Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er midt i ett skikkelig tannlegehelvete, både smertemessig og økonomisk.

Hadde dritvondt i en tann for noen uker siden. viste seg at en gammelfylling var falt ut og tannen var helt åpen. (ALDRI hatt så jævlig vondt før!) Tannlegen satte ny fylling, men nå gjøre det vondt i samme tannen igjen. Var der i går og fyllingen satt der, men siden jeg har 3 fyllinger i samme tann mente tannlegen at jeg kunne ha fått en sprekk i tannen og at jeg nå må sette krone (5000) og om det ikke blir bedre rotfylle. (5000 til)

Noen som har erfaring med det å sette krone? Må først ha noe midlertidige greier av plast mens de lager krona. Noen som vet om det er smertefullt? Noen som vet om krona kan falle av ofte?

Føler liksom at tannlegen synser veldig mye her..er redd for å bli lurt og. 10000 for meg er en formue, skikkelig fortvilet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en krone, det er det dyreste personlige jeg eier.. :fnise: Hvis du er usikker på behandling etc så gå til en annen tannlege og få a second oppinion. Det er lov. :jepp: Bedre enn å spørre ukyndige her.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en krone, det er det dyreste personlige jeg eier.. :fnise: Hvis du er usikker på behandling etc så gå til en annen tannlege og få a second oppinion. Det er lov. :jepp: Bedre enn å spørre ukyndige her.

Kan jeg få spørre hvorfor du måtte ha krone, om det var veldig vondt i tiden etter (skal på ferie noen dager etter)og om den noen gang har falt av i den perioden du hadde midlertidig krone (mens du ventet på at den ordenetelig krona skulle bli ferdig)

Skrevet

Det koster så mye. Stakkars mammaen min fikk en ny tysk tannlege som viste seg å være en svindler. Han var ikke tannlege heller. Etter mye styr og mye penger for en knekt tann, stakk fyren av, og mamma måtte punge ut rundt 30-35000kr. Hun fikk ingenting igjen. Det var dagens skrekkhistorie.

Skrevet

Det koster så mye. Stakkars mammaen min fikk en ny tysk tannlege som viste seg å være en svindler. Han var ikke tannlege heller. Etter mye styr og mye penger for en knekt tann, stakk fyren av, og mamma måtte punge ut rundt 30-35000kr. Hun fikk ingenting igjen. Det var dagens skrekkhistorie.

Stakkars moren din :(

Skrevet

Du har ett valg til, da, og det er å trekke tanna. Er det en av de tennene som ikke synes, så kan kanskje det være et siste alternativ dersom du ikke vil ha en tannlegeregning på minst 10.000 kr?

Skrevet

Jeg har en krone på en tann som tidligere var rotfyllt. Kosta noen tusen, men det var helt uaktuelt å trekke tanna. Var riktgnok en jeksel, men det hadde blitt synlig når jeg smilte/lo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...