Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen anbefalinger? Jeg er spesielt glad i indisk (glad i curry-retter), kinesisk (spesielt dim-sum), thai og alt av asiatisk, egentlig. Og det trenger ikke være dyrt (ofte er jo den beste maten ikke nødvendigvis den dyreste.) Har jo litt lyst til å prøve Hakkasan såklart, men den er kanskje i det dyreste laget. Noen av dere som har vært der?

Tar gjerne imot andre anbefalinger også, er også glad i både gresk, italiensk og biff. Skal forresten bo i området Bayswater / Paddington, så gjerne om dere vet om noe i det området, men gjerne i andre områder også, blir jo endel reising rundt i byen uansett :)

Soho-området er vel bra for mat har jeg hørt? Har Chinatown gode restauranter? Så har jeg også hørt at Brick Lane har mange gode indiske, noen som vet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blue Elephant.

Litt utenfor sentrum, men verdt det!

Skrevet

For fantastisk indisk mat kan jeg på det varmeste anbefale Quilon og Benares. Sistnevnte er mest kjent, men jeg synes faktisk maten var enda bedre på Quilon. :spise:

Skrevet

Oioi! Jeg så ikke at jeg hadde fått svar på denne før nå! Kom hjem fra London på søndag, synd jeg ikke hadde sett dette (reiste dit den 6.) ellers skulle jeg ha sjekket ut disse! Elsker indisk mat.

Tusen takk for tips, skal prøve å huske på dem til neste tur :)

Prøvde en som het Chettinad da denne hadde veldig bra rating på TripAdvisor, men faktisk ble jeg litt skuffet over denne. Bla. serverte de ikke nanbrød, men kun chapati.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...