Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og min kjære gifter oss i desember og bryllupsreisen går til Thailand i 2 uker. Reiser rundt 17-19 desember.

Har aldri vært der før og lurer på om noen har noe tips til hvor vi bør reise. Selv om det ikke var charter som var planen, blir det slik likevel. Dette pga da kan turen betales senest 45 dager før avreise, så vi har litt tid til å spare opp.

Vi hadde i utgangspuktet tenkt på Koh Samui med rutefly (KLM), men slo det fra oss pga billettene måtte betales like etter bestilling.

Er det noen som kan anbefale et sted det går charter til?

Om det er barnevennelig sted skal vi alltids tåle. Vi ønsker å bo på stranda, gjerne et rolig sted.

Har ikke så mange preferanser egentlig...ikke enda iallefall.

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og min kjære gifter oss i desember og bryllupsreisen går til Thailand i 2 uker. Reiser rundt 17-19 desember.

Har aldri vært der før og lurer på om noen har noe tips til hvor vi bør reise. Selv om det ikke var charter som var planen, blir det slik likevel. Dette pga da kan turen betales senest 45 dager før avreise, så vi har litt tid til å spare opp.

Vi hadde i utgangspuktet tenkt på Koh Samui med rutefly (KLM), men slo det fra oss pga billettene måtte betales like etter bestilling.

Er det noen som kan anbefale et sted det går charter til?

Om det er barnevennelig sted skal vi alltids tåle. Vi ønsker å bo på stranda, gjerne et rolig sted.

Har ikke så mange preferanser egentlig...ikke enda iallefall.

Takknemlig for svar.

Jeg vet ikke, men charter er som regel mye dyrere enn å bestille fly og hotell på egen hånd. Pluss at det en del av gleden å finne plasser selv (syns hvertfall jeg). Jeg tenkte på Koh Chang området. Der skal det visst være noen små romantiske øyer (men går sikkert ikke charter dit). Lykke til uansett, Thailand er fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...