Gå til innhold

P-piller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg går på yasmin og er nettopp ferdig med en pillefri uke. Skulle begynt på nytt brett i dag, men jeg er blakk :-( Får lønning på fredag. Går det greit om jeg begynner på nytt brett da? Og hvor sikkert er det å ha sex da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da bør du bruke kondom i tillegg i 7 dager. Les pakningsvedlegget, der står det mye nyttig info.

Skrevet

tror ikke du burde satse på det, nei:p men det er jo lite smart å ikke kjøpe ny pakke mens du har penger, før denne pakken er tom:p

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.. Ja, men sånn er det å være student. Av og til må man prioritere andre ting. Sånn som mat og bensin. Av og til kommer det ufortsette utgifter i tilegg. Hafffffff. Jaja, da får jeg heller vente med brettet til neste tirsdag igjen, sånn at jeg unngår de dustete mellomblødningene:-p

Skrevet

TS her.. Ja, men sånn er det å være student. Av og til må man prioritere andre ting. Sånn som mat og bensin. Av og til kommer det ufortsette utgifter i tilegg. Hafffffff. Jaja, da får jeg heller vente med brettet til neste tirsdag igjen, sånn at jeg unngår de dustete mellomblødningene:-p

jeg er også student, og klarer det helt fint:) jobber litt i tillegg da. men det du kan gjøre er å kjøpe en ekstra pakke når du får storstipendet i januar/august, eller sette vekk noe penger så du har råd senere!:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk uten p-piller ei hel uke ekstra etter sukkerpillene. Det gikk helt fint, ingen mellomblødninger eller noen ting. Skulle kjøpe på apoteket med det rakk jeg ikke fordi det var for lang kø og jeg måtte rekke bussen. Hadde heller ikke mulighet til å dra på apoteket raskere heller. Kjipt å bo så usivilisert... Bare husk å bruke kondom i noen dager. Jeg er jomfru så det var ikke noe problem for meg :P

AnonymBruker
Skrevet

du kan jo bytte til billigere piller? Det er jo noen som koster rund 70 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...