Jens Skrevet 4. februar 2004 #1 Del Skrevet 4. februar 2004 Så på tv 3 igår att de søkte etter parr som skulle gifte seg i april, mai, juni, som de kunne følge forberedelsene og så selve dagen! Kunne du tenkt deg å selge bryllupet ditt til tv3?, og leke litt "Trista og Ryan"????Dere hadde sikkert fått masse publisitet, masse gratis, fine bilder, foreviget på film. Vi gifter oss i april, men det er ikke tema for oss. Hva med dere?Kunne det fristet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. februar 2004 #2 Del Skrevet 4. februar 2004 Kunne ALDRI fallt meg inn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. februar 2004 #3 Del Skrevet 4. februar 2004 ALDRI I LIVET!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 4. februar 2004 #4 Del Skrevet 4. februar 2004 Er du gal?? kjæresten har panikk allerede ved tanken på familien som kommer! å få tjukt av fremmede dit og ikke minst på tv ville gitt henne flekktyfus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 4. februar 2004 #5 Del Skrevet 4. februar 2004 Har også sett at tv3 søker etter en gutt som vil gifte seg til sommmeren. De har jenta klar- hun har brudekjolen klar- nå mangler hun bare gutten hun skal gifte seg med.... Lurer på hvor mange som melder seg på det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. februar 2004 #6 Del Skrevet 4. februar 2004 Ikke faen! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 4. februar 2004 #7 Del Skrevet 4. februar 2004 Jens. For det første kunne jeg aldri i livet tenke meg å selge bryllupet vårt til TV3 - du vet ikke hvordan det hadde blitt fremstilt på tv'en og dessuten er det et så privat øyeblikk at jeg ville aldri ønsket å lage "trash-TV" av det. For det andre, tror jeg du kanskje har misforstått litt: De er ikke på jakt etter par som skal gifte seg i disse månedene- de har fått tak i en jente som iløpet av 45 dager skal date forskjellige menn, bli fridd til og gifte seg med en av mennene hun har vært på date med. For å finne "mr.right", har TV3 hyret inn såkalte samlivseksperter og datingeksperter som skal finne den mannen som passer best til henne, sende dem på date, og få dem gift. Om hun finner mr. right 44 dager før bryllupet eller 3 dager før satt bryllupsdato,spiller ingen rolle - gift skal dem likevel bli! ( Kilde: Kjenner en som jobber i produksjonsselskapet som lager serien) Synest det er litt for sprøtt for min smak - ville aldri giftet meg på grunn av et TV-program , men av ekte kjærlighet som hadde vokst seg sterk over en viss tid, men det er jo selvfølgelig min mening da! Den annonsen du så igår, var sikkert den samme som vi også så: de hadde bruden,nå manglet de bare mennene som skulle date henne, "så sett igang! Kirken er booket og datoen satt, nå venter hun bare på deg!! " Synest nesten det er litt pinlig,jeg da..... Klem ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. februar 2004 #8 Del Skrevet 4. februar 2004 For det andre, tror jeg du kanskje har misforstått litt: De er ikke på jakt etter par som skal gifte seg i disse månedene- de har fått tak i en jente som iløpet av 45 dager skal date forskjellige menn, bli fridd til og gifte seg med en av mennene hun har vært på date med. For å finne "mr.right", har TV3 hyret inn såkalte samlivseksperter og datingeksperter som skal finne den mannen som passer best til henne, sende dem på date, og få dem gift. Om hun finner mr. right 44 dager før bryllupet eller 3 dager før satt bryllupsdato,spiller ingen rolle - gift skal dem likevel bli! ( Kilde: Kjenner en som jobber i produksjonsselskapet som lager serien) Niks Ninach - du tar feil - det var OGSÅ et stikk på TV i går der de søkte etter par som skulle gidte seg i månedene april til juni, som de ønsket å være med på forberedelsene og seremonien til. Jeg huskler ikke hvilken kanal det var (muligens TVNorge..?), men det var IKKE den der de søker etter