Gå til innhold

Hjemmet til Märtha og Ari


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, tre barn og seks soverom. OG sååå hvite vegger og hvite sofaer og DE hvite peisene - tenk de stakkars barna. :ironi:

Jeg tror du gjør deg dummere enn du er. Nei vent, faktisk er du utrolig dum :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt stilen, jeg. Kunne tenke meg noe lignende når jeg får hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det, jeg. Synes de har en fin base, og tror det er veldig hyggelig der når de også har personlige gjenstander/ting og bilder der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et hjem jeg kunne tenkt meg. For meg er det for hvitt og sterilt. Kjedelig rett og slett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo litt fint, men hadde ikke turt å for eksempel drikke et glass rødvin der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det oser jo boligstyling av dette, skjønner ikke at noen kan tro dette er deres personlige stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det oser jo boligstyling av dette, skjønner ikke at noen kan tro dette er deres personlige stil.

Nettopp det tenkte jeg også. Men mange elsker jo å rakke ned på andre, uansett. Hvis de hadde lagt det ut med sine egne møbler og sitt eget rot og preg, ville de nok helt sikkert fått så hatten passet her inne!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp det tenkte jeg også. Men mange elsker jo å rakke ned på andre, uansett. Hvis de hadde lagt det ut med sine egne møbler og sitt eget rot og preg, ville de nok helt sikkert fått så hatten passet her inne!

Er det å rakke ned på andre å si at man ikke liker stilen eller synes det er mindre pent? Noen synes det jo er flott, andre ikke. Og det må man nesten bare tåle.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Er det å rakke ned på andre å si at man ikke liker stilen eller synes det er mindre pent? Noen synes det jo er flott, andre ikke. Og det må man nesten bare tåle.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ok. Men du tror ikke jeg har rett i at kritikken hadde haglet om de hadde lagt det ut med sine egne møbler og ting?

Jeg synes for øvrig at boligen er kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men du tror ikke jeg har rett i at kritikken hadde haglet om de hadde lagt det ut med sine egne møbler og ting?

Jeg synes for øvrig at boligen er kjempefin.

Joda, det har du nok rett i, det ser man bare på Finn-tråden(e) som er her inne på forumet. Og det er jo noe man kanskje bare må tåle når man velger å legge ut på Finn.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du gjør deg dummere enn du er. Nei vent, faktisk er du utrolig dum :filer:

Vel, jeg var bare litt ironisk. Man ser jo faktisk ikke bilder av rommene til barna en gang, og de ser jo ut som en fargerik gjeng -så jeg tviler sterkt på at det er synd i de ungene. :)

Du tenker ikke selv at det er dumt å kritisere en bolig som har blitt stylet for utleie da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåja, hver sin smak kan man si! Kjedelig og sterilt er vel meninga her og. Mon tro jeg hadde lurt litt på han utleiemegleren og teksten men. For ikke å glemme at utleietiden skal være lang og utleiemegleren skal ha 1 mnds depositum + mva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jytte

Et nydelig hus, men innredningen var "hverken fugl eller fisk". Den manglet rett og slett en stil.

Kan gjerne innrede et slikt hus minimaslistisk - men da må man ha en gjennomført stil og ikke sånn som dette sammensuriet. Møbler, bilder og ting ser ut som om de var kastet inn og ikke plassert med omtanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo så strippet for personlighet. Men klart de har satt unna de tingene de er glad i.

Men jeg ble litt overrasket over hvordan det såg ut. Veldig vanlig liksom. Til og med stua vår er jo mer herskapelig, thihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte godt sofaen foran peisen, men resten ble litt for minimalistisk og moderne.. Men hvem gidder å leie til 45000 tusen i måneden?:klo:

I annonsen er det nevnt avstanden til Oslo International School. Det leies ut hus på Bekkestua til tilsvarende sum, nettopp pga dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...