AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg skulle hatt eksamen i dag, og hadde ikke lest nok til å dra. Ringte legen og sa jeg var syk og spurte om legeerklæring. Hun sa jeg måtte dra dit i dag, så jeg har fått time kl 12. Hvordan faker jeg spysyk? Jeg vil gjerne ikke få tilbakemeldinger av dere om det at dette var teit gjort, for det vet jeg heldigvis går dette ikke utover andre enn meg, men jeg er avhengig av å få sykemelding, slik at jeg kan ta konteeksamen.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Det er vel bare å si at du har spydd hele natta og er skikkelig kvalm mens du ser "lidene" ut? Er vel ikke akkurat noe han kan se på deg..
Gjest a Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Nå vet ikke jeg hva du har sagt til legen? Du kan enten kjøre på med at du var så sykt stresset for eksamen at du ikke fikk sove i natt. At du var oppe hele natten og bare lå å stresset og gråt.. Men hvis du har sagt at du er ordentlig syk må du bare si at du har kastet opp i hele natt og i dag tidlig.. du trenger absolutt ikke spise noe eller gjøre noe for å bli kvalm på ordentlig..! Bare si du har vært dårlig og absolutt ikke orket å gå på eksamen.. Legen kan ikke gjøre noe annet enn å tro på deg.. Dette går bra! Bare vær litt pjusk hos legen
Gjest anni Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 IKKE GJØR NOE FOR Å BLI SYK!! Det er virkelig helt undøvendig! Bare si du er kvalm enkelt og greit. At du sov veldig lite i natt og at du derfor er ute av stand til å ha eksamen. Dette går bra;) Lykke til 1
Gjest SnowLeopard Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Her aner vi en fremtidig stjerne i studie- og arbeidsliv som faker syk for og slippe. 19
Gjest SummerJudith Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 hvordan gikk det ts? og hva fant du på som løsning xD?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Det gikk fint, jeg fikk legeerklæring og kan ta konteeksamen i høst 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Det gikk fint, jeg fikk legeerklæring og kan ta konteeksamen i høst Det fortjente du faen ikke. Håper du stryker. 14
belle_ Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Det gikk fint, jeg fikk legeerklæring og kan ta konteeksamen i høst Så bra! Haha, må le av de som ikke ønsker deg godt. Av og til rekker man ikke lese så mye som planlagt, dette kan skje alle. Lykke til med konteeksamen til høsten 9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Digg å dømme. For en halvtime siden var jeg lei meg,men nå har jeg dømt andre og føler meg bedre. Digg.
Gjest SummerJudith Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Det gikk fint, jeg fikk legeerklæring og kan ta konteeksamen i høst så bra :D det var fint å høre. men spilte du syk, eller spiste du noe så du ble syk xD?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 Det gikk fint, jeg fikk legeerklæring og kan ta konteeksamen i høst Så bra! Vet hvor stressende det kan være i eksamensperioden. Og i tillegg får man helt sykt fnatt bare av å tenke på hvor dårlig det kan gå. Ødelegger ganske mye i seg selv. Fortsatt nysgjerrig på om du gjorde noe? Legen kan jo ikke akkurat se på deg hvor dine grenser går og har jo ikke noe annet valg enn å tro deg uansett.
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Hva er greia med å spise, drikke ting som man kan få forgiftning av? Jeg fant ut metoder for å slippe skolen da jeg gikk på ungdomskolen. Først sover du ikke hele natta. Da vil du se ut som en zombie uansett. Deretter lar du være å gre håret. Da blir du ser du ut som et troll i tillegg. Så drar du på loggetur, men passer på at pulsen er nede, men at du er rød i kinnene og finner fram sandpapir til nesa. Når personen du vil skal tro du er syk kommer bort til deg, så er det en ting du må passe på. Gjør ALT for at personen ikke skal måle temperaturen. snakk deg ut av det Eller så kan du bare ta motet til deg å gå dit du skal 1
Gjest SummerJudith Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Hva er greia med å spise, drikke ting som man kan få forgiftning av? Jeg fant ut metoder for å slippe skolen da jeg gikk på ungdomskolen. Først sover du ikke hele natta. Da vil du se ut som en zombie uansett. Deretter lar du være å gre håret. Da blir du ser du ut som et troll i tillegg. Så drar du på loggetur, men passer på at pulsen er nede, men at du er rød i kinnene og finner fram sandpapir til nesa. Når personen du vil skal tro du er syk kommer bort til deg, så er det en ting du må passe på. Gjør ALT for at personen ikke skal måle temperaturen. snakk deg ut av det Eller så kan du bare ta motet til deg å gå dit du skal for da slipper man å spille syk, for man blir jo ekte syk av det xD og da er det mye enklere for enklere når man faktisk har blitt syk for da ser man jo syk ut. litt tannpasta skader ikke tror jeg xD
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #16 Skrevet 5. juni 2012 hahaha nå lo jeg godt av de idiotene som ikke ønsket deg legeerklæring, eller noe godt! Trådstarter, kan ikke du si litt om hva du gjorde?? xD Bra at det ordnet seg for deg, ble virkelig glad, er student selv, og stresser fælt til eksamen som jeg har neste uke. Jeg MÅ bare ta pauser hele tiden, og jeg føler meg absolutt ikke stabil i det hele tatt! Ikke det at jeg har tenkt å prøve å spille syk for å legeerklæring, og få lov til å ta eksamen neste gang, det har jeg ikke tenkt å gjøre, for jeg vil nyte sommerferien Men hva slags skole går du på? Vgs? Høgskole? Ungdomsskole? Lykke til på eksamen til høsten, forbered deg i god tid, sånn at du slipper dette her 1
Gjest SummerJudith Skrevet 5. juni 2012 #17 Skrevet 5. juni 2012 hahaha nå lo jeg godt av de idiotene som ikke ønsket deg legeerklæring, eller noe godt! Trådstarter, kan ikke du si litt om hva du gjorde?? xD Bra at det ordnet seg for deg, ble virkelig glad, er student selv, og stresser fælt til eksamen som jeg har neste uke. Jeg MÅ bare ta pauser hele tiden, og jeg føler meg absolutt ikke stabil i det hele tatt! Ikke det at jeg har tenkt å prøve å spille syk for å legeerklæring, og få lov til å ta eksamen neste gang, det har jeg ikke tenkt å gjøre, for jeg vil nyte sommerferien Men hva slags skole går du på? Vgs? Høgskole? Ungdomsskole? Lykke til på eksamen til høsten, forbered deg i god tid, sånn at du slipper dette her helt enig med deg ganske teit at man ikke vil at andre skal få til ting osv og få det bra. at hun fikk utsatt eksamen hva har liksom de som er negative med det å gjøre xD? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #18 Skrevet 5. juni 2012 Det gikk fint, jeg fikk legeerklæring og kan ta konteeksamen i høst Ja det kan du,hvis du gidder å lese.. 1
Gjest loler Skrevet 5. juni 2012 #19 Skrevet 5. juni 2012 Sterk snus.. så får du nikotinsjokk, spyr og blir kjempekvalm 1
Lille Vinkel Skrevet 5. juni 2012 #20 Skrevet 5. juni 2012 Det at du faker deg syk er et hån mot de som faktisk ER syk og trengte den legetimen 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå