AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Klarer ikke bestemme oss for Noodee eller Dinner! Dere som har vært der før hvilken av disse er best?
Gjest Doh Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Har bare vært på Dinner. Der har de fryktelig god mat hvertfall
Scherbatsky Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Nodee! Liker Dinner, men Nodee er bedre på smak og det er lysere, finere lokale. Trivlig å sitte der. Plus at de har den beste sushien jeg har smakt (har dog ikke kommet meg på Alex Sushi enda). Fatter'n spiste en slags kjøtt-gryte der og selv som poteter-og-fisk-mann, måtte han skryte skikkelig av både smaken på woken og mørhet på kjøttet. Anbefaler Ice Bear Maki Roll. Fantastiske! Jeg sitter å teller ned dager til jeg skal dra med min sushi-elskende lillesøster på et besøk. Eller den rødvinsmarinerte risen med andebryst på. Mmm. Alt er godt der. Endret 5. juni 2012 av Scherbatsky 1
CathFoto Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Dinner! Synes Nodee er litt for stivt og jeg ble syk etter et måltid der en gang
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Kan også anbefale Coco Vika. Det har blitt en ny favoritt for meg, med Dinner rett bak. Coco Vika har også asiatisk mat. Heeelt nydelig! Også er de raske på serveringe og!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Takk for gode inspill Det blir en av disse to men heller vel mot Dinner siden ikke alle er så glade i Sushi.
Gjest Doh Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Crispy duck på dinner er naaaam! Jeg drømmer om det flere ganger i uka. Herregud det er så godt Endret 5. juni 2012 av Doh 1
Scherbatsky Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Takk for gode inspill Det blir en av disse to men heller vel mot Dinner siden ikke alle er så glade i Sushi. Dinner har veldig gode wok-gryter, og hummer-salaten så nydelig ut. Anbefaler å prøve vårrullene til forrett. Perfect crispy.
Gjest Sitrondrops Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Må man bestille bord på Dinner (og hvor ligger det?) Lurer på å ta med kjæresten dit på neste Oslo tur. Blir påvirket her
Sol79 Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Dinner er en av mine favoritter. Servicen er kanskje ikke alltid så god, men maten er fantastisk. Ja, det er lurt og bestille bord på Dinner selv om det er midt i uka. Er mye businessfolk der. Det ligger i Stortingsgata tror jeg, ikke langt fra Nathional.
Minya Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 Alex Sushi er litt oppskrytt synes jeg. Den er mer dyr enn veldig god, selv om de har masse forskjellig og maten er god liksom. Beste sushien jeg har spist i Oslo, er fra Sushihuset på Carl Berner. Ååååå som jeg savner Sushihuset etter at jeg flytta!
Mafalda Skrevet 7. juni 2012 #14 Skrevet 7. juni 2012 Liker både Dinner og Nodee, men synes egentlig at Oriental er et vel så godt alternativ. Verdt å teste ut en annen gang, i hvert fall
Wonders Skrevet 15. juni 2012 #15 Skrevet 15. juni 2012 dinner er fint til litt fine anledninger. Noodee er for skikkelig fine ting, pris der etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå