Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre enn meg som følger med på bloggen til Linniiie?

Hun har jo blitt skrekkelig tynn. Sikter til det helt øverste bilde på nyeste blogginnlegg. Blir bekymra selv om jeg ikke kjenner henne :tristbla:

Noen som tror hun har fått et slags tilbakefall av anoreksien?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det sier hun jo egentlig selv at hun har. Vet ikke om vi får lov til å diskutere det, men syns det er veldig trist. Det er også skremmende med de som kommenterer bildene hennes (på instagram) med "åååh, jeg vil ha beina dine!"

AnonymBruker
Skrevet

Var fast leser før, men prøver å unngå å lese nå for tiden, da jeg selv sliter med anoreksi og.. vel, tynne mennesker trigger. Teit, men sant, og jeg har selv gått ned flere kilo den siste tiden.

Jeg håper det ordner seg for henne.

Skrevet

Det er forskjell på tynne mennesker og syke mennesker. Linnie er syk, ikke tynn.

AnonymBruker
Skrevet

Noe som gjerne trigger enda mer.

Men som sagt, jeg vet hvordan det er å ha en spiseforstyrrelse, og jeg håper absolutt ting ordner seg for henne!

AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på tynne mennesker og syke mennesker. Linnie er syk, ikke tynn.

Jeg er like tynn som henne og jeg har ALDRI slanket meg, så man trenger ikke å være syk selv om man er syltynn.

Hun har jo skrevet åpent i bloggen om tidligere spiseforstyrrelse, så jeg kan *nesten-forstå* at noen lurer, men strengt tatt så er det ikke din/vår/noens business, unntatt henne selv om muligens nærmeste familie.

Uansett, Linnéa virker som en super jente på bloggen, den beste norske bloggen spør du meg, og jeg gleder meg til å kjøpe og lese boken hennes når den kommer ut :)

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner.

I og med at alle videre svar til TS sitt spørsmål anses som spekulative angående helsetilstand og diagnoser, stenges tråden.

Bond, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...