en mann til henne de har plukket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. februar 2004 #9 Del Skrevet 4. februar 2004 ... Den annonsen du så igår, var sikkert den samme som vi også så: de hadde bruden,nå manglet de bare mennene som skulle date henne, "så sett igang! Kirken er booket og datoen satt, nå venter hun bare på deg!! " ... Feil, de kjører to forskjellige annonser, som jeg oppfatter som to forskjellige programmer. De kjører den du har sett, hvor de skal finne partner til dama på reklamen, men de har også en annonse der de søker etter PAR som skal gifte seg til sommern, det må skje innen april til juni (tror jeg det sto?), og tvnorge (jepp Suzi, det var nemlig eneste kanalen jeg så på igår) vil da gå inn å være med på planleggingen etc. Dette er IKKE samme som den med hun som bare mangler mann. Men jeg ville ikke vært med på noen av delene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. februar 2004 #10 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg ble også litt overrasket i går, for de søkte da virkelig etter ett brudepar? :o Ikke etter en person... Ville uansett aldri solgt bryllupet mitt til et tv selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 4. februar 2004 #11 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei og hopp, Det var på TVNorge! :D De "hermer" etter tv3 nå i vår, bare med en vri, de søker brudepar som allerede er sammen, tv3 søker en gutt, og en jente som skal gifte seg med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 4. februar 2004 #12 Del Skrevet 4. februar 2004 He,he!! Sorry! :o :o My mistake - nå tror jeg jammen at svangerskapskvalmen også går utover hjernekapasiteten min ! Da er de jo igrunnen litt skakkkjørte i skallen spør du meg; de som gifter seg i april-juni er jo mer eller mindre ferdig med planleggingen! ( IKKE SANT,TEX????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) Synest for øvrig litt synd i hun jenta på reklamen; tenk om ingen menn medler seg på?? Litt pinlig å stå i brudetasen på Tv da,vel??! Kjenner for øvrig ikke en sjel av menn som ville ha møtt en jente og giftet seg med henne etter så kort tid; never! Vi bor i lille Norge; tror heller det ville slått an i USA - der er de jo gærne likevel! Klem Ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 4. februar 2004 #13 Del Skrevet 4. februar 2004 Da er de jo igrunnen litt skakkkjørte i skallen spør du meg; de som gifter seg i april-juni er jo mer eller mindre ferdig med planleggingen! ( IKKE SANT,TEX????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) Dette tenkte jeg også.. Selv om jeg ikke er brud, smugleser jeg litt her inne. Har fått inntrykk av at de fleste er tidlig ute. Dersom de skal ha dette konseptet, burde de lete etter noen som skal gifte seg neste år. Når det gjelder tv3-serien, kommer nok mange til å melde seg på. Men hvor mange av dem er verd å satse på.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 4. februar 2004 #14 Del Skrevet 4. februar 2004 http://www.tvnorge.no/nyheter/programdeltagelse/999694 Det er TV NORGE som søker brudeparr...Syns det virker litt fristende jeg da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 4. februar 2004 #15 Del Skrevet 4. februar 2004 NINACH:::Nei vi er basolutt ikke ferdig med planelgging vi som gifter oss i mai..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 4. februar 2004 #16 Del Skrevet 4. februar 2004 Men noen damer har jo tenkt til å fri på skuddårsdagen, og kanskje noen av de kunne tenkt seg å gifte seg til sommeren? De har jo i så fall ikke planlagt noe ennå. I tillegg finnes det nok av folk som ikke har råd til å gifte seg og ser på dette som en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 4. februar 2004 #17 Del Skrevet 4. februar 2004 Tja....tanken er jo ikke dum da..... Etter å ha lest dette, tror jeg ikke det frister lenger.... ”BRYLLUP” Bryllup er en ny stor nordisk dokumentar-serie i 10 episoder på 45 min. Vi skal følge 9 brudepar. 