Gjest Rosaleen Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Er det flere enn meg som ikke takler Pepsi Max når den bare har stått i kjøleskapet? Eller når den har stått på bordet en halvtimes tid? Det er mange leskedrikker jeg kan drikke uten at de er iskalde, men det er noe helt eget ved Pepsi Max. Må enten ha oppi isbiter, eller sette den litt i fryseren før jeg syns den er god. Syns smaken rett og slett ikke er den samme når den ikke er iskald. Noen andre enn meg? Jeg kan for eksempel ikke kjøpe Pepsi Max i Narvesen og drikke den på bussen. Må ha isbiter oppi eller at den har vært litt i fryseren. 5
Brunhilde Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Nei, jeg liker faktisk PepsiMax best når den har stått ute av kjøleskapet en times tid. 1
venus_ Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Er det flere enn meg som ikke takler Pepsi Max når den bare har stått i kjøleskapet? Eller når den har stått på bordet en halvtimes tid? Det er mange leskedrikker jeg kan drikke uten at de er iskalde, men det er noe helt eget ved Pepsi Max. Må enten ha oppi isbiter, eller sette den litt i fryseren før jeg syns den er god. Syns smaken rett og slett ikke er den samme når den ikke er iskald. Noen andre enn meg? Jeg kan for eksempel ikke kjøpe Pepsi Max i Narvesen og drikke den på bussen. Må ha isbiter oppi eller at den har vært litt i fryseren. Du liker ikke smaken av Pepsi Max med andre ord? 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Pepsimax er noe skvip uansett temperatur. Punktum finale. 10
Wednesday Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Er det flere enn meg som ikke takler Pepsi Max når den bare har stått i kjøleskapet? Eller når den har stått på bordet en halvtimes tid? Det er mange leskedrikker jeg kan drikke uten at de er iskalde, men det er noe helt eget ved Pepsi Max. Må enten ha oppi isbiter, eller sette den litt i fryseren før jeg syns den er god. Syns smaken rett og slett ikke er den samme når den ikke er iskald. Noen andre enn meg? Jeg kan for eksempel ikke kjøpe Pepsi Max i Narvesen og drikke den på bussen. Må ha isbiter oppi eller at den har vært litt i fryseren. helt enig. Hvis jeg først skal kose meg med litt pepsi max må den være på frysepunktet!
Gjest wahaj Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Drikker veldig sjeldent brus, men jeg er ikke fan av kald brus, liker det best romtemperert.
Papirbit Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Drikker ikke ofte brus jeg heller, men syns at pepsi maks er typisk lavt kvalitetsprodukt, og det skal veldig lite til før den smaker dårlig. Men den smakte aldri godt i utgangspunktet heller da 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Jeg liker ikke pepsi (max), men cola zero og jeg vil ha den veldig kald ja. Romtemperert brus er generelt ikke godt synes jeg.
Wednesday Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Drikker veldig sjeldent brus, men jeg er ikke fan av kald brus, liker det best romtemperert. romtemperert brus ...............?
Gjest Musekatt Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Når jeg kjøper pepsi max, så legger jeg den i frysen med en gang. Det er ingenting som er bedre enn et iskaldt glass med pepsi max. Men det er ikke sånn at jeg ikke kan drikke den om den bare har stått i kjøleskapet, for jeg liker den nemlig da og. Tror kanskje jeg er avhengig. 3
Lura Lotta Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Nå blir all drikke jeg har i kjøleskapet helt iskald da, men ja. Pepsi maxen må være iskald 1
Eudyptula Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Når den er iskald, kamufleres den ekle smaken, så ja; må jeg drikke PepsiMax, skal den være iskald. 1
Gjest Bobler Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 Foretrekker rom-temperert Pepsi Max jeg. I ny og ne er det kjempegodt med iskald Pepsi Max, men bare innimellom
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Det beste er selvsagt iskald, men jeg er ikke vanskelig.
LeaMichele Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Jeg synes det er best med romtemperert brus. Så når det ikke er hetebølge ute(og inne) så står den bare i boden.
belle_ Skrevet 5. juni 2012 #16 Skrevet 5. juni 2012 Jeg liker egentlig kun drikke som er kald, det gjelder all drikke. Men kald pepsimax er godt, men det er forsåvid kald cola også!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #17 Skrevet 5. juni 2012 Jeg må innrømme at jeg er overrasket over hvor mange som sier de foretrekker romtemperert brus! Må selv ha all drikke iskald (altså av typiske kalde drikker, te som ikke er iste, kakao og kaffe vil jeg selvfølgelig ha varmt). 1
Cuddlegirl Skrevet 6. juni 2012 #18 Skrevet 6. juni 2012 Kan drikke den både fryst, kald, iskald, romtemperert og til og med varm. Pepsi max avhengig ja. Åh, nå fikk jeg lyst på et glass mens jeg sitter her med eksamenforberedelsene, men så klart må butikkene være stengt.
digitalw Skrevet 6. juni 2012 #19 Skrevet 6. juni 2012 Jeg sitter nå med et kaldt glass pepsi maxi, skål :D Det er ikke bare pepsi max som må være kald, det gjelder all brus.
Gjest Hikken Skrevet 6. juni 2012 #20 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er enig i at Pepsi Max må være iskald. Har alltid oppi 3-4 isbiter før jeg drikker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå