AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hjemmet til Märta og Ari ligger på Finn til leie - hva synes du om stilen?
sofie777 Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Jeg tror ikke jeg ville leid der, uansett hvor "kjønne" omgivelser det var. 5
Aubree Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Jeg tror ikke jeg ville leid der, uansett hvor "kjønne" omgivelser det var. Haha Syns ikke det var så veldig koselig der. Ville neppe betalt 45 tusen for det :gjeiper: 1
Skravla Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Det er vel strippet og gjort upersonlig på lik linje med mange salgs- og leieobjekter på finn. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Stygt, upersonlig og alt for sterilt. Tror ikke de har endret så mye annet enn å rydde. Forundrer meg ikke, det viser bare at mitt tidligere inntrykk stemmer - de eier ikke smak.
Capricorn Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Overrasker meg at Martha vil ha det så sterilt. Hun virker så varm og skulle tro hun hadde det litt mer hjemmekoselig. Det kan jo hende det er innredet på nytt pga av bilder og at det ikke er deres personlige møbler.
Moleinahole Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Stygt, upersonlig og alt for sterilt. Tror ikke de har endret så mye annet enn å rydde. Forundrer meg ikke, det viser bare at mitt tidligere inntrykk stemmer - de eier ikke smak. Nå surrer du. De har ikke solgt smaken sin, de skal bare leie den ut. 5
Gjest Chillpill Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Bet meg mest merke i at det lå i "naturkjønne" omgivelser. Meget mulig de ikke har skrevet det selv, selvsagt.
Brukernavn Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Jeg synes det var fint der, jeg. Men et par av bildene var altfor store i forhold til størrelsen på veggen de hang på. Man må jo anta at alt personlig er fjernet, og at annonsen er skrevet av noen andre.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Selvfølgelig er ingen av møblene og tingene ting som Martha og Ari har hatt selv. Personlige ting ville bare blitt stjælt og solgt. 1
challenger Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Jeg likte godt sofaen foran peisen, men resten ble litt for minimalistisk og moderne.. Men hvem gidder å leie til 45000 tusen i måneden?
flickan Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 Jeg tipper de har ryddet bort masse før disse bildene er tatt, og at det derfor fremstår sterilt. De har tross alt 3 barn, tviler på at det er så sterilt der til vanlig. Bortsett fra at det virket litt "tomt" likte jeg stilen på møblene. De hadde f eks et herlig spisebord med plass til MANGE middagsgjester. Skulle gjerne hatt det. Likte noen av bildene også jeg. Og prisen er vel satt høyt for å sile ut "røkla" fra å leie der.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 Ev av de (husker ikke om det var M eller Ari) har jo innrømmet i intervjuer at de har det ekstremt rotete og uordentlig i huset sitt til daglig, når de får besøk begynner gjestene å rydde for dem, så ille er det.. Så disse bildene er nok ikke representative
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #16 Skrevet 7. juni 2012 Jeg synes det så helt ok ut, men 45 laken i mnd var litt for meget for meg.
solch Skrevet 8. juni 2012 #17 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Så veldig kaldt ut og ikke så veldig romslig. Gråmaling på veggene hadde gjort susen. Ellers var det helt sann normalt fint, men ikke noe "wow". Fint med store bilder da, og den kvite peisen var nydelig. Må legge til at jeg ikke skjønner hvordan de har klarer å holde alle de kvite møblene sine så kvite. Også kvitt på kvitt er egentlig ikke noe vinner, skal man ha kvite møbler, bør ikke veggene også være kvite. Endret 8. juni 2012 av solch
Bachata Skrevet 8. juni 2012 #18 Skrevet 8. juni 2012 Jeg vil på ingen måte tro at det er slik de har det når de bor der selv, bortsett fra kanskje noen av bildene og slikt. Hadde jeg vært i deres sko, altså så kjente og spesielle som de er, og skulle leid ut, ville jeg fjernet alle egne møbler og ting, og fått satt inn møbler og ting som eiendomsselskapet anbefalte. Dette er innredet veldig "riktig" om man ser hva som vises i tegninger fra nye leiligheter som skal selges etc, altså presentasjonsboliger etc. Det er ikke da meningen at det skal være noe personlig preg over det, for man skal se potensialet i leiligheten og ha rommet til å lage det til sitt hjem. Vil tro det er det som er gjort her og. 1
Sugerøret Skrevet 8. juni 2012 #19 Skrevet 8. juni 2012 Jeg ble egentlig lattermild av annonseteksten,såpass at jeg sendte mail til megler. Klarte ikke å dy meg. Men selve hjemmet ble jeg skuffet over.3 barn i det sterile ,utstillingshjemmet? Ser ikke ut som noen har bodd der og i hvertfall ikke noen barn. Stilrent men grusomt kjedlig!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #20 Skrevet 8. juni 2012 Men selve hjemmet ble jeg skuffet over.3 barn i det sterile ,utstillingshjemmet? Ja, tre barn og seks soverom. OG sååå hvite vegger og hvite sofaer og DE hvite peisene - tenk de stakkars barna. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå