Gå til innhold

Hvordan vasker dere stavmikseren?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en hel stavmikser og synes den er vanskelig å rengjøre. Tenker meg at det finnes en enkel måte å rengjøre den på.

Med hel stavmikser mener jeg en man ikke kan ta av bunnen på.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stikker den i såpevann og slår på.

Skrevet (endret)

Dette gjør jeg,men føler at det er så tungvint. Finnes det ingen enklere måte altså?

Endret av Forever :)
Skrevet

[quote name=Forever :)' timestamp='1339028595' post='11092943]

Dette gjør jeg,men føler at det er så tungvint. Finnes det ingen enklere måte altså?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skyller godt, også setter jeg den i en bolle med varmt vann og zalo. Lar den stå en stund før jeg gnukker litt med oppvaskbørsten, og skyller igjen...

Skrevet

Jeg skyller godt, også setter jeg den i en bolle med varmt vann og zalo. Lar den stå en stund før jeg gnukker litt med oppvaskbørsten, og skyller igjen...

Samme her! :)

Skrevet

Hmm... Kanskje jeg lager veldig rar mat da? Hehe Når jeg putter mikseren i såpevannsbollen så blir jo vannet skittent, bytter vann fire-fem ganger før jeg skylder under rennende vann. Her jeg bor er vasken i den ene enden av kjøkkenet mens stikkontakt til stavmikser er i den andre så jeg blir jo gående frem og tilbake med denne bollen. Så det er vel utformingen av kjøkkenet som gjør at jeg synes det er så tungvint.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Du burde virkelig vurdere å bytte til sånn stavmikser man kan ta av bunnen på :) Mye bedre!

Skrevet

Det står på ønskelisten ja! Skjønner ikke hvorfor jeg gadd å kjøpe denne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...