AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Jeg danser som om jeg skulle vært tilbakestående på minst 10 måter, men jeg har fått gode komplimenter i senga da.. 7
Gjest Katten. Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Danseskills reflekterer virkelig ikke sexskills.
Cathrine88 Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Ja, absolutt. Hvis det er dansing du vil ha henne til å gjøre i senga. 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Ja, for de er mer bevegelige i bekkenet/hoftene. Vant til å shake bootien, vet du.
Sol79 Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Så om man kan danse pols eller masurka så er man bedre i senga? Jøss.
Aquarelles Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Da er det bare å dra dans til helgen og prøve seg frem...?
Tabris Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Logikken er vel at dansere ofte er mykere, og kan dermed snus og vendes i flere vinkler og stillinger. 1
Gjest test123 Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Logikken er vel at dansere ofte er mykere, og kan dermed snus og vendes i flere vinkler og stillinger. Eventuelt at de som danser får seg mere.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Så om man kan danse pols eller masurka så er man bedre i senga? Jøss. Hvem under 80 er det som kan det?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Ja, absolutt. Hvis det er dansing du vil ha henne til å gjøre i senga. Du er danser, ikke sant? Du har sikkert fått høre at dansere er bedre? 1
Cathrine88 Skrevet 6. juni 2012 #15 Skrevet 6. juni 2012 Du er danser, ikke sant? Du har sikkert fått høre at dansere er bedre? Det stemmer. Ja, akkurat som at sykepleiere helt sikkert får høre at sykepleiere er best og politikvinner får høre at de er best.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #16 Skrevet 6. juni 2012 Jeg tror nok at de som kan danse på byen og har rytme er bedre i senga enn den sjenerte som ikke tør å danse. Nå snakker jeg om dansing på byen og ikke profesjonell dansing. De som har rytme har lettere for å følge partnerens rytme i senga. En annen ting er at de antagelig har litt selvtillit ellers hadde de ikke stått på dansegulvet. Folk med selvtillit gir mer slipp i senga også.
Yme Skrevet 6. juni 2012 #17 Skrevet 6. juni 2012 Jeg tror dansere gjerne har bedre kondis enn gjennomsnitsdama, så sånn sett er det jo mulig at akten blir litt råere, vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #18 Skrevet 6. juni 2012 Jeg tror nok at de som kan danse på byen og har rytme er bedre i senga enn den sjenerte som ikke tør å danse. Nå snakker jeg om dansing på byen og ikke profesjonell dansing. De som har rytme har lettere for å følge partnerens rytme i senga. En annen ting er at de antagelig har litt selvtillit ellers hadde de ikke stått på dansegulvet. Folk med selvtillit gir mer slipp i senga også. Misforstår jeg nå, eller tror du de som kan danse på byen har mer rytme enn profesjonelle dansere? 1
Yme Skrevet 6. juni 2012 #19 Skrevet 6. juni 2012 Misforstår jeg nå, eller tror du de som kan danse på byen har mer rytme enn profesjonelle dansere? Jeg tror vi kan være ganske sikre på at du missforstår, men jeg skal være enig i at det var merkelig formulert 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #20 Skrevet 6. juni 2012 Misforstår jeg nå, eller tror du de som kan danse på byen har mer rytme enn profesjonelle dansere? Du misforstår. Beklager at det var litt rart formulert. Det jeg mente var at jeg ikke vil begrense svaret mitt til kun profesjonelle dansere. Jeg tror ikke at profesjonelle dansere er bedre enn folk som danser på byen. Egentlig gjelder svaret mitt kun folk flets som har rytme, og som tør å by litt på seg selv på dansegulvet. Håper jeg formulerte meg ok nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå