AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 ...så må dere ikke ta alt for god fisk der inne. Er i hvert fall én som har postet et bilde som ikke er genuint, tar man et bildesøk er det lett å se at dette bildet er tatt for 2 år siden (og brukeren her inne påstår det er tatt nå). Jeg skjønner ikke helt poenget med dette, men hver sine lyster... Men jeg synes det er litt dårlig gjort ovenfor oss som faktisk viser oss selv med lyter og skavanker, at noen bare plukker et fint bilde fra internett og påstår at det er seg selv, og høster mye skryt. Dagens furting... 1
Gjest Eluveitie Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Oi, folk utgir seg for å være noen de ikke er.. Her, på internett, av alle ting.. Enten bør man poste bilde av egen kropp, eller gi faen. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Jeg synes også det er teit at noen er penere enn meg. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Oi, folk utgir seg for å være noen de ikke er.. Her, på internett, av alle ting.. Enten bør man poste bilde av egen kropp, eller gi faen. Ja, trolling skjer vel i alle tråder. Men veldig lett å avsløre når det er bilder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå