Gå til innhold

Dere som har vært i Tallinn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har bestemt meg for å dra til Tallinn for å ta fettsuging.

Skal sende mail til den norske kontaktpersonen i morgen. Men "må" jeg ta med bilde på første mail? Jeg har ikke såååå lyst til å sende bilde av kroppen min til et fremmed menneske, men skjønner jo at det er nødvendig.

Jeg ser inne på den hjemmesiden, er det virkelig så billig? Jeg mener 16 - 24 000 kr for mage, side og lår? Stemmer det da at de tar fra både mage, sidene og lårene? Synes det virker så billig, i alle fall i forhold til prisene her i Norge...

Og det står at man blir møtt på flyplassen og tar taxi til klinikken. Tar man taxi SAMMEN med damen som man møter? Og når man skal hjem igjen, da er man alene? Jeg reiser alene og trenger så mye informasjon som mulig, ALT av informasjon. Ingenting er unyttig, så dere som har vært der, fortell ALT dere vet osv:)

Jeg ser at det står at de ikke har kapasitet til brystoperasjoner, kanskje like greit så slipper jeg å ha vodt overalt. Har nemlig tenkt på å ta silikon også...

Men, jeg er usikker på hva jeg skal skrive til mannen i første omgang? Skal jeg bare si at jeg ønsker å bestille en time, alder, vekt, høyde osv ? Eller skal jeg skrive litt om hvorfor osv? Tenker han driter i hvorfor jeg ønsker å ta fettsuging liksom. Vil verken skrive for mye eller for lite.

Ja...jeg er litt usikker av meg. Dette er VIKTIG for meg :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...