3 par fra Norge, 3 fra Danmark og 3 fra Sverige. I Norge skal serien gå på TvNorge våren 2005. Vi følger alle parene i deres forberedelser og forventninger til bryllupet og livet som ektepar. Vi er med når de planlegger festen, når de møter presten, og ved innkjøp av sko og klær til både brud og brudgom. Vi skal være med når brudgommen skriver sin tale til bruden (eller forteller om den til sin forlover). Vi skal se parene hjemme, og på arbeid sammen med kolleger. Vi skal lære dem og kjenne, føle og glede oss sammen med dem. Gjennom å følge paret skal vi kunne få et inntrykk av hvordan deres forhold er. Og så skal vi selvfølgelig være til stede på den store dagen – på selve bryllupet og festen. Vi vil også gjerne høre deres reaksjoner dagen etter. Parene skal castes slik at vi får mange forskjellige typer personligheter, miljøer, familier, jobber og ikke minst måter å holde bryllup på. Det er først og fremst personene som skal bære hostoriene og ikke historien som bærer personene. Vi vil bli FASCINERT når vi blir invitert med til det rike parets bryllup. De har det bryllupet vi andre bare leser om, eller ser for oss på netthinnen. Det er et bryllup som bare kan overgås av fantasien. Vi blir også interessert i det ANNERLEDES bryllupet, som når to som elsker naturen ønsker å gifte seg ute, enten på fjellet eller ved havet. Et sted hvor naturkreftene får bryllupet og det som skjer mellom to mennesker til å bli enda mektigere og større. Eller det kan være det kristne paret som velger å ta skrittet ut og bli gift. Før bryllupet har de selvfølgelig ikke hatt intim kontakt med hverandre. Felles for alle parene er at vi skal kunne IDENTIFISERE oss med dem. Tross alle ulikheter skal man kunne se et streif av seg selv i paret, enten man er enig med dem eller ikke. Forskjellige typer og tradisjoner klippes mot hverandre, så seeren kan speile seg selv i personene og det de går gjennom. Slik blir også kontrastene mellom parene synlige. Parene skal ha et mål med det å bli gift utover bare selve bryllupsfesten. Serien skal følge og avspeile disse målene og scenene skal avspeile og forsterke personenes karakter, lidenskaper og mål. Det vil si at vi skal prøve å fange mer av hvorfor dette paret mener de passer sammen, og hva som er viktig for dem i forholdet, samtidig som vi skal følge bryllupsforberedelsene. Bipersonene, dvs. venner, famile, prest, bryllupsorganisatorer, kjoledesigneren og forloverne, skal være med på å vise hovedpersonenes karakter og lidenskaper. De er med på å drive historien framover. Personene må ha evner og lyst til å vise deres personlighet på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 4. februar 2004 #18 Del Skrevet 4. februar 2004 I valget mellom to onder, har jeg ihvertfall mer sansen for TVNorges konsept hvor brudeparet allerede er et par som elsker hverandre og ønsker å gifte seg med hverandre, enn TV3 hvor de skal" lage " et brudepar som gifter seg fra scratch, uten å ha kjent hverandre mer enn alt fra 5 uker til 3 dager før vielsen. Klem Ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 4. februar 2004 #19 Del Skrevet 4. februar 2004 I valget mellom to onder, har jeg ihvertfall mer sansen for TVNorges konsept hvor brudeparet allerede er et par som elsker hverandre og ønsker å gifte seg med hverandre, enn TV3 hvor de skal" lage " et brudepar som gifter seg fra scratch, uten å ha kjent hverandre mer enn alt fra 5 uker til 3 dager før vielsen. Klem Ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 4. februar 2004 #20 Del Skrevet 4. februar 2004 Ville ikke solgt bryllupet mitt til TVNorge uansett hva jeg fikk betalt for det. Men så har jeg aldri vært så keen på 15 minutters berømmelse som reality TV-stjerne heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå