AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Etter å ha lest endel av barberingstrådene her begynner jeg nesten å lure litt... Jeg er nemlig en ung mann som tenner på damer som er hårete nedentil osv,og da mener jeg de med full busk..er jeg helt unormal?
Gjest Martin Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Vi er mange menn som deg. Jeg misliker ribbede høner som ser ut som barn. Gi meg voksne, deilige damer med full bush. Det er ekstremt turnon.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Vi er mange menn som deg. Jeg misliker ribbede høner som ser ut som barn. Gi meg voksne, deilige damer med full bush. Det er ekstremt turnon. Godt å høre bare hårete damer som mangler da... TS
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Ja, med tanke på at de fleste jenter/damer er barbert nedenfor er du definitivt unormal. Tilbud og etterspørsel bruker å følge hverandre sånn noenlunde.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Hår er æsj! Både jeg og dama er barbert omtrent alltid. Jeg har knullet noen hårete damer i min tid. Aldri mer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå