AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg gikk på p-piller i 2 år, før jeg sluttet i desember fordi det ble slutt mellom meg og exen. Har ikke fått mensen enda, og nå har det gått 6 mnd. Jeg lurer på hva det kan være? Er det normalt, siden jeg slutta på p-pilla eller kan det være noe annet? Jeg visste den kanskje kom til å utsettes litt, men ikke 6 mnd. HJELP.
frøkna Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Samma skjedde meg da jeg brukte p- sprøyte og slutta. Den kommer tilbake, tro meg. Og du kan grue deg litt, for når den kommer tilbake vil den som regel gjøre opp for all tiden du har gått uten.. Det skjedde hvert fall med meg.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Tuller du? Faen, det kommer til å bli et helvete uten like! Men tusen takk for svar, da slapp jeg å bekymre meg mer
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Er dy veldig tynn, trener enormt mye eller mye syk så kan det også holde tilbake mensen. P-piller skal normalt gå raskt ut av kroppen, jeg har alltid fått mensen 3-4 uker etter pilleslutt.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Er 1.64 høy, og veier 52 kg. Trener nesten aldri, så tror ikke jeg er for tynn heller. Også er jeg egentlig aldri syk. Uff, det var rart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå