Athene Skrevet 7. juni 2012 #14 Skrevet 7. juni 2012 Nei, det er det ikke. Jeg er 1.70, 62-64 kg, og veldig tynn, bruker xs/s i alle plagg. Faller jeg under 60 ser jeg anorektisk ut.
louisefa Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 BMIén din er normal, så ikke tenk at det er for mye søte deg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå