Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale hotell i Bangkok? Da vi kun skal være der tre-fire netter bør det være noenlunde sentralt (nærme severdigheter osv). Ønsker å betale opp til 500 kr pr rom.

Videoannonse
Annonse
Gjest Rasipan.
Skrevet

Det finnes et vell av hoteller i denne prisklassen i Bangkok.

Jeg bor alltid på Rembrandt, Sukumvith Rd, Soi 18. Det ligger sentralt, nær Skytrain stasjonen Asok. Flott hotell med flere bra restauranter, svømmebasseng og selvsagt fine rom.

Andre aktuelle kan feks. være: The Ambassador (litt billigere og lavere standard, men også OK), Landmark, Siam City og mange flere. Jeg ville satset på et hotell som ligger nær en Skytrainstasjon. Da kommer du deg kjapt og effektivt til de fleste aktuelle sightseeingområder, markeder o.s.v.

Prøv denne linken: www.planetholiday.com Her får du en ide over prisnivået samt linker til de aktuelle hotellene.

God tur!

Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar! :D

Pleier du å forhånsbestille via nettet? Krever hotellet i såfall at du betaler en viss prosent av totalbeløpet? Er litt usikker på å sende penger avgårde på den måten.... Selv om det er velkjente kjeder!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt Planet Holidays flere ganger - betaler da med kredittkort over nettet. (Vær obs på at det kommer noen avgifter i tillegg til de oppgitte prisene, men det er allikevel billigere enn å bestille direkte på hotellet. Du får selvsagt totalsummen spesifisert før du betaler)

Har også bestilt og betalt deler av oppholdet på forhånd via nettet andre steder i Thailand uten problemer av noe slag.

Husk å evt.printe ut bekreftelsen og ta den med deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også bodd på Rembrant, men synes Novotel Siam Square var et mye bedre alternativ. Er bare å gå rett ut i Siam Square med shopping, restauranter m.m i nærhet. Men det er jo smak og behag hvor man liker seg best...

Her kan man også finne hoteller i Thailand, samt se priser i norske kroner: www.thailandhotell.no

Ellers kan man også finne hotelltips her http://www.bangkok.no/forum/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...