Gå til innhold

Rommantisk reise for ungt par

Fremhevede innlegg

Gjest J.Bourne
Skrevet

Har dere noen reisemål å annbefale for et ungt par, som ikke er så forferdelig dyrt? Vi har ikke lyst til å reise til steder der det bare er fyll og fanteri samt overflom av barnefamilier. Vi vil ha det romantisk, stille og rolig. Jeg har forferdelig lyst til å reise til maldivene, noe jeg tror passer perfekt, men dette er alt for dyrt. Jeg ser for meg en pris på fly + hotell til rundt 5.000 pluss minus pr. person.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barcelona! :)

Skrevet

Vil anbefale å følge med på restplass.no. Gå også inn på star tour og meld deg på fredagsbrevet så får du tilbud inn på mail hver torsdag. Ving og Apollo har også tilbud så sjekk de også. Nå skriver du ikke noe om når dere tenker å reise men er det i løpet av sommeren så går der jo turer til flere rolige greske øyer og det er ofte tilbud dit. God temperatur om sommeren og dere kan nok sikkert finne en gresk øy som vil passe for dere. Alle reiseselskapene har på sine sider informasjon om de forskjellige reisemål så det kan være greit å lese gjennom den informasjonen for å finne ut hva som passet for dere.

AnonymBruker
Skrevet

Maldivene har jeg vært på i 2uker. Det var paradis på jord det.

Verdt hver eneste krone :rodmer:

Meeen, Venezia er romantisk eller Paris, dem hadde jeg annbefalt. :sjenert:

Skrevet

Hvis dere vil til en by, støtter jeg Barcelona. Snakker vi mere syden og badeliv etc. kan absolutt Santorini passe ellers har vi Cala d'Or på Mallorca og hvorfor ikke Madeira?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...