Gå til innhold

Jobbe som isselger på kalvøya


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 16 og kunne tenke meg å jobbe som isselger på huk eller kalvkøya sin nudiststrand. Går det for 16-åringer? Og stemmer det at man ikke trenger å være naken for å selge? Siden det er ei nudiststrand liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? Hadde egentlig håpet på svar før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det virker som om du ønsker å beholde klærne på - hvorfor vil du absolutt stå i kiosken på en nudiststrand?

Hva er motivasjonen din?

Det er mange andre strender hvor du kan jobbe i iskiosk uten å behøve å kle av deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke svar på dette spørsmålet før du klargjør om ditt ønske er å selge is eller om det bare er et påskudd for å kunne være påkledd blant nakne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg tror du faktisk være påkledd når du jobber i kiosk på nudiststrand - jeg går i allefall ut i fra at det ikke vil være påbudt å gå naken i arbeidstida. Men jeg kan ta feil, jeg har aldri vært i kiosken på en nudiststrand.

Uansett tror jeg de som ansetter folk til å jobbe i kioskene på slike strender gjør en grundig utsilingsprosess først for å forsikre seg om at den ansatte har "riktig" motivasjon for å jobbe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen kiosk på nudiststranda på Kalvøya i alle fall så du trenger ikke tenke på det. Det er en kiosk på stranda ved flytebrygga og fotballbanen og en rett over brua, de som står der er påkledd.

Vet ikke om de som rusler rundt som isselgere besøker nudiststranda, men da har de nok på seg klær ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...