Topplue Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har en hel stavmikser og synes den er vanskelig å rengjøre. Tenker meg at det finnes en enkel måte å rengjøre den på. Med hel stavmikser mener jeg en man ikke kan ta av bunnen på.
Topplue Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Dette gjør jeg,men føler at det er så tungvint. Finnes det ingen enklere måte altså? Endret 7. juni 2012 av Forever :)
Scherbatsky Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 [quote name=Forever ' timestamp='1339028595' post='11092943] Dette gjør jeg,men føler at det er så tungvint. Finnes det ingen enklere måte altså?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Jeg skyller godt, også setter jeg den i en bolle med varmt vann og zalo. Lar den stå en stund før jeg gnukker litt med oppvaskbørsten, og skyller igjen...
Wednesday Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Jeg skyller godt, også setter jeg den i en bolle med varmt vann og zalo. Lar den stå en stund før jeg gnukker litt med oppvaskbørsten, og skyller igjen... Samme her!
Topplue Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2012 Hmm... Kanskje jeg lager veldig rar mat da? Hehe Når jeg putter mikseren i såpevannsbollen så blir jo vannet skittent, bytter vann fire-fem ganger før jeg skylder under rennende vann. Her jeg bor er vasken i den ene enden av kjøkkenet mens stikkontakt til stavmikser er i den andre så jeg blir jo gående frem og tilbake med denne bollen. Så det er vel utformingen av kjøkkenet som gjør at jeg synes det er så tungvint.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Du burde virkelig vurdere å bytte til sånn stavmikser man kan ta av bunnen på Mye bedre!
Topplue Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2012 Det står på ønskelisten ja! Skjønner ikke hvorfor jeg gadd å kjøpe denne...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå