galskap Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 hvis DU hadde muligheten til å gjøre eller oppleve noe seksuelt som du aldri har prøvd eller vært borti før, hva skulle det vært og hvorfor? trenger noen nye innspill=)
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Damer som tar kontroll, dominerer og ydmyker er det lite som slår: originalfemdom.com Direktelenke endret til ikke-klikkbar. Endret 6. juni 2012 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Trekant med to damer. Ene og alene fordi det tenner meg.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Trekant med to damer. Ene og alene fordi det tenner meg. Hvis det er ene og alene som tenner deg så trenger du jo ikke damene....... 1
Gjest Raindrops Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Akkurat nå vil jeg egentlig bare ha en ny lekekamerat å utforske, men det er vel ikke helt det du er ute etter :gjeiper: Jeg tror skikkelig rollespill kunne vært gøy, men jeg er usikker på om jeg hadde kalrt å være naturlig i en slik situasjon. 1
Gjest sardintroll Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Jeg skulle veldig gjerne blitt bundet og fått noen skikkelige piskeslag.
Gjest EasyRider Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Akkurat nå vil jeg egentlig bare ha en ny lekekamerat å utforske, men det er vel ikke helt det du er ute etter :gjeiper: Jeg tror skikkelig rollespill kunne vært gøy, men jeg er usikker på om jeg hadde klart å være naturlig i en slik situasjon. Rollespill med en trygg og god partner vil gi deg det du trenger og du vil gradvis føle det helt naturlig. Er du heldig finner du en du kan utvikle deg sammen med. Pirringen kan være ekstrem og handler mest om det du ikke ser men føler. Og lengre frem åpner det seg stadig nye luker som tar deg videre. Etter at du tar første skritt. Den som intet våger osv.
Gjest Raindrops Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Jeg skulle veldig gjerne blitt bundet og fått noen skikkelige piskeslag. En av mine bedre opplevelser med pisking var da jeg ble bundet fast oppreist med hendene mot taket. Ikke en eneste cm av kroppen som ikke er tilgjengelig for både smrte og nytelse, anbefales! Rollespill med en trygg og god partner vil gi deg det du trenger og du vil gradvis føle det helt naturlig. Er du heldig finner du en du kan utvikle deg sammen med. Pirringen kan være ekstrem og handler mest om det du ikke ser men føler. Og lengre frem åpner det seg stadig nye luker som tar deg videre. Etter at du tar første skritt. Den som intet våger osv. Mjo, men jeg ser ikke helt for meg å vrikke rundt i skolepikeuniform mens den autoritære professoren skal spanke meg med linjalen sin. Det er bra i fantasien min, men i virkeligheten så hadde jeg bare ledd meg ihjel tror jeg. 1
Gjest sardintroll Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 En av mine bedre opplevelser med pisking var da jeg ble bundet fast oppreist med hendene mot taket. Ikke en eneste cm av kroppen som ikke er tilgjengelig for både smrte og nytelse, anbefales! Høres sinnssykt digg ut. Takk for tipset.
Gjest EasyRider Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 En av mine bedre opplevelser med pisking var da jeg ble bundet fast oppreist med hendene mot taket. Ikke en eneste cm av kroppen som ikke er tilgjengelig for både smrte og nytelse, anbefales! Mjo, men jeg ser ikke helt for meg å vrikke rundt i skolepikeuniform mens den autoritære professoren skal spanke meg med linjalen sin. Det er bra i fantasien min, men i virkeligheten så hadde jeg bare ledd meg ihjel tror jeg. BDSM er jo også et rollespill. Hvis du liker å være hjelpeløs "in suspense" og bli brukt så må jo skolepikeuniformen din av uansett. Du trenger å leke litt tror jeg - hmmm
Gjest Raindrops Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 BDSM er jo også et rollespill. Hvis du liker å være hjelpeløs "in suspense" og bli brukt så må jo skolepikeuniformen din av uansett. Du trenger å leke litt tror jeg - hmmm Jeg ser ikke på dominans og underkastelse som rollespill, selv om det sikkert er det. Det føles mye mer naturlig, for jeg trenger ikke å late som om jeg er noe jeg ikke er. Jeg tror også jeg trenger å leke, men helst uten skolepikeuniform 1
Gjest EasyRider Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Jeg ser ikke på dominans og underkastelse som rollespill, selv om det sikkert er det. Det føles mye mer naturlig, for jeg trenger ikke å late som om jeg er noe jeg ikke er. Jeg tror også jeg trenger å leke, men helst uten skolepikeuniform Enig med deg om dominans og underkastelse Raindrops. Det er mer seriøst Tiden kommer kanskje for begge deler når du finner den du vil leke sammen med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå